Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just having fun (vinnie)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Just having fun (vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having fun (vinnie)   Just having fun (vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 6:33 am

Miku knikte. "Je vader was niet echt de gezelligste persoon, maar hij wist wel hoe je een feestje moest geven." Sprak ze met een kleine grijns. Vincent haalde zijn schouders op, hij praten niet graag over zijn vroegere tijd. Er waren leuke momenten maar ook vreselijk momenten. "Wel jammer voor dat mens." Sprak ze rustig nu stilletjes huppelend. "Bij mij heeft het 20 jaar geduurd voor ze me hebben opgegraven, geheel perongelijk uiteraard, enigszins voel ik me nog altijd schuldig over het uit elkaar scheuren van die mensen, maar ach ik had honger" Even likte ze langs haar Vincent grinnikte bij haar woorden 'Tja, het is hun schuld dat je niet eerder werd opgegraven, maar eigenlijk zou je jezelf ook kunnen bevrijden..' Sprak hij kalm en zag hoe Miku voor hem ging staan. "Kunnen we niet terug naar die kroeg gaan?" Vroeg ze met een kinderlijke pruillip. Vincent schudde zijn hoofd 'nee Miku, je moet je verdriet in iets ander kunnen omzetten en niet doro te drinken weg te spoelen.' Zei hij kalmpjes en keek haar net zo aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Just having fun (vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having fun (vinnie)   Just having fun (vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 6:41 am

Vincent grinnikte bij haar woorden 'Tja, het is hun schuld dat je niet eerder werd opgegraven, maar eigenlijk zou je jezelf ook kunnen bevrijden..' Sprak hij kalm. Miku tuitte even gemaakt beledigt haar lippen. "Het was donker, klein en het stonk er. Ik wist niet waar ik was, wat er gebeurd was en al helemaal niet wat ik moest doen dus meneertje nee ik had mezelf niet kunnen bevrijden, ik was trouwens te zwak zo zonder enige bron van voedingsstoffen" Mopperde ze verder. Vincent schudde zijn hoofd 'nee Miku, je moet je verdriet in iets ander kunnen omzetten en niet doro te drinken weg te spoelen.' Zei hij kalmpjes en keek haar net zo aan. Miku blies kwaad haar kaken op en sprong bovenop hem. ze hield hem bij zijn polsen vast die ze langs zijn hoofd op de grond drukte. Ze keek hem grijnzend aan. "En wat als ik er in mijn eentje naartoe ga? Je kan niet blijven babysitten" Grinnikte ze voor ze zijn polsen losliet maar nog steeds op hem bleef zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just having fun (vinnie)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello again (Vinnie)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tradion-
Ga naar: