Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lost!!!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 7:42 am

Ze zou vast en zeker dit kleine meisje missen. ‘Zo lang je maar bij je vriendjes blijft en bij je verzorgers.‘ zei Jack rustig. Ze grinnikte 'en vooral de clowns niet lastigvallen.' Zei ze grinnikend en zag heo de tante Eva uit haar trok zowat en ze gingen er vandoor.oom even staan. "Je blijft bij haar uit de buurt!" klonk de dreiging, maar Jack ging er niet op in voor de man daarna vertrok. Ze zuchten en masseerde haar nek 'ik ga de kleine meid missen maar ik ga denk ik naar huis...Je mag wel mee als je wilt?' vroeg ze onzeker en keek hem net zo aan, ze mocht Jack wel maar ze wist neit of hij mee wou met haar naar haar kleine mizerige woninkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 8:57 am

Jack zuchten enkel even van verveling, maar keek Delia aan toen ze wat zei. ‘Als je het niet erg vind?‘ vroeg hij en stond op voor Jack even op Delia wachten. Nou die lenzen hadden ook niet hrt gewenste effect gehad, of die man moest hem ooit achter een hert hebben zien jagen? Rustig aan begon Jack naar de uit gang te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 9:30 am

Jack verveelde zich duidelijk en ze moest er zachtjes om glimlachen. ‘Als je het niet erg vind?‘ vroeg hij en stond op voor Jack even op Delia wachten. Ze grijnsde enhaalde haar schouders op 'Als ik het erg vond, zou ik niet gevraagd hebben of wel?' vroeg ze met een grijns en begon te lopen toen ze door een zuster werden aangehouden 'ik heb gezien hoe jullie die kleine meid opvrolijkte en eigenlijk hebben we meer kinderen die rnstig ziek zijn, dus als jullie een keer vervelen dan hebben we werk!?' vroeg ze opgevonden en keek hun vragend aan, ze keek naar Jack, hij zou er mee toestemmen, zonder hem was ze niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 10:22 am

Jack verveelde zich duidelijk en ze moest er zachtjes om glimlachen. Ze grijnsde enhaalde haar schouders op 'Als ik het erg vond, zou ik niet gevraagd hebben of wel?' vroeg ze met een grijns en begon te lopen toen ze door een zuster werden aangehouden 'ik heb gezien hoe jullie die kleine meid opvrolijkte en eigenlijk hebben we meer kinderen die rnstig ziek zijn, dus als jullie een keer vervelen dan hebben we werk!?' vroeg ze opgevonden en keek hun vragend aan, ze keek naar Jack, hij zou er mee toestemmen, zonder hem was ze niks. Daar had ze ook weer gelijk in, maar het maakte hem niet veel uit, want Jack had toch de eeuwigheid en die alleen door brengen met Vik was ook nul komma niks als Delia haar geheugen kwijt was. Zij was het die hem draaiende hielt de laatste tijd. Jack vond het maar niks om zonder haar verder te moeten! Maar toen ze wilde vertrekken kwam de zuster naar hen toe die eerst nog het meisje had voorgelezen. Haar vraag was niks bijzonders maar Jack wilde zich niet aan de kinderen opdringen en de vampierjagers een rede geven hem te vermoorden omdat hij de kinderen alleen maar vermaakte? Delia keek hem vragend aan net als de zuster, maar hij twijfelde sterk. Hij had het kind enkel willen afleveren en niet hier vaker te moeten komen? 'Daar moet ik nog even over na denken als u het niet erg vind?' zei Jack zo neutraal mogelijk. Het zou mischien niet voor lang zijn, maar het was wel dat zijn ogen zouden gaan gloeien zodra hij niet op tijd zich kon voeden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 10:26 am

Ze was even vergeten dat Jack een klein probleempje had die haar weer in haar gedachten schoot toen hij twijvelde. 'Daar moet ik nog even over na denken als u het niet erg vind?' zei Jack zo neutraal mogelijk. Ze knitke en keek de zuster aan 'we hebben het ook druk met school en mijn trainingen roepen ook dus we meoten het nog overleggen.' Zei ze onschuldig en samen met Jack liep ze naar buiten waar ze diep adem haalde 'frisse lucht blijft het best!' Zei ze zuchtend en begon te lopen richtign wat huizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 12:18 pm

Jack had het teleurgestelde gezicht van de zuster wel gezien masr wat kon hij er aan verandren? Gelukkig wist Delia een bij passende oplossing en ze liepen samen naar buiten. ‘Beter dan lang binnen zijn. Maar jij kunt haar aanbod gerust aannemen als je wilt. Van mij zouden ze enkel gaan denken dat ik de kids niet bang voor me hoef te laten zijn...‘ Jack schudden zijn hoofd. Hij wilde anderen graag een plezier doen, maar niet ten koste van zijn ondode bestaan! Jack was niet nerveus nog paranoia, maar hij hielt elke beweging die er was nauwlettend in de gaten. Mochten er jagers zijn dan had Jack ze hopelijk op tijd gespot????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 7:29 pm

‘Beter dan lang binnen zijn. Maar jij kunt haar aanbod gerust aannemen als je wilt. Van mij zouden ze enkel gaan denken dat ik de kids niet bang voor me hoef te laten zijn...‘ Jack schudden zijn hoofd. Ze haalde haar schouders op 'Jij deed het meeste, het enige wat ik deed was een beetje mee spelen maar jij vermaakte haar.' Ze ize zachtjes en liep een tijdje door tot ze bij ee nklein huisje kwam waar ze de sleutel er uit haalde en in de deur stak en die opende en Jack voor liet voor ze zelf naar binnen ging 'Nou voel je thuis zal ik zegge.' Zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimema maa 04, 2013 10:00 pm

Nou ja, Jack deed het niet met opzet en als hij het straks wel met opzet zou doen zou het dan nog grappig zijn? 'Ik deed het niet met opzet... het gebeurde gewoon.' zei hij en zag hoe ze naar een klein huisje liepen waar Delia de sleutel van had en de voordeur opende en zei dat hij zich thuis moest voelen. 'Klein maar fijn. Het is groter dan de mijne.' zei hij, want hier had je vast nog een eerste verdieping? Jack had alles gelijk vloers. Hij liep naar de woonkamer en ging op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 4:31 am

'Ik deed het niet met opzet... het gebeurde gewoon.' zei hij, Ze haalde haar schouders op 'Ach joh, je bent klunzig en dat moet je gewoon toegeven.' Zei ze grinnikend. Ze zuchten toen ze eidnelijk thuis was, haar kamer was boven met een kleine balkon en verder was alles beneden . 'Klein maar fijn. Het is groter dan de mijne.' zei hij, Weer haalde ze haar schouders op 'Nou en. Het is hier lekker knus en das fijn.' Zei ze grijnzend en plofte nast Jack op de bank en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 5:19 am

Goed goed daar kon hij Delia alleen maar gelijk in geven. ‘Alleen als ik me niet op mijn gemak voel.‘ zei Jack en legde zijn arm om Delia heen. Hij was het zo gewent dat Jack soms vergat dat ze haar geheugen nog steeds niet helemaal terug had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 5:25 am

Ze ontspande zich wat meer. ‘Alleen als ik me niet op mijn gemak voel.‘ zei Jack, Ze was net ontspanne ntoen ze een arm om haar heen voelde, ze verstarde en opende har ogen 'Als je je arm wil behouden zal ik het er gauw er af halen.' Je kon de grom door haar woorden horen en ze keek hem waarschuwend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 6:36 am

Jack schrok niet, maar hij haalde zijn arm wel weg. ‘Sorry, maar ik ben het nu eenmaal gewent bij je. Wind je maar niet op ik zal voortaan beter opletten.‘ zei Jack en legde zijn arm rustig op zijn schoot. Het was ook allemaak zo verwarrend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 6:41 am

Jack haalde snel zijn ar mweg en ze ontspande zich al guaw. ‘Sorry, maar ik ben het nu eenmaal gewent bij je. Wind je maar niet op ik zal voortaan beter opletten.‘ zei Jack en legde zijn arm rustig op zijn schoot. Ze snoof en stond op terwijl ze richting de trap liep 'onthou dat nou maar!' Zei ze streng en ze leip naar boven om om te kleden en een douche te nemen, daar had ze echt vreselijk veel zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 6:54 am

Zucht!!! Jack was bek en bek af. Dat was al heel lang niet meer voor gekomen, maar zeker als hij niet op tijd bloed drink werd Jack uit eindelijk moe. Toen Delia weg was gegaan legde hij zich lang uit op de bank neer. ‘Heel even en dan gaan we weer naar huis als Delia weer terug is.‘ murmelde Jack in een geeuw waarbij hij zich uit rekte en even zijn ogen sloot, maar al snel viel Jack in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 6:58 am

Ze liet zich helemaal afspoelen door water die al haar zorgen wegspoelde. Het voelde gewoon zo goed om weer schoon te zijn en ze deed haar pyjama aan en liep zachtjes naar beneden waar ze Jack zag slapen, ze glimlachte zachtjes en liep naar hem toe en legde een kussen onder zijn hoofd 'Rust maar goed uit.' Zei ze zachtjes en liep zelf terug naar boven en kroop haar bed in waar ze meteen in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 9:10 am

Zijn trance achtige slaap leek nu veel dieper te zijn dan anders, maar nu speelde de schimmen op de achter grond geen gevaar. Ze maakte kleine gebaren waardoor ze zorgen uitstraalde. Zijn zorgen om Delia en hun liefde! Jack voelde hoe iemand zachtjes zijn hoofd optilde om er een kussen onder te leggen. Zachtjes kreunde hij niet in staat om te praten om die persoon te bedanken. Verder sliep hij onrustig maar wel vast.

De volgende ochtend werd Jack vroeg wakker. Zijn keel branden vreselijk en hij moest snel wat drinken voor het zijn energie aan zou tasten! Rustig stond hij op en zocht naar pen en papier.
"Een goede dag toe gewenst Delia. Ik ben vroeg vertrokken en ik wilde je niet wekken. Vriendelijke groet Jack"
Daarna legde hij het briefje op de bank en liep naar de voordeur die hij zachtjes opende en weer sloot. Daarna klom Jack het dak op en begon te rennen. In zijn woning had hij meer dan genoeg om zijn dorst te lessen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 9:33 am

Ze sliep goed vast en vele beelden schoten door haar droom heen, dingen die in het verleden zijn gebeurd. Dingen die waar waren en waar ze een goed gevoel bij had. Langzaam aan begon haar wolf wakker te worden maar nog niet helemaal, het was in een lichte slaap en kon sneller wakker worden. roeg in de morgen werd ze wakker en rekte zich goed uit, eht voelde al een heel stuk beter! Ze liep anar beneden naar dekeuken waar ze een briefje zag van Jack. "Een goede dag toe gewenst Delia. Ik ben vroeg vertrokken en ik wilde je niet wekken. Vriendelijke groet Jack" Een teleurstelling ging door haar heen en ze zuchten, hij had vast dorst en dat kon ze best begrijpen, maar ze miste wel zijn heerlijke aanwezigheid hier. ze zuchten en zoch gauw naar iets wat te eten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 10:47 am

Ze sliep goed vast en vele beelden schoten door haar droom heen, dingen die in het verleden zijn gebeurd. Dingen die waar waren en waar ze een goed gevoel bij had. Langzaam aan begon haar wolf wakker te worden maar nog niet helemaal, het was in een lichte slaap en kon sneller wakker worden. roeg in de morgen werd ze wakker en rekte zich goed uit, eht voelde al een heel stuk beter! Ze liep anar beneden naar dekeuken waar ze een briefje zag van Jack. "Een goede dag toe gewenst Delia. Ik ben vroeg vertrokken en ik wilde je niet wekken. Vriendelijke groet Jack" Een teleurstelling ging door haar heen en ze zuchten, hij had vast dorst en dat kon ze best begrijpen, maar ze miste wel zijn heerlijke aanwezigheid hier. ze zuchten en zoch gauw naar iets wat te eten was. Eenmaal bij zijn huisje hoorde Jack Vik mopperen dat hij de hele nacht buiten geweest was. Jack grijnsde breed en opende de deur. 'Ik zal een kattenluikje in de deur maken goed?' zei Jack grinnikend en liet Vik ook binnen en toen hij eenmaal binnen was pakte Jack een zak bloed en dronk hem leeg. Dat voelde goed! Te goed. Het was net alsof hij gewoon water aan het dinken was in zijn mensen jaren. Jack ging zitten en wachten tot het ergste van zijn brandende keel weg was en stond daarna op om een kattenluikje te maken voor Vik zodat hij ongestoort naar binnen en naar buiten kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lost!!! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost!!!   Lost!!! - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost!!!
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Brundanas-
Ga naar: