Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A little HELP!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 9:36 am

Vincent hoorde dat ding brommen ter waarschuwing en Vincent wist dat hij niet moest uitdagen, hell wezens waren niet te voorspellen... ‘Wat is er nu zo interesant aan dat kreng?‘ vroeg Jack nog steeds boos, Vincent grinnikte en keek naar Jack terwijl hij naar de minibar liep en daar een fles uithaalde en een zak. Die zak gooide hij naar jack 'Als je al zo lang met een hell wezen omgaat als ik, dan begrijp je ze beter en word je nieuwsgierig naar hun soorten.' Zei Vincent kalm en goot in een bakje het bloed uit de fles en zette het op de grond voor de kat 'je zult wel hongerig zijn na zoveel jaar slaap' Stelde Vincent vast en keek naar Dark die ht kat in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 9:49 am

Vincent daagde het beest niet verder uit, maar voor Jack kon die kat wel ophoepelen! Vincent grinnikte en keek naar Jack terwijl hij naar de minibar liep en daar een fles uithaalde en een zak. Die zak gooide hij naar jack 'Als je al zo lang met een hell wezen omgaat als ik, dan begrijp je ze beter en word je nieuwsgierig naar hun soorten.' Zei Vincent kalm en goot in een bakje het bloed uit de fles en zette het op de grond voor de kat 'je zult wel hongerig zijn na zoveel jaar slaap' Stelde Vincent vast en keek naar Dark die ht kat in de gaten hield. Jack ving de zak op en was blij zijn dorst weer te kunnen stillen. Hij trok het lipje weg en zoog aan het slangetje terwijl de kat eerst uit voorzichtigheid Vincent even in de gaten hielt voor hij naar het bakje toe liep en het koele bloed op likte. Het was dan wel niet vers en warm, maar hij zou het ermee moeten doen. 'Het was te lang naar mijn smaak.' zei Vik na een half bakje leeg te hebben gedronken en daarna ging hij weer verder met likken. Hij zou zich voorlopig niet te dicht bij Jack wagen anders had hij zo een schop gekregen niet gek ook geen mens was er van gedient om een geest of demon in zijn lichaam te hebben, maar nu Jack dat Amulet om had kon Vik hem toch niet meer binnen kunnen dringen. Vik ging weer recht zitten en likte zijn lippen nog even af. 'Hm, het zijn rot beesten! Vooral in Ierland laten ze niemenad met rust dus waarom zou ik er nieuwschierig naar moeten zijn. Daar bedoel ik jouw dus niet mee Dark.' Mopperde Jack nog even nadat hij zijn zak leeg had. De wond aan zijn ben herstelde nu sneller dan zonder dat Jack zich gevoed zou hebben met hulp van Vincent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 9:57 am

Jack opende meteen de zak en begon te drinken. En de kat liep eerst voorzichtig naar het bak maar likte het daarna wel gewoon, okee het bloed was koud maar het was wel te drinken en het was schoon.. 'Het was te lang naar mijn smaak.' zei Vik na een half bakje leeg te hebben gedronken en daarna ging hij weer verder met likken. Vincent knikte alleen maar 'Tja, sommige demonen slapen nog langer dus je hebt niks te klagen.' Zei Vincent kalm. 'Hm, het zijn rot beesten! Vooral in Ierland laten ze niemenad met rust dus waarom zou ik er nieuwschierig naar moeten zijn. Daar bedoel ik jouw dus niet mee Dark.' Mopperde Jack nog even nadat hij zijn zak leeg had. Vincent haalde zijn schouders op 'In de woestijn heb je verschillende demonen, sommige moest je verjagen en de andere riep je soms juist aan, lag er aan wat je nodig had.' Zei hij kalm en ging weer op de bank zitten. Dark snoof boos en kwam naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 10:07 am

Jack hoorde wat Vincent zei en liet het maar varen. Dus daar riep je sommige juist op? Hm zwarte magie dat was het! Vik grijnsde breed niet normaal om een kat te zien grijnsen? Jack huiverde ervan, maar liet het niet merken. 'Gewone demonen zijn ook niet zo vaak actief als ons soort demonen.' zei Vik en gebon lichtjes te spinnen. Het voelde goed weer een volle maag te hebben. 'Zulke demonen zullen dan ook wel sterker zijn?' vroeg Jack zonder het door te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 10:12 am

Vincent zag hoe de kat breed grijnsde maar bleef hem kalm aankijken. 'Gewone demonen zijn ook niet zo vaak actief als ons soort demonen.' zei Vik en gebon lichtjes te spinnen. Het voelde goed weer een volle maag te hebben. 'Zulke demonen zullen dan ook wel sterker zijn?' vroeg Jack zonder het door te hebben. Vincent haalde zijn schouders op 'Gewone demonen of kwalgeesten zoeken gewoon een slachtoffer om tijd te verdrijven maar echt volle kracht demonen zijn wel het sterkst en hebben vaak een reden om iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 11:06 am

Vincent haalde zijn schouders op 'Gewone demonen of kwalgeesten zoeken gewoon een slachtoffer om tijd te verdrijven maar echt volle kracht demonen zijn wel het sterkst en hebben vaak een reden om iets te doen. Jack knikte alleen maar en bleef rustig zitten. Vik dacht er anders over en begon de boel een beetje te verkennen ver genoeg bij Dark en de rest uit de buurt blijvend. De kamer was niet veel soeps. Niet wat Vik al eens gezien had, maar goed vampiers hadden dan ook niet zo veel behoefte aan spullen als mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 3:31 am

Vincent zag hoe Vik alles begon te bekijken. Vincent keek de kat na terwijl hij daar zat en herrinnerde zich iets en keek naar Jack 'Je bent mij 2 zakken bloed verschuldigd trouwens.' Zei hij kalm en zag hoe Dark met tegen zin de Kat in de gante hield, tja hij was een hond en kon nou niet zo goed een kat uitstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 4:33 am

Jack volgde Vik ook al zinde het hem maar niks dat beest voor eeuwig bij zich te hebben vanaf vandaag... Hij keek Vincent aan toen hem wat zei. 'Hoe kom je eigenlijk aan deze zakken bloed?' vroeg Jack nieuwschierig, maar liet het niet echt zien omdat hij Vik geen emotie wilde laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 4:41 am

'Hoe kom je eigenlijk aan deze zakken bloed?' vroeg Jack nieuwschierig, maar liet het niet echt zien omdat hij Vik geen emotie wilde laten zien. Vincent haalde kalm zijn schouders op 'Gewoon bij de ziekenhuis, meestal haal ik het daar vandaan.' Zei Vincent kalm en keek naar de kat...Goed het was een raar beest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 4:58 am

Het ziekenhuis... Waarom had hij daarzelf niet eerder aangedacht? Jack kon enkel knikken al hielt Vincent zijn blik op Vik, maar toch had hij antwoord gegeven. Hij zou de persoon zelf aankijken, maar kennelijk was dat helle beest interesanter? Jack bewoog zijn been even. Het schreinde nog wat, maar hetging verder wel. Al hoewel hij zijn gewicht nog niet houden kon. 'Ik zal je die twee zakken snel vergoeden. Het zal toch niet zo moeilijk zijn ze daar te halen?' zei Jack rustig en legde de lege zak voor zich op tefel waar de andere al was weggehaalt geweest. Hm, nu was het even uitvissen hoe Jack daar zonder problemen bloed kon meenemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 5:10 am

Vincent zag hoe Jack met zijn been bewoog. 'Ik zal je die twee zakken snel vergoeden. Het zal toch niet zo moeilijk zijn ze daar te halen?' zei Jack rustig en legde de lege zak voor zich op tefel waar de andere al was weggehaalt geweest. Vincent keek naar Jack 'Sorry voor het been, het was geen echte kogel, eerder om iemand te laten schrikken en het werkte ook bij jou.' Zei Vincent rustig en zag hoe Dark naar naar het zak toe liep en die pakte en wegbracht naar de prullenbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 5:53 am

Vincent verontschuldigte zich voor de kleine verwonding aan zijn been. Jack glimlachte. 'Maak je er maar niet druk om Vincent het was nodig anders zou je het niet gedaan hebben. Plus buiten jouw was welligt Rhine misschien die van had kunnen helpen, al zou ze die kat eerder aangemoedigt hebben.' zei Jack en verweet Vincent niks. Vik zijn kop schoot op en keek Jack fel aan. 'Ik heb ook een naam hoor! Vik is mijn naam.' de kat reageerde fel, maar Jack zou zijn naam ook nooit gevraagd hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 6:06 am

'Maak je er maar niet druk om Vincent het was nodig anders zou je het niet gedaan hebben. Plus buiten jouw was welligt Rhine misschien die van had kunnen helpen, al zou ze die kat eerder aangemoedigt hebben.' zei Jack en verweet Vincent niks. Vik zijn kop schoot op en keek Jack fel aan. 'Ik heb ook een naam hoor! Vik is mijn naam.' Vincent keek naar Vik 'Zo Vik en wat was jij jarne terug an het doen op onze wereld, ik neem aan dat je bezoek niet zomaar was?' Vroeg Vincent kalm en keek de kat strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 6:52 am

Vik hoorde Vincent zijn vraag, maar reageerde niet meteen. Eerst liep hij rustig richting de bank, maar sprong langs Dark op tafel. 'Dat lijkt me nog al logisch. Iemands lichaam overnemen. Blijkbaar was deze noot harder dan verwacht.' zei Vik en ging zitten terwijl hij zijn staart rond zijn poten legde. Jack keek Vik enkel vuil aan, maar was ook blij dat het de helle kat ook niet gelukt was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 7:00 am

Vincent ag hoe Vik niet meteen reageerde op zijn vraag. Eerst liep hij rustig richting de bank, maar sprong langs Dark op tafel. 'Dat lijkt me nog al logisch. Iemands lichaam overnemen. Blijkbaar was deze noot harder dan verwacht.' zei Vik en ging zitten terwijl hij zijn staart rond zijn poten legde. Dark snoof boos 'Ik zou alles voor doen om naar de hell terug te keren en jij wou er uit?' vroeg hij boos. Tja Dar kwas verbannen uit de hell door een paar stomme misverstanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 9:38 am

Dark snoof boos 'Ik zou alles voor doen om naar de hell terug te keren en jij wou er uit?' vroeg hij boos. Tja Dar kwas verbannen uit de hell door een paar stomme misverstanden.
'Ik had genoeg van de hel en ik wilde weleens wat anders. Niet dat dat jouw ook maar iets aangaat.' zei Vik met een lichte slag in zijn staart die op en neer ging. Jack keek nogal verveelt en zag hoe Vik tegen Dark te keer ging niet dat het hem ook maar iets uit maakte dat die twee elkaar vermoorden zouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 9:51 am

'Ik had genoeg van de hel en ik wilde weleens wat anders. Niet dat dat jouw ook maar iets aangaat.' zei Vik met een lichte slag in zijn staart die op en neer ging. Dark gromde en stond op 'Jij weet nog niet hoe het leven hier is, je hebt jaren geslapen en bent nu pas wakker maar ik zou mijn huid geven om terug te gaan naar mijn geboorte plaats!' Zei Dark grommend en ontblote zijn tanden, zijn ogen flikkerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:16 am

Dark gromde en stond op 'Jij weet nog niet hoe het leven hier is, je hebt jaren geslapen en bent nu pas wakker maar ik zou mijn huid geven om terug te gaan naar mijn geboorte plaats!' Zei Dark grommend en ontblote zijn tanden, zijn ogen flikkerde. Vik grijnsde breed en stond op waarna hij zich richting de hell hound toe draaide. 'Alsof ze jouw daar terug willen.' plaagde Vik en sloeg met zijn staart woest heen en weer. Ja hij daagde die hond uit en hij zou er niet vies van zijn zijn klauwen vies te maken. Jack gromde even en stond op voor hij Vik in zijn nekvel greep. Daar was de kat niet op voorbereid en schrok zich wild. 'Kappen nu klein mormel je hebt al meer dan genoeg last bezorgd en nu ga je luisteren. Hou je kop en zit stil!!!' Mopperde Jack en liet Vik weer los. Deze bromde boos maar ging zitten en sloeg zijn staart weer om zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:24 am

Vik grijnsde breed en stond op waarna hij zich richting de hell hound toe draaide. 'Alsof ze jouw daar terug willen.' plaagde Vik en sloeg met zijn staart woest heen en weer. Dark grijnsde vals 'Ahjoh, ik deed tenminste mijn werk, kijk dat zo een klein kat weinig kon done in de hell, ik zorgde tenminste dat de geesten terug werden gebracht naar de martel kamer!' Zei Dark grijnzend terwijl hij aan die tijd terug dacht! Jack gromde even en stond op voor hij Vik in zijn nekvel greep. Daar was de kat niet op voorbereid en schrok zich wild. 'Kappen nu klein mormel je hebt al meer dan genoeg last bezorgd en nu ga je luisteren. Hou je kop en zit stil!!!' Mopperde Jack en liet Vik weer los. Deze bromde boos maar ging zitten en sloeg zijn staart weer om zijn poten. Dark grijnsde en Vincent keek naar hem 'voor jou geld het zelfde, mond houden.' Zei Vincent streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:40 am

Dark grijnsde vals 'Ahjoh, ik deed tenminste mijn werk, kijk dat zo een klein kat weinig kon done in de hell, ik zorgde tenminste dat de geesten terug werden gebracht naar de martel kamer!' Zei Dark grijnzend terwijl hij aan die tijd terug dacht! Dark grijnsde en Vincent keek naar hem 'voor jou geld het zelfde, mond houden.' Zei Vincent streng.
Jack zag dat Dark deed, maar bemoeide zich niet met de demon van Vincent dat was zijn probleem. Hij moest nog wat halen en terug geven aan Vincent dus en zijn been kon zijn gewicht weer hebben dus hoefte hij hier niet langer te blijven. 'Ik ga zo dan haal ik meteen die twee zakken die ik je nog verschuldigt ben.' zei Jack en hij kek Vincent nog even aan voor hij weg liep. Vik wilde hier geen minuut langer meer blijven dus volgde hij Jack rustig aan de trap af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 8:23 pm

'Ik ga zo dan haal ik meteen die twee zakken die ik je nog verschuldigt ben.' zei Jack en hij kek Vincent nog even aan voor hij weg liep. Vik wilde hier geen minuut langer meer blijven dus volgde hij Jack rustig aan de trap af. Vincent knikte en liep achter Jack terug 'Goed dan, ik ben vandaag wel thuis als het je lukt' Zei vincent kalm en nam afscheid met en knikt en liep toen zelf gewoon weer naar boven naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 2:24 am

Jack knikte instemmend op Vincent zijn woorden en ging naar buiten. Hij wachten niet op Vik die langs hem naar buiten schoot. Jack liep hem begaan dan had hij tenminste even rust! Bij het ziekenhuis aangekomen schoepte hij een dokters jas uit de lege dokterskantine en liep richting de bloedbank waar mensen tegen een klein bedrag hun bloed afstonden. Een zuster zag hem voor een nieuwe stage aan en vroeg hem de kar met bloed richting de koelkast te brengen. Beter kon gewoon niet!!! Jack mompelde instemmend zodat zijn lange hoektanden niet te zien waren en reed de kar door de gang. Toen hij de hoek om ging zag Jack dat hij alleen was en er geen Camera's hingen nog een bolspiegel. Hij grijnsde en stak in zijn kleding wat zakken bloed die heerlijk roken, maar hij bedwong zijn dorst en nam nog twee extra mee voor Vincent. Nu leek hij wel een of andere gespierde knaap, maar er lag nog bloed genoeg op de kar en onder twee zakken stopte hij een portemonee die hij in het bos gevonden had, ontdaan van indificatiemiddelen. Nu bracgt hij de kar naar de koeling en was wel blij de kar niet terug hoeven te brengen. Jack liep snel, maar rustig naar de uitgang en stopte de witte jas in een struik. Nu ging hij eerst naar huis om de zakken bloed in een emmer koud water te leggen en daarna terug naar Vincent te gaan om de twee zakken af te leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A little HELP!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little HELP!!!   A little HELP!!! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A little HELP!!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Aqueos-
Ga naar: