Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 snow (vincent)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 16, 2013 5:22 am

'eeh, ja je bent schattig en mooi met je wilde groene ogen.' Ze hij rustig en stelde haar voor om bij hem te blijven. luna bleef hem openlijk aangapen. "Nou...euh...bedankt...denk ik?" Sprak ze met een knalrode kop die ze dan ook snel onder het lekker warme naar vincent geurende deken verborg. Vincent grinnikte om haar woorden 'Jij bent mij niet tot last, ik vind je juist gezellig en ik heb lang genoeg rust gehad, aan rust heb je niks want dan leef je niet.' Zei hij kalm en bleef haar aankijken. Dat voelde ze gewoon, ze kreeg altijd een vreemde tinteling over zich heen als hij naar haar keek. Ze dacht na over zijn woorden, maar ze bleef wel onder het laken. "Hmmm, als ik je echt, echt, écht niet tot last ben...dan...euhm...zou ik het heel fijn vinden als ik moch blijven." Sprak ze zacht, met een vriendelijke glimlach, die hij uiteraard niet zou kunnen zien aangezien die onder het laken werd verborgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 16, 2013 5:39 am

luna bleef hem openlijk aangapen. "Nou...euh...bedankt...denk ik?" Sprak ze met een knalrode kop die ze dan ook snel onder het lekker warme dekens verstopte. Vincen grijnsde om haar actie maar ze zou die grijns niet zien door de kraag van zijn cape. Luna was toch zo schattig! "Hmmm, als ik je echt, echt, écht niet tot last ben...dan...euhm...zou ik het heel fijn vinden als ik moch blijven." Vincent knikte 'Je bent me écht niet tot last en dan zal ik morge maar wat eten kopen voor je.' Zei hij rustig en keek even weg terwijl hij rustig ademhaalde. Dark kwam naar hun toe getrippeld en een grijns sierde zijn lippen 'Dus ze blijft bij ons wonen?' vroeg hij met een laag maar amusserend stem. Tja als ze toch bij hun bleef wonen mocht ze ook meteen weten dat hij kon praten en eigenlijk een oude demon is. Vincent wierp hem een boze blik toe 'Wat nou, als ze hier blijft moet ze ALLES weten!' Met alles bedoelde hij dat hij ook moest vertellen over Lucia.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 16, 2013 5:46 am

'Je bent me écht niet tot last en dan zal ik morge maar wat eten kopen voor je.' Klonk de rustige kalmerende stem van de vampier. Oké, oké nu zou alles wel goed komen. Ze voelde hoe haar spieren zich wat meer ontspande. 'Dus ze blijft bij ons wonen?' Klonk ineens een zware stem. Luna kwam met haar hoofd onder het laken vandaan en keek de kamer rond. vreemd buiten dark was er niemand nieuws, en honden konden niet praten, dat zou gewoon gek zijn. Vincent wierp hem een boze blik toe 'Wat nou, als ze hier blijft moet ze ALLES weten!' Luna gaapte het tweetal met open mond aan. "Hij..hij praat! Maar...Hij is een hond?! Hoe is het mogelijk!" Luna voelde haar hart heen en weer gaan, ze probeerde alles te bevatten dat zich hier afspeelde. Ze dacht terug aan haar wandeling, aan hoe dark haar gered had en toen viel het kwartje. "Hij is geen gewone hond he?" Vroeg ze terwijl ze langzaam uit bed kroop, het deken nog steeds om zichzelf heen gewikkeld aangezien ze haar shirt nog niet had kunnen aantrekken. "Wat is dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 16, 2013 5:51 am

Toen Luna Dark hoorde spreken keek ze rond en Dark keek haar kwispelend aan. Hij mocht het meisje wel. Ze kon tenminste lekker aaien en was niet ijskoud. Luna gaapte het tweetal met open mond aan. "Hij..hij praat! Maar...Hij is een hond?! Hoe is het mogelijk!" Dark snof bij haar woorden 'Alles is mogelijk tegenwoordig.' Zei hij kalm. "Hij is geen gewone hond he?" Vroeg ze terwijl ze langzaam uit bed kroop, het deken nog steeds om zichzelf heen gewikkeld. Dark blafte 'Bingo! Ik ben een verbannen hellhound omdat ik een ziel had geholpen te ontsnappen...Nouja heel veel zielen, laten we daar niet over hebben.' Zei hij met een grijns en Vincent zuchten 'Het spijt me, maar ja Dark is een hellhound en mijn vriend en niet mijn hond al lijkt het wel zo.' Zei hij kalm en keek Luna aan, maar over Lucia zou hij echt niet gaan vertellen! Daar was het nog veel te vroeg voor, maar natuurlijk had Dark daar andere plannen over maar dat hoefde Vincent niet te weten, die meid verdiende de waarheid te kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 17, 2013 12:21 am

Dark snof bij haar woorden 'Alles is mogelijk tegenwoordig.' Zei hij kalm. Luna kon het neit laten om hem met open mond aan te gapen, het was gewoon onlogisch en onnatuurlijk. Dark blafte 'Bingo! Ik ben een verbannen hellhound omdat ik een ziel had geholpen te ontsnappen...Nouja heel veel zielen, laten we daar niet over hebben.' Zei hij met een grijns en Vincent zuchten 'Het spijt me, maar ja Dark is een hellhound en mijn vriend en niet mijn hond al lijkt het wel zo.' Zei hij kalm en keek Luna aan. Luna wilde graag naar hen toe gaan maar de klap van dit alles was haar even teveel, ze moest echt even gaan zitten om dit allemaal tot zich op te nemen. voor een 16 jarige meid was dit namelijk nogal een hele schok. Ze keek vincent aan met een flauw lachje. "Ik moet het allemaal nog een beetje tot me laten komen denk ik...maarre ik zou eerst graag willen slapen, ik ben compleet uitgeput" Sprak ze voor ze zachtjes geeuwde en haar hoofd liet zakken in het zachte kussen. Ze sloot haar ogen, maar al gauw opende ze, ze weer. "Vincent?...Z...zou je hier willen blijven? I...als er weer een nachtmerrie komt en...en jij zit hier...dan wordt ik sneller rustig." Sprak ze met een zachte stem voor ze hem slaperig aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 17, 2013 12:30 am

Vincent zag hoe Luna Dark aangaapte en glimlachte daar om, het was best wel schattig om har ongeloof te zien. "Ik moet het allemaal nog een beetje tot me laten komen denk ik...maarre ik zou eerst graag willen slapen, ik ben compleet uitgeput" Sprak ze voor ze zachtjes geeuwde en haar hoofd liet zakken in het zachte kussen. Ze sloot haar ogen, maar al gauw opende ze, ze weer. "Vincent?...Z...zou je hier willen blijven? I...als er weer een nachtmerrie komt en...en jij zit hier...dan wordt ik sneller rustig." Sprak ze met een zachte stem voor ze hem slaperig aankeek. Vincent wou net weglopen toen ze hem aansprak. Hij hoorde haar woorden en knikte zachtjes en liep naar de stoel waar hij op plofte. 'ik blijf bij je.' Zei hij zachtjes en bleef naar haar kijken. Terwijl ze sliep leek ze net een engeltje en Vincent bleef haar gezicht bestuderen. Het leek op een gewoon gezicht maar elke beweging die ze er mee maakte, inspireerde hem. Hij bleef haar bekijken. Dark was in zijn mandje gaan liggen en viel al gauw die in slaap. Iedereen sliep in huis behalve Vincent die over Luna waakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





snow (vincent) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: snow (vincent)   snow (vincent) - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
snow (vincent)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tradion-
Ga naar: