Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pain and Hunger!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 19, 2013 10:09 am

Delia zag dat hij nog diep in gedachten was en Delia wou hem even afleiden, het zou hem ook goed doen om niet alleen aan werk te denken.  'Ze zijn geweest, maar ik heb ze stee vast genegeert. Het is niet gemakkelijk geweest n ze zullen vast terug komen, maar ik heb het te druk om naar hun gezeur te luisteren. Er zijn belangrijkere dingen dat die ceremonie.' mopperde Jake lichtjes en keek even richting Taylor. Delia knikte, een ceremonie was voor wolven die een band met elkaar dan kregen, en niet zo als bij een mens, nee hier ging het om een emotienele band, ze zouden veel meer kunnen voelen van elkaar en wat hun emotie's waren en of ze in gevaar waren. Delia nam haar laatste hap, stond op en ging achter Jake staan en liet haar tengere handen over zijn schouders glijden en begon te masseren. Ze boog zich naar hem toe en fluisterde zachtjes: 'Ontspan je even, dat zal je zeker geen kwaad doen.' 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 19, 2013 10:16 am

Delia knikte, een ceremonie was voor wolven die een band met elkaar dan kregen, en niet zo als bij een mens, nee hier ging het om een emotienele band, ze zouden veel meer kunnen voelen van elkaar en wat hun emotie's waren en of ze in gevaar waren. Delia nam haar laatste hap, stond op en ging achter Jake staan en liet haar tengere handen over zijn schouders glijden en begon te masseren. Ze boog zich naar hem toe en fluisterde zachtjes: 'Ontspan je even, dat zal je zeker geen kwaad doen.' Jake wist wat de ceremonie inhielt, maar daar hadden ze nu de tijd niet voor. Zeker niet met die gekheid van Feghen die wist te ontsnappen aan zijn veroorzakingen en dat was helemaal niet goed. Ze moesten die Feghen hier weg krijgen en het liefste zonder dat ze Taylor mee namen??? Delia had kennelijk andere plannen dan uit te vissen om van die loslopende gekte af te komen. Haar handen waren zo fijntjes tegenover zijn spieren, maar ze deden hem goed. 'Ik weet het, maar ik heb zo veel om de oren net als Lune die nog meer verantwoordingen heeft!' zei Jake en schudden even zijn hoofd en hij pakte haar polzen even vast waarna Jake de handen van Delia kuste en ze weer los liet om te proberen te ontspannen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 19, 2013 7:29 pm

 'Ik weet het, maar ik heb zo veel om de oren net als Lune die nog meer verantwoordingen heeft!' zei Jake en schudden even zijn hoofd en hij pakte haar polzen even vast waarna Jake de handen van Delia kuste en ze weer los liet om te proberen te ontspannen... Delia zuchten  en kuste even zijn hoofd en rbeerde te bedenken hoe ze Jack evne kon afleiden 'Laten we even wandelen, zo als we vroeger hebben gedaan en niet aan het werk denken.' Fluisterde ze in zijn oor en wachten op zijn antwoord. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedo jun 20, 2013 12:50 pm

Delia zuchten  en kuste even zijn hoofd en rbeerde te bedenken hoe ze Jack evne kon afleiden 'Laten we even wandelen, zo als we vroeger hebben gedaan en niet aan het werk denken.' Fluisterde ze in zijn oor en wachten op zijn antwoord. Jake luisterde naar Delia en dacht even na. Hij voelde er wel wat voor. Dan zouden ze rustig even alleen kunnen zijn. 'Goed maar niet te lang.' zei Jake
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedo jun 20, 2013 5:27 pm

Hij voelde er wel wat voor. Dan zouden ze rustig even alleen kunnen zijn. 'Goed maar niet te lang.' zei Jake. Delia glimlachte en liep al vast naar de deur, ze wierp een bezorgde blik naar Taylor maar die sliep als een roos. Delia akte een briefje en schreef er op, dat er eten in de koelkast lag en dat zij even waren wandelen. Dat liet ze op een klein tafel liggen en liep daarna op het veranda wachtend op Jake. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimezo jun 23, 2013 9:57 am

Delia glimlachte en liep al vast naar de deur, ze wierp een bezorgde blik naar Taylor maar die sliep als een roos. Delia akte een briefje en schreef er op, dat er eten in de koelkast lag en dat zij even waren wandelen. Dat liet ze op een klein tafel liggen en liep daarna op het veranda wachtend op Jake. Hij zag hoe Delia een briefje achter liet en Jake glimlachte zacht. Ze was toch een goede meid die altijd voor andere zorgde. Jake liep de veranda op en streelde even haar wang. 'Kom dan gaan we.' zei Jake zacht en hij glimlachte vriendelijk voor hij in zijn wolf veranderde en rustig richting de doorgang liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimezo jun 23, 2013 6:56 pm

Delia zag hoe Jake naar haar toe kwam met een zachte glimlach, Delia glimlachte terug en voelde zijn ruwe vingers die haar wang zachtjes streelden.  'Kom dan gaan we.' zei Jake zacht en hij glimlachte vriendelijk voor hij in zijn wolf veranderde en rustig richting de doorgang liep. Delia veranderde in een wolf en voelde hoe haar wond uitschreeuwde van pijn, ze zal vandaag nog zeker last hebben van haar wond. Delia schudde zich uit en haalde al gauw Jake in. Ze kwispelde en hapte speels naar zijn oor. Ja soms kon Delia erg kinderlijk zijn in haar gedrag. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimema jun 24, 2013 2:16 am

Jake voelde een hap in zijn oor, maar dat was hij wel gewent. Zeker van Delia! Met rustige tred liep Jake verder en probeerde nog steeds de gebeurtenissen te vergeten, maar het lukte niet van harte. Jake was nog nooit zo woest geweest op de acties van vampiers, maar dit was het toppunt!!!

(Sorry flut!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimema jun 24, 2013 4:19 am

Delia merkte hoe Jack het gewoon was en ze liet hem los en zag hoe hij nog steeds met die vampier gebeurtenis zat. Ze piepte even en bewoog wat met haar oren en begon dan te spreken 'Jake, ik weet dat het net vreselijk was, wat ie vampier deed, maar je moet het even opzij zetten want dit is niet gezond om je zo zorgen over te maken. Je meot wat vrije tijd nemen al is het een zware tijd.' Zei ze wijsenlijk en rende wat naar voren en versperde hem de weg. Met een kwispelend staart keek ze hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimema jun 24, 2013 10:30 am

Ze piepte even en bewoog wat met haar oren en begon dan te spreken 'Jake, ik weet dat het net vreselijk was, wat ie vampier deed, maar je moet het even opzij zetten want dit is niet gezond om je zo zorgen over te maken. Je meot wat vrije tijd nemen al is het een zware tijd.' Zei ze wijsenlijk en rende wat naar voren en versperde hem de weg. Met een kwispelend staart keek ze hem uitdagend aan. Jake bromde even, maar schudden gelijk ook zijn kop. Delia had gelijk, maar dit was net zo erg geweest als toen dat slagveld van enige tijd geleden! Haar uitdagendehouding kon hij nog niet overnemen, want eerst moest hij zichzelf ontspannen en dat ging best moeilijk merkte hij nu??? 'Je hebt gelijk, maar zo gemakkelijk gaat dat niet lieverd...' zei Jake en hij liep om Delia heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimema jun 24, 2013 6:49 pm

Natuurlijk kon ze begrijpen dat Jake er mee zat maar hij moest leren om even alles aan de kant te kunnen zetten, maar dat kon die niet.  'Je hebt gelijk, maar zo gemakkelijk gaat dat niet lieverd...' zei Jake en hij liep om Delia heen. Ze bromde wat geërgerd en liep achter hem aan terwijl ze probeerde te bedenken hoe ze hem kon laten ontspannen. Toen schoot haar een gesprek die ze niet zo lang geleden met jack had gevoerd en over wat ie toen zei. Ze versnelde haar pas 'Ik heb Jack laatst gesproken... En we hebben het er over gehad dat we eigenlijk niet meer echt bij elkaar passen...' Haar stem klonk twijfelend en ze keek Jake niet aan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedi jun 25, 2013 2:42 am

Haar gebrom was amusant, maar toch kon Jake er niet om lachen zoals anders. Haar woorden waren eerder interesant! 'Oh vertel?' zei Jake en liep net een grote rotsformatie voorbij. Het was een prima uitkijkpost, maar door de dichtheid van al het groeiende groen zou hij nu minder zicht bieden op de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedi jun 25, 2013 3:22 am

'Oh vertel?' zei Jake en liep net een grote rotsformatie voorbij.  Delia zag die rots en sprong er op en ging zitten en kwispelde vrolijk. 'We hadden het er over dat we uitelkaar groeide en...' Ze hield een adempauze en keek hem lang aan. Ze dacht even na voor ze weer begon te spreken 'en zo hebben we besloten dat het beter voor ons is om uit elkaar te gaan.' Ze slikte voor ze naar boven keek 'wat inhoud dat ik nu alleen van jou ben.' Zei ze daarna zachtjes voor ze van de steen afsprong en hem vragend aankeek. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedi jun 25, 2013 10:15 am

Delia zag die rots en sprong er op en ging zitten en kwispelde vrolijk. 'We hadden het er over dat we uitelkaar groeide en...' Ze hield een adempauze en keek hem lang aan. Ze dacht even na voor ze weer begon te spreken 'en zo hebben we besloten dat het beter voor ons is om uit elkaar te gaan.' Ze slikte voor ze naar boven keek 'wat inhoud dat ik nu alleen van jou ben.' Zei ze daarna zachtjes voor ze van de steen afsprong en hem vragend aankeek. Dit had Jake niet echt verwacht, maar het was ook wel begrijpelijk. Vampiers en Weerwolven hoorde ook niet samen te zijn, maar toch zou Jack altijd iets voor Delia blijven voelen en Delia voor Jack. Daar was Jake hevig van overtuigd! 'Dat had ik niet verwacht te horen, maar goed. Jack trekt ook veel rond met de band en nu hoeven jullie niet meer stiekem te doen. Vriendschap is heel wat anders en minder strafbaar dan liefde tussen de twee soorten. Ik vind het jammer voor jullie, maar ik ben ergens ook weer blij dat jullie het zo opgelost hebben geloof me dit bedoel ik oprecht Delia.' zei Jake zacht en begripvol en ging naast haar zitten. Het was vast niet gemakkelijk geweest om daar over te beginnen en dat om hem alleen maar van zijn gedachten af te halen! Delia was dan niet zo groot en sterk als hij, maar over haar moed viel gewoon niet te begrispen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimedi jun 25, 2013 7:07 pm

 'Dat had ik niet verwacht te horen, maar goed. Jack trekt ook veel rond met de band en nu hoeven jullie niet meer stiekem te doen. Vriendschap is heel wat anders en minder strafbaar dan liefde tussen de twee soorten. Ik vind het jammer voor jullie, maar ik ben ergens ook weer blij dat jullie het zo opgelost hebben geloof me dit bedoel ik oprecht Delia.' zei Jake zacht en begripvol en ging naast haar zitten. Delia haalde diep adem en blies uit. Ze kwispelde even toen hij naast haar kwam zitten en ze keek hem aan met haar bruine ogen. 'Het was al van af begin af aan fut geweest...Hij is een vampier al is ie nog zo lief...' Zei ze zacht en schudde die gedachten van zich af en ging liggen, ze legde haar kop op haar poten en sloot haar ogen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 8:44 am

Delia haalde diep adem en blies uit. Ze kwispelde even toen hij naast haar kwam zitten en ze keek hem aan met haar bruine ogen. 'Het was al van af begin af aan fut geweest...Hij is een vampier al is ie nog zo lief...' Zei ze zacht en schudde die gedachten van zich af en ging liggen, ze legde haar kop op haar poten en sloot haar ogen. Jake voelde zich onaangenaam worden. Delia vond het moeilijk om het er over te hebben, maar ze deed het toch en ze voelde zich vast rot over het aan hem te moeten vertellen... Jake ging naast haar liggen en likte troostend haar snuit. 'Het komt wel goed. Jullie zijn gewoon speciale vrienden dat is alles.' zei Jake troostend en hij bleef haar snuit zachtjes likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 9:00 am

Delia hoorde hoe Jake naast haar kwam liggen en voelde zijn ruwe tong over haar snuit. Ze voelde zich een beetje getroost. Hoewel ze niet groot of sterk was, had ze altijd al haar verstand moeten gebruiken bij de trainingen en haar tong was toch het sterkste aanvals middel geweest. Toen ze nog pas een puber was, had ze vaak genoeg conflicten gehad met andere meiden uit de roedel en dan vocht ze niet... nee ze vertelde hun flink te waarheid.. 'Het komt wel goed. Jullie zijn gewoon speciale vrienden dat is alles.' zei Jake troostend en hij bleef haar snuit zachtjes likken. Delia knikte 'ja ik weet het, maar kom nu over iets anders,' Zei ze met een zucht en tilde haar kop op terwijl ze zijn snuit ook even likte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 9:09 am

Delia knikte 'ja ik weet het, maar kom nu over iets anders,' Zei ze met een zucht en tilde haar kop op terwijl ze zijn snuit ook even likte. Jake wist dat ze het er niet meer over wilde hebben, maar toch was het net zo belangrijk als dat Feghen was. 'Goed, maar waar over?' zei Jake plagend en hij genoot van haar gelik. Het was heerlijk om gezellig met een andere wolf te zijn waar je een band mee opbouwde op deze manier. Zachtjes duwde Jake Delia om en legde zijn poot over haar borst heen. Het was gewoon grappig om te zien dat zo'n kleine wolf tot zulke grote dingen instaat was. Natuurlijk had Jake ook een soort van vriendschap met Jack, maar niet zoals Delia met de vampier deelde!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 9:26 am

'Goed, maar waar over?' zei Jake plagend en hij genoot van haar gelik. Delia haalde haar schouders op gromde even toen ze werd omgeduwd en zijn poot over haar borst voelde. Ze blafte zacht van het lachen en probeerde zijn snuit even te bijten. na een paar keer te hebben geprobeerd legde ze haar kop op de grond en keek hem lang aan 'Hmm, hoe zou jij willen dat ons kind er uit zou zien? Ik denk dat het net zo een stoere jongen wordt met groene ondeugende ogen...' Zei ze zacht en dromerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 9:39 am

Delia haalde haar schouders op gromde even toen ze werd omgeduwd en zijn poot over haar borst voelde. Ze blafte zacht van het lachen en probeerde zijn snuit even te bijten. na een paar keer te hebben geprobeerd legde ze haar kop op de grond en keek hem lang aan 'Hmm, hoe zou jij willen dat ons kind er uit zou zien? Ik denk dat het net zo een stoere jongen wordt met groene ondeugende ogen...' Zei ze zacht en dromerig. Jake dacht na en hoorde ondertussen wat Delia zei. Hm, hoe zou hun jong eruit moeten zien? 'Of juist een meisje die net zo lief als brutaal is als jij?' zei Jake en hij ging gewoon naast Delia liggen die in zijn snuit had willen bijten, maar haar tanden schraapte enkel over zijn huid meer niet. Rustig als zachtjes begon hij haar weer te likken, maar nu liefkozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 9:43 am

'Of juist een meisje die net zo lief als brutaal is als jij?' zei Jake, Delia grinnikte 'jou genen zijn vast veel sterker' Zei ze en kwispelde lichtjes. Toen hij naast haar kwam liggen kroop ze wat dichter naar hem toe en genoot vollop van zijn ruwe tong. Delia likte liefdevol terug en gromde ondeugend voor ze opsprong in een speelse houding, haar ogen stonden ondeugend en haar staart kwispelde als een gek. Delia had nu echt heel veel zin om met Jake te dolle!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 10:11 am

Delia grinnikte 'jou genen zijn vast veel sterker' Zei ze en kwispelde lichtjes. Toen hij naast haar kwam liggen kroop ze wat dichter naar hem toe en genoot vollop van zijn ruwe tong. Delia likte liefdevol terug en gromde ondeugend voor ze opsprong in een speelse houding, haar ogen stonden ondeugend en haar staart kwispelde als een gek. Delia had nu echt heel veel zin om met Jake te dolle! 'Ja vast?' grinnikte Jake en hij zag hoe Delia opsprong en hem uit daagte. In een ruk sprong Jake op en gromde uitdagend. Zijn staart kwispelde ook wild heen en weer, maar Jake bleef haar scherp in de gaten houden. Ze wilde dollen dan zou ze het ook krijgen. Jake maakte een scheinbeweging en sprong boven op Delia...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 10:20 am

'Ja vast?' grinnikte Jake. Delia zag hoe Jake met een ruk ook opsprong en haar ook uitdaagde. Dit was gewoon geweldig en ze had het voorelkaar dat Jake niet meer aan de vermoorde weerwolf dacht. delia zag zijn bewegingen en wachten tot op de laatste momment, liet zich vallen op haar buik en rolde weg. Delia sprong al gauw op en blafte lachend 'Ik ken je veel te goed.' Zei ze met een grijns en maakte veel schijnbewegingen en hapte toen onverwacht speels in zijn oor en gromde uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 10:46 am

Dit was gewoon geweldig en ze had het voorelkaar dat Jake niet meer aan de vermoorde weerwolf dacht. delia zag zijn bewegingen en wachten tot op de laatste momment, liet zich vallen op haar buik en rolde weg. Delia sprong al gauw op en blafte lachend 'Ik ken je veel te goed.' Zei ze met een grijns en maakte veel schijnbewegingen en hapte toen onverwacht speels in zijn oor en gromde uitdagend. Jake landen op zijn poten en gromde dreigend, maar aan zijn blik kon je zien dat hij dat niet meende en zag hoe ze scheinbeweging na scheinbeweging maakte, maar toen Delia hem in zijn oor beet had hij haar en beet in Delia's niet gewonde schouder. Het was niet hard, maar een speelse beet. In die beweging duwde Jake haar uit koers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 7:07 pm

Ze hoorde zjn dreigende toon maar trok zich er niks van aan. Het was spels bedoelt. Toen ze zachtjes in zijn oor beet voelde ze zijn tanden zacht in haar schouder en gromde geërgerd en probeerde zich los te schudden maar Jack duwde haar ook nog is uit de koers waardoor ze al gauw op de grond lag op haar zij. Ze had hem los gelaten en kwispelde harder. Delia begon zijn snuit te likken 'je hebt gewonnen hoor!' Zei ze in wolven taal en probeerde hem van haar af te duwen. Ze likte haar lippen en keek met twinkelende ogen naar Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pain and Hunger! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain and Hunger!   Pain and Hunger! - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain and Hunger!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pain....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Aqueos-
Ga naar: