Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 And who is the loser now?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

And who is the loser now?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who is the loser now?    And who is the loser now?  - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 23, 2013 6:22 am

Uvall zuchtte diep. 'Een kind van jou? Fijn... Nog zo'n koter erbij.' Dark snoof en Ed gromde lichtjes, er sterfte vaak hellhounden in gevechten voor de demonen en voor lucifer dus Uvall moest niet zeuren. 'Jij was verbannen toch... Waarom ben jij hier dan nog zonder enige problemen?' vroeg hij zich hardop af. Dark grijnsde 'Tja, dingen kunnen veranderen en ik hoef een paar zielen te vinden en ik heb mijn kracht terug!' Zei Dark grijnzend en wachten geduldig tot Lucifer zou komen opdagen.
Langzaam gleed zijn koele ogen weer naar Vincent, keken hem zonder enige emotie aan. 'Oh je vecht ook nog. Een wonder, aangezien ik je meestal alleen met dat ding zie rondzwaaien.' Vincent keek net zo koel terug 'ik heb meer in me dan je verwacht.' Zei hij kalm en draaide zich om 'maar als je niet erg vind, ik ga er vandoor, ik heb geen zin om nog meer tijd te verspillen!' Zei Vincent koeltjes en begon kalm te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikoto

Mikoto


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 20-01-13
Woonplaats : Behind your closet... So watch out!

Character sheet
Leeftijd:: 22
Wezen:: Weerwolf
Partner:: Not busy with that..

And who is the loser now?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who is the loser now?    And who is the loser now?  - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 27, 2013 12:25 am

Uvall sloeg zijn armen over elkaar heen. Teveel Hellhounden. Waar waren de Demonen gebleven? Waren ze allemaal op missie? Hadden te allemaal slachtoffers gevonden? Kijk, en dat deden de Demonen weer beter. Het brengen van zielen, mensen verleiden of misleiden, het was maar hoe je het noemen wou. 'Tja, dingen kunnen veranderen en ik hoef een paar zielen te vinden en ik heb mijn kracht terug!' Lichtjes greens Uvall. 'Oké, dan staan we weer quitte denk ik. Misschien zal het dan eens waardig zijn om tegen je te vechten.' Het begon hem te lang te duren en dus creëerde hij dat zwarte gat. 'Moet ik je hier achterlaten?'
Lichtjes knikte Sasuke. Blijkbaar. Zodra Vincent zich omdraaide, flitste hij weer naar dezelfde steen in het water. 'maar als je niet erg vind, ik ga er vandoor, ik heb geen zin om nog meer tijd te verspillen!' Hij dacht nog eens na over het "gesprek" dat ze hadden gehad. Hij wist dat hij gevoelloos had overgekomen. Maar dat liever dan zeggen dat hij niet in staat was om Luna verder te helpen. 'Eén ding,' sprak hij. 'Vertel Luna niet dat wij elkaar... Gesproken hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

And who is the loser now?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who is the loser now?    And who is the loser now?  - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 27, 2013 1:11 am

Demonen waren altijd vreselijk eqo's geweest. Daarom waern zij ook honden, ze vielen samen met een roedel een stad of dorp aan en verwoeste het bijna tot de bodem, veel effectiever. Lichtjes greens Uvall. 'Oké, dan staan we weer quitte denk ik. Misschien zal het dan eens waardig zijn om tegen je te vechten.' Het begon hem te lang te duren en dus creëerde hij dat zwarte gat. 'Moet ik je hier achterlaten?' Dark zuchten geërgerd, hij was blij als zijn krachten terug waren, dan kon hij zelf bepalen wanneer hij hier heen kon gaan. Dark zuchten nog is en liep dor de gat.
'Eén ding,' sprak hij. 'Vertel Luna niet dat wij elkaar... Gesproken hebben.' Vincent keek over zijn schouders en knikte 'ze zal me vermoorden als ik het vertel.' Zei hij kalm en zag Dark naar hem toe lopen. Samen liepen ze het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





And who is the loser now?  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: And who is the loser now?    And who is the loser now?  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who is the loser now?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Aqueos-
Ga naar: