Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aloha mensjes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mikoto

Mikoto


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 20-01-13
Woonplaats : Behind your closet... So watch out!

Character sheet
Leeftijd:: 22
Wezen:: Weerwolf
Partner:: Not busy with that..

Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo apr 24, 2013 12:17 am

Tsja.. Ik verveel me en ik heb I-don't-give-a-damn-attitude vandaag. Dus heb ik besloten me maar eens voor te stellen.
Ik heb een aparte naam, dat een combinatie is van mijn ouders. Safiena. Op 13 april 1998 ben ik op deze wereld gedropt in Emmen, Drenthe. Vanaf kleins af aan ben ik opgegroeid met paarden, auto's en vrachtwagens. Vandaar ook dat mijn toekomst in de internationale vrachtwagen wereld zal zijn, al was mijn eerste keuze het leger. Dat is voor mij waarschijnlijk onmogelijk door lichamelijke gebrekken.
In groep 6 ben ik begonnen met schrijven. Eerst in schriften van schoo maar al gauw op RPG-sites. Schrijven is voor mij de ultieme emotie uiting. Al mijn personage's zijn een deel van mij en meestal slaan hun acties op wat ik zal doen/zeggen. (Niet altijd trouwens!)
Naast schrijven is paardrijden een grote hobby, wat ik nu inmiddels 9 jaar doe. Ook vindt ik karten echt helemaal geweldig.
Euhmm tsja.. Als je nog iets wilt weten kan je dat gewoon vragen xD

Adios amigo's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo apr 24, 2013 2:11 am

HOOOOOI!

Hoe gaat het met je schouder? Wat heb je er eigenlijk ooit meegedaan?
En wat is je lieveling paard? (picture?)
En mag je trouwens naar 9 juni? :3

xAna
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikoto

Mikoto


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 20-01-13
Woonplaats : Behind your closet... So watch out!

Character sheet
Leeftijd:: 22
Wezen:: Weerwolf
Partner:: Not busy with that..

Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo apr 24, 2013 2:34 am

met mijn schouder? De laatste twee dagen bagger -_- Hij is twee keer uit de kom geschoten, waardoor mijn kapselbanden compleet zij opgerekt en daar binnen twee weken aan geopereerd moet worden (help!)
Ik heb niet echt lievelings paarden, ze zijn allemaal leuk waar ik op rijd :P (foto's komen)
Jup ik mag (A) en het is 8 juni hea, niet dat je daar op de verkeerde dag bent xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo apr 24, 2013 2:39 am

-.-'' Slimpie!
Njah, ken ik wel, maar foto's moeten zeker komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikoto

Mikoto


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 20-01-13
Woonplaats : Behind your closet... So watch out!

Character sheet
Leeftijd:: 22
Wezen:: Weerwolf
Partner:: Not busy with that..

Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo apr 24, 2013 2:47 am

Sure :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitimewo mei 01, 2013 2:07 am

hoi hoi, en welkompjes dan maar c:
nog veel plezier op BW
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aloha mensjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aloha mensjes   Aloha mensjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aloha mensjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Algemeen :: Real Life-
Ga naar: