Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 News

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: News   News I_icon_minitimedo apr 18, 2013 6:02 pm

Jake voelde Delia naast zich. Zins ze beiden groenlicht van Jack gekregen hadden waren er al een paar wekden vestreken. Het begon al aardig op te lopen met de voorvallen van New borns. Jake had zoveel raporten van slecht nieuws nog een krer eerder mee gemaakt. Dat was nog voor de oorlog begon... Jake draaide zich om en streelde har fijn getekende gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 2:09 am

Delia lag rustig naast Jake en haar ademhaling was heel erg rustig. Haar dromen waren net zo rustig terwijl ze hier naast hem lag, naast zijn warme lichaam. Ruwe vingers streelde haar gezciht en ze opende haar ogen en keek met haar bruine kijkers naar Jake. Ze glimlachte zachtjes 'Goede morgen schat.' Zei ze zachtjes en pakte zijn hand en kuste zijn vingers. Ze genoot er van om met Jake zo om te gaan...maar in haar knaagde het gedachten dat ze iets te vertellen had aan hem, iets heel belangerijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:13 am

Jake zag dat Delia wakker werd. Ze begroeten hem en kuste zijn vingers toen Delia zijn hand had vast gepakt. Jake legde zijn arm om haar heen en trok Delia dichter naar zich toe en zoende haar heerlijke lippen. 'Jij ook een goede morgen lieverd.' zei Jake en streelde haarlieve gezicht opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:22 am

Delia bekeek hem met haar bruine kijkers, ze kon nog steeds niet genoeg krijgen van zijn mooie, gespierde lichaam. Ze voelde hoe ze dichter naar hem toe werd getrokken en ze zoende hem liefdevol terug. 'Jij ook een goede morgen lieverd.' zei Jake en streelde haarlieve gezicht opnieuw. Delia genoot van het gestreel en zuchten 'Ik wil dat de tijd stil kan staan, vooraltijd.' Zei ze zachtjes en streelde zijn heerlijke warme borst. Ze beet even po haar onderlip terwijl ze naar woorden zocht om het te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:35 am

Jake genoot van haar woorden en glimlachte naar haar. 'Dat zou mooi zijn.' zei Jake en hij kuste haar op der voorhoofd. Vreemd ze leek nu niet zo ontspannen als anders? 'Wat is er, je lijkt iets dwars in je krel te hebben?' vroeg Jake en hij keek Delia vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:40 am

Zijn glimlach was betoverend. 'Dat zou mooi zijn.' zei Jake en hij kuste haar op der voorhoofd. Ze glimlachte bij zijn kus en probeerde wat te ontspannen. Maar blijkbaar merkte Jake dat ze gespannen was. 'Wat is er, je lijkt iets dwars in je krel te hebben?' vroeg Jake en hij keek Delia vragend aan. Delia zuchten en wist dat ze hem moest vertellen 'Ik weet niet, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.' Zei ze hopeloos en ze keek Jake aan, zoekend aan hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 5:24 am

Jake snapte er niks van en ging recht zitten. 'Wat is er aan de hand dan? ik begrijp je niet?' vroeg Jake en hij keek haar vragend aan. Wat had ze? Waarom deed Delia zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 5:29 am

Ze zag hoe hij recht ging zitten en ging zelf ook wat rechter zitten. 'Wat is er aan de hand dan? ik begrijp je niet?' vroeg Jake en hij keek haar vragend aan. Delia zuchten en keek in zijn mooie blauwe ogen, hoe zou hij er op reageren? 'Ik..Ik.' Begon ze en voelde haar wangen rood worden en ze keek naar haar handen 'Ik ben zwanger.' Haar stem was fluisterend en ze durfde gewoon niet naar Jake te kijken, bang dat hij boos of woedend zou worden..Hij wou vast geen kind hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 6:18 am

Ook Delia ging recht zitten, maar wat had ze toch? Jake hoorde haar stotteren en haar ongemakkelijke houding was ook niet fijn. Jake wist niet wat hij holrde toen ze eindelijk zei wat er loos was. Steeds had hij gevree‘en met andere vrouwen, maar nooit was daar een kind van gekomen. Zijn gedachten konden even enkel die 3 woorden herhalen. ‘Zwanger?‘ vroeg Jake en hij keek haar even vragend aan, maar ze bleef zijn blik ontwijken. ‘Maar.. maar dat is geweldig!‘ even leek zijn toon barst en boos te worden, maar Jake zocht naar woorden, maar toen hij ze vond gooide Jake ze er met een blijde toon uit. en omhelsde Delia met een vrolijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 6:23 am

Ze voelde zijn blik, zijn vragend blik en hoorde hem zachtjes zeggen. ‘Zwanger?‘ Delia slikte en knikte. Delia bleef zijn blik nog steeds ontwijken. ‘Maar.. maar dat is geweldig!‘ even leek zijn toon barst en boos te worden, en Delia kromp iets inelkaar, klaarmakend op een vreselijke uitbarsting. Maar toen werd zijn toon vreselijk blij en ze voelde een omhelzing. Ze keek verrassend op en zijn hem vrolijk grijnzen. Er ging een opluchting door haar heen 'Dus je bent niet woedend? Je wilt het kind hebben?' vroeg ze ongelovig en met grote ogen. Ze keek hem nog steeds onzeker uit, wat als ze dit allemaal verbeelde? Wat als ze nu nog sliep?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 6:48 am

Delia had verwacht dat hij boos zou zijn? ‘Meid ik ben al jaren bezig om een zoon of dochter te krijgen met de relatie‘s die ik voor jouw heb gehad en jij bent de eerste die zwanger van mij is.‘ zei Jake en hij liet haar los en kuste haar voorhoofd. Hij was zo blij!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 8:40 am

‘Meid ik ben al jaren bezig om een zoon of dochter te krijgen met de relatie‘s die ik voor jouw heb gehad en jij bent de eerste die zwanger van mij is.‘ zei Jake en hij liet haar los en kuste haar voorhoofd. Delia keek Jake ongelovig aan...Hij wou een zoon of een dochter? Ze merkte hoe blij hij was en een grijns kwam op haar gezicht 'Ik voel me vereerd dat ik je een kind kan geven.' Zei ze zachtjes en keek hem in zijn blauwe ogen, haar bruine kijkers twinkelde van plezier. Ze knuffelde hem terug en ze voelde zich overspoeld door blijheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:27 am

Gelukkig veranderde haar ongeloof snel in vreugde. Jake keek hem met twinkelnde ogen aan en ze knuffelde hem met de woorden dat ze zich vereert zou voelen om Jake een kind te geven. 'Ik ben vereert dat je mij die kans geeft.' zei Jake zacht en begint Delia passioneel te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimevr apr 19, 2013 10:41 pm

'Ik ben vereert dat je mij die kans geeft.' zei Jake zacht en begint Delia passioneel te zoenen. delia sloeg haar armen om zijn nek en zoende hem liefdevol maar passioneel terug. Ze leunde tegen hem aan en genoot van dat ze hem ook blij kon maken. Maar jammer genoeg werd hun stille vreugde verstoord door dat er iemand op de deur klopte. Geërgerd loste ze hun kus en keek naar de klok, jep ze zou vanochtend met de ochtend patrouille mee gaan. 'Werk roept.' Zei ze met een zucht en keek naar Jake 'Zeg je tegen hun dat ik er aan kom? Dan douche ik even snel.' Zei ze en stapte uit bed en liep naar de douche war ze een snelle douche nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimeza apr 20, 2013 2:25 am

Jake voelde zich meer dan gelukkig, maar gromde toen erop de deur werd geklopt. Jake knikte en klom uit bed waarna hij in enkel zijn boxer naar beneden liep. Zijn littekens kwamen erg in contrast met zijn licht gebruinde huid. Zodra hij de deur open deed zag Jake Karel en nog twee andere staan die met Delia mee gingen. Hij melden dat ze zo komen zou en het gezeldschap wachten geduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimeza apr 20, 2013 2:30 am

Delia douchte snel en pakte wat makkelijker zittende kleren en liep naar beneden, haar haar was ze ondertussen haar het vlechten en keek grijnzend naar de jongens en liep op Jake af en drukte een kus op zijn wang 'Je gaat wel eten voor je weer op de jongens stort!' Zei ze streng maar haar ogen twinkelde nog steeds van geluk en ze liep naar de jongens, ze moest na de patrouille weer gaan trainen met haar groep onderleiding van Jake en daar had ze nu al zin in, want ze bleef nog steeds een 'pup' tussen de weerwolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimeza apr 20, 2013 2:55 am

Jake grijnsde. 'Als jij dat onderweg ook doet.' zei Jake evenstreng terug en keek ze na. Hij was blij en wilde dit goede nieuws straks ook met Lune delen. Eerst sloot hij de deur af en voelde zich weer jong. De komst van een pup was altijd een grote happening, maar Jake was meer dan blij en renden uitgelaten naar de badkamer om zichzelf te gaan doushen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitimeza apr 20, 2013 3:00 am

Jake grijnsde. 'Als jij dat onderweg ook doet.' zei Jake evenstreng terug en keek ze na. delia grinnikte en leip kalm met de jongens en toen ze bij het bos aankwamen veranderde ze tegelijk in hun wolf en liepen de grenzen na. Delia had toen ze even rusten een konijn gevangen en die naar binnen gewerkt terwijl er een gedachten aan knaagde, ze roken veel vampiers maar net niet op hun territoria, als of de vampiers hun uitdaagde...Toen ze hun ronde hadden gedaan liep Delia zonder zich terug te veranderen nar het trainingsveld en ging daar even liggen bij de andere jongeren die nog slaperig gaapte en wachten allemaal tot Jake zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





News Empty
BerichtOnderwerp: Re: News   News I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
News
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tracon-
Ga naar: