Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Forbidden love together one!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitimema jan 28, 2013 10:12 am

Ik heb een verhaallijn voor Blood War. Ik hoop jullie het wat vinden.

Iedereen kent het verdrag op de new borns na die niet opgeleid worden bij de vampiers. Nog de weerwolven pups kennen de regels van het verdrag. Toch is er liefde tussen de twee rasse ontstaan die ze geheim houden. Jack kon het niet helpen verliefd te worden op Delia die ook haar gevoelens voor hem heeft al geeft zij het minder snel toe dan Jack gedaan heeft. Toch kunnen ze niet zonder elkaar en Delia heeft de grootste moeite om zijn lichaams geur van zich af te krijgen dus vind Jack de oplossing om haar geur na te boosten door lang over de aardse geuren te vinden die zijn lichaamsgeur verdoezelen tenzij de zon fel schijnt zoals in de zomer dan kun je nog iets ruiken. De oorlog staat voor de deur en beide willen eigenlijk liever niet dat die van start gaat. Voor Jack is dat minder moeilijk omdat hij niet langer meer verantwoording aflegt aan Rhine de leidester van de Lafee clan! Toch gaat hij richting het slagveld waar hij Delia in de tweede linie mee ziet vechten onder leiding van Jake de betá van de roedel en lang verloren broer van Lune die de leidster van de roedel is! Jack kijkt vanuit zijn uitkijk post toe hoe de oorlog voort duurt, maar zodra Fernando Delia aanvalt krijgt ze het moeilijk. Jack had Fernando vaak genoeg tijdens de trainingen gezien en die is een van de beste krijgers die Rhine in haar arsenaal heeft. Jake begint zich zorgen te maken en ziet hoe Delia bijna het onderspit delft. Woede ontketent zich in hem en niemand doet zijn geliefde pijn ookal betekent dit dat ze hun liefde aan de rest moeten delen! Jack rent op Fernando af die zich opnieuw naar Delia toe begeeft. Onderweg ontwijkt Jack de aanvallen van verschillende weerwolven die denken dat hij zich in de strijd wilt gooien om hun soort terug te dringen, Wat de vampiers toch hoop geeft dat Jack met hen mee wil vechten. Hoewel wat klauwen hem raken op zijn armen benen en schouder rent Jack gewoon door en grijpt Fernando waar hij recht op hem in gezichts richting afkomt in zijn sprong omdat Fernando twee koppen groter dan Jack is rond zijn hals en neemt hem mee in zijn vaart waarna Jack Fernando weg slingert. Fernando rolt over de grond en een ieder die in de buurt van het voorval is staat meteen stil en kijkt verwondert toe. Waarom zou een vampier zich tegen zijn soort keren? FernandoStaat op en is in de verwachting dat het een weerwolf was die hem weg geslingert had bij Delia, maar wanneer hij de twe rode ogen van Jack ontmoet wet hij dat er verraad is gepleegd! Jack intereseert het niet wie nu aan de winnende hand was of is, want niemand valt zomaar zijn geliefde of vrienden aan! Fernando roept luid genoeg dat Jack hen verraden heeft door het op te nemen voor Delia, maar aan Jack zijn houding verraad niet dat hij het zich aantrekken zou, want hij blijft bij zijn stand punt dat oorlog geen nut heeft in welk opzicht dan ook en dat roep hij op zijn beurt luid genoeg. Fernando wil Jack straffen voor zijn brutalitiet en wil hem aanvallen, maar Jack gebruikt een tacktiek die Fernando nog nooit gezien had en Jack gebruikt de snelheid van Fernando om hem steeds weer weg te slingeren. Totdat hij er meer dan genoeg van heeft en Fernando op zijn buik krijgt en zijn hoofd van zijn romp trekt eer hij hem weg slingert. Tuurlijk zijn beide groepen geschokt. De vampiers om wat Jack gedaan heeft en de weerwolven om dat Jack het voor een van hen opgenomen had? Rhine is buiten zinnen nt als Lune, maar ergens keurt Jake het wel goed omdat Jack geen voorstander van de oorlogen is. Hoe zullen de leiders dit op lossen wanneer ze zelfs te horen krijgen dat Jack en Delia verliefd op elkaar zijn?

Vampiers die mee doen:



Werwolven die mee doen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitimedi jan 29, 2013 12:33 am

Aloah, leuk verhaallijntje, but, het zal nog een lange tijd duren vooraleer er een oorlog zou komen want we zijn met ietsiepietsie te weinig lidjes maar als er meer leden zijn keur ik het zeker goed ^^ en dan zal Lune'tje wel meedoen en Zero hoogstwaarschijnlijk ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Clan Leader
Rhine


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (539)
Wezen:: Vampier
Partner:: Ha, ha ha you would never be good enough for me.

Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitimedi jan 29, 2013 12:41 am

Ik ben het eens met Lune, ik ben namelijk bang dat de dingen zouden vastlopen door een gebrek aan leden enz.


vriendelijke groetjes Rani
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitimedi jan 29, 2013 1:11 am

Snap ik, maar ik moest uit mijn hoofd krijgen, want het bleef zich maar herhalen net als een liedje. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitimedi jan 29, 2013 1:42 am

Hihi,

delia doet zeker mee xD
maar ja we moetne wel wachten tot er mee mensne komen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forbidden love together one! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden love together one!   Forbidden love together one! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forbidden love together one!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Famus is a big thing, but i stil love you!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Algemeen :: Markt :: Verhaallijnen-
Ga naar: