Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 WOESSHHH

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema okt 28, 2013 1:52 am

Een klein grijs wolfje sloop naar voren, haar oren stonden recht overeind en haar staart was recht naar achter. De laatste paar struikjes verborgen haar, het waaide hard en daarom had ze gekozen om tegen de wind in te gaan sluipen, want dat had haar papa haar altijd geleerd, de prooi mag je niet ruiken. En in dit geval was ze opjacht naar meeuwen, een heel groep had zich verstopt achter de duinen omdat dit gewoon weg geen vliegweer was. Met een ondeugende glans in haar ogen kroop Alyce verder. Met haar rode ogen strak voor zich uit gericht kroop ze verder en toen ze bij de laatste grassprietjes was, zakte ze naar beneden en versmalde haar ogen zodat er geen zand in zou komen. Alyce telde in haar hoofd af, en sprong naar voren, zo snel ze kon rende ze op de meeuwen af, met haar tong naar buiten en haar staart kwispelend. Een blaf kwam uit haar mond toen ze zag hoe de meeuwen geschrokken opsprongen en probeerde weg te vliegen. Alyce haalde speels naar een paar meeuwen af, sprong de lucht in en hapte naar de staart van de beesten. Haar eigen staart kwispelde vrolijk en toen alle meeuwen weg waren danste ze vrolijk een rondje, ze was zo blij dat ze niet zag dat iets haar in de gaten hield. Loki was vandaag zo als gewoonlijk ergens heen en ze had geen zin gehad om bij hem thuis te zitten te vervelen.

Lune ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema okt 28, 2013 8:09 am

Rotweer, ja, dat was het vandaag. Verschrikkelijk rotweer. Gelukkig regende het niet. Alleen die wind was hatelijk. Ze had het gevoel dat ze ieder moment omver geblazen kon worden. Ze hapte even naar adem toen ze een windvlaag vol in haar gezicht kreeg. De wind was zo fel dat ze zelfs geen lucht meer kreeg. Ze draaide haar hoofd de andere kantop en ademde diep in en uit. En natuurlijk moest het dit soort weer zijn op het moment dat ze besloot een strandwandeling te gaan doen. Typisch. Geïrriteerd bromde ze wat. Het strand was niet ver meer. Mentaal bereidde ze zich voor op een zandstraling. Want met die harde wind kon je wel eens een zandstraling verwachten. In de verte hoorde ze de woeste golven van de zee al. De zoute geur drong haar neus binnen. Ze zuchtte diep en wandelde met moeite verder tegen de wind in. Dadelijk waaide ze nog weg…

Haar aandacht werd getrokken door een klein wolfje dat naar een groep meeuwen sloop. Lune stond meteen stil en verborg zich half achter een grote plant. Gelukkig had ze wind tegen. Ze vernauwde haar ogen even terwijl ze naar de pup keek. Wat deed die hier alleen? Hoorde die niet bij haar ouders te zijn? Ze vond het maar vreemd. Er klopte iets niet aan. De pup verjoeg de meeuwen en sprong vrolijk wat rond. Ze aarzelde even. Zou ze er naartoe gaan? Of niet? Ze wist het niet. En in welke vorm? Als een wolf of een mens? Misschien was mens het beste. Haar wolvenvorm kon soms nogal intimiderend zijn. Als het kind iets ouder geweest was, was ze zeker in die vorm gegaan, maar nu niet, ze wilde niet dat het van haar weg zou lopen. Ze rechtte haar rug en hief haar kin lichtjes, niet te fel, want dat zou er idioot uit zien. Gewoon op een subtiele manier dat het natuurlijk leek. Ze liep naar het wolfje toe, lichtjes terughoudend om het niet bang te maken. Toen ze op het strand was hurkte ze neer en keek naar het wolfje, ze had wat afstand gelaten tussen hen. ”Hé, waar zijn je ouders? Wat doe je hier zo alleen?” Vroeg ze voorzichtig met een zachte stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema okt 28, 2013 8:32 am

Ze had het pas laat door dat iemand naar haar toe kwam, en toen ze dan door had, was ze meteen gestopt met rond dansen. Met vernauwde ogen bleef Alyce staan en keek naar de witharige persoon die voor haar kwam, op haar hurken ging zitten. Haar oren gingen plat liggen uit wanttrouwen maar haar ogen stonden nieuwsgierig, wie was deze dame? Ze rook een beetje als pap en mam gerookt hadden...Was ze ook een weerwolf net als zij? ”Hé, waar zijn je ouders? Wat doe je hier zo alleen?” Vroeg ze voorzichtig met een zachte stem. Ergens wekte het haar vertrouwen en aarzelend zette ze een stap naar voren, en toen een paar stappen opzij toen een harde wind tegen haar zij aanbotste. Een zacht piepend geluid ontsnapte uit haar mond. Maar Alyce hervatte zich en zette nog wat stappen naar de vrouw toe. En zonder er bij na te denken nam ze haar mensen vorm aan. Het was natuurlijk stom want wie weet was dit wel een gewone mens, maar tot nu toe had ze alleen met haar ouders gewoon en nu leefde ze met Loki, ze was niet anders gewend dan de hele tijd veranderen als het haar uitkwam. 'Mijn...mijn papa en mama zijn weg.' Zei ze met een schor en schattig stemmetje, haar oogjes begonnen nat te worden maar ze probeerde zich sterkt te houden en niet gaan huilen, al was Loki nog zo lief, hij zou haar papa en mama niet kunnen verwangen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedi okt 29, 2013 12:58 am

Arme pup. Helemaal alleen met zo’n rotweer. Het kleintje aarzelde even, maar toch zette ze een stap naar haar toe. Lune wachtte geduldig af. Want geduld was erg belangrijk nu en ze mocht ook geen plotselinge bewegingen gaan maken. Door een windvlaag zette het kleintje een paar stappen opzij en kreeg Lune een volle lading witte lokken in haar gezicht. Rotweer. Ze streek de haren voor haar gezicht uit zodat ze weer fatsoenlijk kon zien. Toen ze weer voor haar keek, was het geen pup meer, maar een klein meisje. Met grote ogen keek ze het kind aan. Was ze gek? Was ze nu net zomaar veranderd op een plek waar mensen konden zijn? Zonder maar even om zich heen te kijken? Kalm, ze moest kalm blijven. Ze hervatte zich meteen weer en keek weer bezorgd naar het meisje. 'Mijn...mijn papa en mama zijn weg.' Zei het schattige meisje met vochtige oogjes. Arm kind. Lune opende haar armen lichtjes als gebaar tot een knuffel. Want misschien als ze naar het kind toe ging, kon ze het afschrikken. ”Kom maar hier. Weet je waar je ze de laatste keer gezien hebt? Dan kunnen we ze samen gaan zoeken.” Zei ze geruststellend met een lichte glimlach op haar gezicht. Dat verklaarde het dus waarom ze hier zo alleen rond liep. Haar ouders verloren. Maar wat bedoelde ze eigenlijk met weg? Kwijt geraakt of… Verloren? Ze zou er wel achter komen. En als het de ergste mogelijkheid was, dan vond ze wel een familie in de roedel die zelf geen kinderen konden krijgen. Want ze zou het kind wel zelf voor haar rekening willen houden, maar ze had daar niet echt de tijd voor, en het geduld ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedi okt 29, 2013 4:19 am

Ze zag de grote ogen van de vrouw toen ze was veranderd. Was het fout? Waarom keek die vrouw zo naar haar? Ze rook toch echt als mama en papa..Ze begon lichtjes te trillen voooral toen ze vertelde wat er aan de hand was. Met haar kleine handje veegde ze was van haar losse haren uit haar gezicht en bleef met tranende ogen naar de vrouw, ergens leek ze haar wel aardig, heel erg aardig. Ze zag hoe de vrouw lichtjes haar armen spreidde ”Kom maar hier. Weet je waar je ze de laatste keer gezien hebt? Dan kunnen we ze samen gaan zoeken.” Zei ze geruststellend met een lichte glimlach op haar gezicht. Zonder maar te aarzelen liep ze naar voren en sloeg haar armpjes om de vrouw. Ze voelde zow vertrouwd, ze leek zo veel op mama. Ze rook er zelfs een beetje naar. 'Ik...Ik weet het niet, ik moest heel hard rennen van mama en zij gingen niet achter mij aan.' Zei ze snikkend. Ze verslapte haar greep ietsjes, keek wat naar achter naar de blauwe ogen van de vrouw en snikte weer zachtjes en beet trillend op haar onderlip. Ze wist niet zeker of ze haar mama en papa zou kunnen vinden...Maar misschien met deze mevrouw wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedi okt 29, 2013 8:21 am

Het kleine meisje liep meteen naar haar toe en knuffelde haar. Zorgzaam sloeg Lune haar armen om haar kleine lichaampje. Arm klein kind. 'Ik...Ik weet het niet, ik moest heel hard rennen van mama en zij gingen niet achter mij aan.' Ze fronste lichtjes. Er was iets gebeurd, maar wat? Toen ze merkte dat het meisje hara greep verslapte keek ze haar aan met een lichte glimlach. Ze vreesde voor het ergste, ookal wilde ze dat niet. Maar er was nog hoop, misschien… ”En hoe lang is het al geleden dat je je ouders gezien hebt?” Vroeg ze bezorgd. Ze was nog zo jong, ze kon geen 12 jaar zijn. Ze was jonger. Het moest vast verschrikkelijk zijn om dan helemaal alleen te zijn en je ouders niet terug te kunnen vinden. ”En waarom moest je rennen?” Vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedi okt 29, 2013 8:32 am

Ergens diep in haar vertrouwde ze deze mevrouw. Ze leek veilig, op een ander manier dan Loki het was. Ze leek zo echt met haar gebaren en haar geknuffel. Ze zag een lichte glimlach op de gezicht van de vrouw en moest automatisch ook klein beetje glimlachen. ”En hoe lang is het al geleden dat je je ouders gezien hebt?” Vroeg ze bezorgd. Weer beet Alyce aarzelend op haar lip en keek naar de vrouw, kon ze haar vertrouwen 'Ik denk misschien een week geleden.' Zei ze met een zachte aarzelende stem. Ze keek naar haar vingers en begon te tellen in haar hoofd op haar vingers 'het is....' Nu telde ze luid met haar vingers als hulp '6 dagen geleden dat Loki mij heeft gevonden.' Zei ze zachtjes en legde haar kleine handje op de schouder van de vrouw. ”En waarom moest je rennen?” Vroeg ze voorzichtig. Alyce voelde weer tranen opwellen en 1tje gleed zelfs over haar wang. 'ik....ik weet nie..' Zei ze zacht en haar ogen werden wazig terwijl ze zich de avond herinnerde. 'Mama, zei dat ik hard moest rennen en niet omdraaien, daarna klonk een jank.' Haar lichaam beefde terwijl ze dit zei en gauw knipperde met haar ogen om de tranen zo goed mogelijk te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimewo okt 30, 2013 11:57 pm

Ze merkte dat het meisje nog steeds aarzelde. Maar vertrouwen kwam ook met de tijd, ze kon onmogelijk gaan verwachten dat ze haar alles zou vertellen zonder ook maar te aarzelen. 'Ik denk misschien een week geleden.' Ze besefte zich dat ze de naam van het meisje niet eens kennen. 'het is....' Het meisje begon op haar vingers te tellen. Onbewust liet het Lune glimlachen. Het was best schattig. '6 dagen geleden dat Loki mij heeft gevonden.' Ze fronste even. Loki? Wie was dat? ”En waarom moest je rennen?” Vroeg ze voorzichtig. Haar oogjes werden weer vochtig en er gleed een traan over haar wang. 'ik....ik weet nie..' Lune keek haar vol medelijden aan en veegde met haar duimen onder haar oogjes de tranen weg, wel, traan eigenlijk. 'Mama, zei dat ik hard moest rennen en niet omdraaien, daarna klonk een jank.' Lune trok het meisje dicht tegen haar aan en maakte een sussend geluidje. Ze slikte eens. Het was dus hetgeen waar ze voor gevreesd had. Hoe zou ze dit moeten gaan vertellen? ”Sorry… Maar ik denk dat ik je toch niet ga kunnen helpen met je mama te zoeken. Ik denk niet dat we haar kunnen vinden.” Ze streelde zachtjes over het rugje van het meisje. Dit was verschrikkelijk. Het kind was nog zo jong. Waarom had ze nu al haar ouders moeten verliezen? Verschrikkelijk… ”Wat is je naam kleine meid?” Vroeg ze met een zachte stem, bijna fluisterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedo okt 31, 2013 5:46 am

Toen ze vertelde wat er met mama en papa was gebeurd voelde ze hoe de mevrouw haar dichter bij trok en Alyce barste in zachte snikken uit. Dit deed haar nog meer denken aan haar mama. Mama deed het ook altijd als ze ergens verdrietig om was. ”Sorry… Maar ik denk dat ik je toch niet ga kunnen helpen met je mama te zoeken. Ik denk niet dat we haar kunnen vinden.” Ze streelde zachtjes over het rugje van het meisje. Ergens wist Alyce het al, ze had het al aangevoelt toen ze de droom voor het eerst zag. Ze snikte zachtjes en klampte zich aan de mevrouw vast. Toen ze uiteindelijk wat rustiger was, haalde ze beverig adem en keek naar de mevrouws gezicht 'Is ze nu een engel? Net als papa?' vroeg ze zachtjes en aarzelend. Maam had verteld dat als je niet meer op deze wereld bent je een engel word, een hele mooie met grote vleugels.... Of juist werden ze wolven ergens anders waar altijd genoeg herten waren. ”Wat is je naam kleine meid?” Vroeg ze met een zachte stem, bijna fluisterend. Alyce slikte en vegde haar natte wangen uit 'A-a-alyce' zei ze met een trillerig stem 'en hoe heet jij?' vroeg ze ook zachtjes en keek nu weer nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimevr nov 01, 2013 2:52 am

Ze wist maar al te goed hoe verschrikkelijk het voelde om degene dierbaar voor je te verliezen. Ze kon zich nog perfect herinneren hoe ze zich voelde toen ze ontdekte dat haar vader en broer overleden waren. Ookal had ze het geluk gehad dat ze haar moeder nog had en bleek haar broer niet dood te zijn. Maar op dat moment wist ze dat niet. Het meisje barstte in snikken uit en klampte zich aan haar vast. Geruststellend streelde ze over haar rugje terwijl ze haar even liet uithuilen. In gedachten verzonken, streelde ze haar ritmisch. 'Is ze nu een engel? Net als papa?' Haar stem bracht haar uit haar gedachten. Lune keek naar haar en glimlachte somber. ”Natuurlijk is ze nu een engel en misschien zie je of hoor je haar nu niet, maar ze zal altijd bij je zijn.” Met haar wijsvinger tikte ze zachtjes op de plek waar het hart van het meisje zat. ”Hierzo. En ik durf erom te wedden dat ze trots op je is. Want je bent erg flink.” Ze was even stil. ”Wat is je naam kleine meid?” Vroeg ze bijna fluisterend toen ze besefte dat ze haar naam nog niet wist. 'A-a-alyce' Antwoorde het meisje. Alyce. Een mooie naam. Onbewust verscheen er een kleine glimlach op haar gezicht. 'en hoe heet jij?' Ze was sterk voor haar leeftijd. Veel kinderen zouden hysterisch wegrennen of boos worden en dingen kapot maken. Maar Alyce had zich sterk gedragen en de situatie volwassen aangepakt. ”Lune.” Antwoorde ze. Ze dacht even terug aan wat ze eerder gezegd. Iets van een Loki. ”Daarnet zei je dat Loki je gevonden had. Wie is dat als ik vragen mag?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimevr nov 01, 2013 5:09 am

Toen Alyce vroeg of haar mama en papa nu engelen waren zag ze de mevrouw verdrietig glimlachen. ”Natuurlijk is ze nu een engel en misschien zie je of hoor je haar nu niet, maar ze zal altijd bij je zijn.” Met haar wijsvinger tikte ze zachtjes op de plek waar het hart van het meisje zat. ”Hierzo. En ik durf erom te wedden dat ze trots op je is. Want je bent erg flink.” Alyce glimlachte zachtjes terwijl ze terug dacht aan hoe haar mama het zelfde had gedaan toen Roki, een oude hond van hun gestorven was. Alyce glimlachte lichtjes bij die herinnering en keek opnieuw naar de vrouw en vroeg hoe ze hete, deze mevrouw leek haar wel erg aardig. Alyce keek in de ogen van de mevrouw terwijl ze op een antwoord wachten. ”Lune.” Antwoorde ze. Ze stak haar handje uit om haar te begroeten zo als ze haar vader wel eens had zien doen als ie iemand leerde kennen. ”Daarnet zei je dat Loki je gevonden had. Wie is dat als ik vragen mag?” Bij deze vraag bleef ze even naar Lune staren terwijl ze nadacht, zou het veilig zijn als ze het vertelde wie Loki was? Hij had tegen haar heel aardig gedaan, hij had haar opgevangen toen het nodig was en hij zorgde goed voor haar. 'Loki lijkt een beetje op een god.' Zei ze twijfelend terwijl ze het plaatjes voor zich haalde en knikt toen om het te bevestigen. 'Hij is heel aardig! Hij zorgt goed voor mij hoor.' Zei ze met een glimlach 'Hij heeft heeft zwart haar en hij is heel bleek!' Somde ze op terwijl haar ze haar ogen stijf dicht hield en hem voor har beeld haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedo nov 07, 2013 8:36 am

Alyce staarde haar even aan. Het maakte haar niets uit als ze het niet wilde vertellen, Lune zou er toch achter komen op de één of andere manier. Want ze vroeg zich af wie het was. Een familielid? Familie waarvan ze niet wist wie het was, of een vreemde? Want als het een vreemde was, wie weet wat voor iemand het zou zijn. Tegenwoordig kon je maar niet voorzichtig genoeg zijn. Maar Lune had er niet veel last van, iedereen die haar zou willen aanvallen of verkrachten, zou er spijt van krijgen. Erg veel spijt. 'Loki lijkt een beetje op een god.' Het kinderlijke stemmetje haalde haar weer uit haar gedachten. Als een god? Ach ja, kinderen hadden nu eenmaal een grote fantasie. ‘Hij is heel aardig! Hij zorgt goed voor mij hoor.' Zei het meisje al glimlachend. Lune nam de informatie in zich op. 'Hij heeft zwart haar en hij is heel bleek!' Wacht eens… Bleek, ziet eruit als een god… Kon het? Was het mogelijk dat ze het over een vampier had? Lune was in gedachten verzonken terwijl ze een manier bedacht om er achter te komen. Even later glimlachte ze. ”Weetje, het lijkt me erg leuk om hem eens te ontmoeten.” Ja, ze had het perfecte plan bedacht. ”Weet je toevallig wat hij graag eet? Dan kunnen we misschien eens met zijn drieën gaan uit eten. Ik weet wel een paar leuke plekjes.” Ze knipoogde. Ja, dit kleine meisje zou hem vast wel kunnen overtuigen en dan zou Lune er zelf achter kunnen komen. Als het dan een vampier zou zijn, dan zou ze ingrijpen. Maar nu nog niet, want ze was nog niet zeker.

Omg, er zou echt een topic met hun drie moeten zijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedo nov 07, 2013 8:57 am

Alyce zag wel dat de vrouw heel erg diep aan het denken was na haar woorden..had ze iets verkeerds gezegd? Alyce bestudeerde het gezicht va nde vrouw, waar zou die aandenken? Uiteindelijk kwam er een glimlach op haar gezicht en Alyce werd nog meer in de war gebracht. ”Weetje, het lijkt me erg leuk om hem eens te ontmoeten.” okee...dit...verbaasde haar. Ze had het echt niet verwacht dat de mevrouw zo zou reageren. Iets achter in haar hoofd rinkelde dat er iets niet klopte. ”Weet je toevallig wat hij graag eet? Dan kunnen we misschien eens met zijn drieën gaan uit eten. Ik weet wel een paar leuke plekjes.” Ze knipoogde. Alyce keek niet begrijpend naar de vrouw terwijl ze probeerde te bedenken wat ze het beste kon antwoorden. Ze vond Loki echt heel aardig en hij deed ook heel lief voor haar. Soms, als hij in een goede bui was las hij haar zelfs wat voor! En hij deed zelden gemeen tegen haar. 'maar..Hij heeft het altijd heel druk!' Zegt ze zachtjes terwijl ze naar een reden zoekt. Goed haar ouders hadden haar dan ooit nog gewaarschuwd dat ze nit met vampiers mocht omgaan maar zonder Loki was ze al dood geweest en hij was een vriend. Alyce knipperde even met haar ogen en glimlachte breed naar Lune 'jij bent toch ook een wolf? je ruikt net als papa en mama dat hebben gedaan! ' Haar stem klonk opgewekt, misschien kon deze vrouw haar wat dingen leren, papa was haar net begonnen met uitleggen hoe ze moest jagen, maar eerlijk gezegd bakte ze er niks van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema nov 11, 2013 1:45 am

Lune

Words: 156
Tagged: Alyce
Notes: Kort, hopelijk ben je er wat mee
Mood: Neutraal

Het duurde even voor ze een antwoord kreeg, het meisje keek har niet begrijpend aan. 'maar..Hij heeft het altijd heel druk!' Lune zuchtte diep. Daar ging haar plan. ”Wat jammer… Ach, misschien een andere keer.” Zei ze teleurgesteld. Alyce knipperde even met haar ogen en glimlachte breed. 'jij bent toch ook een wolf? je ruikt net als papa en mama dat hebben gedaan! ' Lune knikte glimlachend. ”Dat heb je goed opgemerkt. Trouwens, ik ben ook de alfa van de roedel.” Ze bleef glimlachen. ”Ik zag daarnet dat je op een groepje meeuwen joeg, als je wil kan ik je wat tips geven.” Een windvlaag zorgde er voor dat een hele bos witte plukken weer in haat gezicht sloeg. Ze fronste, nam een haarelastiek en bond haar witte lokken in een staart zodat die niet de hele tijd in haar gezicht terecht kwamen. Daarna stak ze haar handen in haar broekzakken en keek afwachtend naar Alyce.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema nov 11, 2013 4:46 am

”Wat jammer… Ach, misschien een andere keer.” Zei ze teleurgesteld. Alyce keek met haar grote blauwe kijkers naar de vrouw en knikte, ja misschien een ander keer, maar niet nu, nu wou ze loki voor zich zelf en wou met niemand hem delen. Haar loki! Alyce veranderde gauw van onderwerp en vroeg of de vrouw een wolf was net als zij, want als dat zo was...dan zou dat geweldig zijn! Dan zou ze misschien verder kunnen met haar training. ”Dat heb je goed opgemerkt. Trouwens, ik ben ook de alfa van de roedel.” Ze bleef glimlachen, Met grote ogen keek Alyce naar Lune...Stond nu tegen over haar een alfa? Haar papa had vroeger verteld dat hij in de verre verleden van een alfa paar afstamde maar zijn over over groot vader de zware taak niet op zich wou nemen en daarom was gevlucht. ”Ik zag daarnet dat je op een groepje meeuwen joeg, als je wil kan ik je wat tips geven.” Als ze nu in haar wolven vorm was, zou ze vrolijk om lune heen hebben gedanst en als en gek hebben gekwispeld. 'Ja!' Zei ze dol blij en vloog om de hals van de vrouw en gaf der een knuffel, haar haar werd opzij geblazen in haar gezicht en geërgerd steeg er een grom uit haar mond terwijl ze Lune los liet en haar haar achter haar oren schoof, soms was lang haar stront irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimewo nov 13, 2013 2:24 am

Lune

Words: 381
Tagged: Alyce
Notes: xxx
Mood: Neutraal

Ergens vond ze het wel grappig, ze moest haar best doen om niet te lachen door Alyce. Ze had zo verwonderd naar haar gestaard dat het gewoon lachwekkend was. Maar ze had zich met gemak kunnen inhouden, ookal was de eerste seconde moeilijk geweest. ”Ik zag daarnet dat je op een groepje meeuwen joeg, als je wil kan ik je wat tips geven.” Alyce bleek dat duidelijk een goed idee te vinden. Ze glunderde helemaal van blijdschap. 'Ja!' Ondertussen vloog ze haar om haar hals, Lune lachte even kort. Net zoals Alyce, had ze ook last van haar longe haren die in haar gezicht geblazen werden. Lune was het beu en bond ze dan maar in een staart met een haarelastiek.

”Goed, klaar voor actie? Verander maar in een wolf.” Vlak na dat ze dat gezegd had, transformeerde de tengere vrouw in een grote, witte wolvin met dezelfde blauwe ogen als ze eerst had. Als wolf was ze veel groter, haar schouderhoogte bedroeg iets rond een 2 meter. Ze wist het zelf niet want ze had het nooit gemeten. Met een vriendelijke blik keek ze naar Alyce, ze kwispelde zelfs lichtjes. ”Als je wil jagen, moet je zien dat de wind jou kant op gaat, anders kan je prooi je ruiken.” Sprak ze met moeite. Het had haar jaren gekost om te kunnen praten in deze vorm, en zelfs dan nog trok het op niet veel. Maar het was beter dan niets. Sommige weerwolven hadden geluk, die waren geboren met het talent om te kunnen praten in hun wolvenvorm. Maar er waren natuurlijk allerlei soorten weerwolven. ”Je moet ook zorgen dat je helemaal geen geluid maakt, geen enkel takje mag kraken en geen enkel blaadje mag ritselen.” Ze nam weer even een korte pauze. Aangezien haar spreektalent niet zo fantastisch was en het veel inspanning vraagde. ”En zie dat je zo laag mogelijk op de grond blijft zodat ze je bijna niet zien.” Goed, dat was het voor de theorie, de rest moest ze zelf ondervinden door te oefen. Hmmm… Hoe zouden ze het kunnen oefenen? Misschien moest ze eerst maar eens kijken naar hoe ze sloop. Ze gebaarde met haar snuit naar een tak die ooit aangespoeld was en op het droge zand lag. ”Sluip eens naar de tak toe.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimewo nov 13, 2013 4:21 am

”Goed, klaar voor actie? Verander maar in een wolf.” Toen Lune dat zei zag Alyce dat Lune in een wolf veranderde, meteen volgde de kleine meid haar voorbeeld en nam haar grijze wolf gedaante aan. Vergeleken met de wolf voelde Alyce zich klein en breekbaar. nee serieus..de wolvin was enorm, Alyce kwam misschien net bij de knieën van de wolvin. maar goed, haar vader was nog groter geweest, hij was een wolf ie op 2 poten liep in plaats op 4 zo als zij het deed. Volgens haar papa zou zij het later ook kunnen als ze een beetje geluk zou hebben. Als hij groeispurt eindelijk zou komen.. ”Als je wil jagen, moet je zien dat de wind jou kant op gaat, anders kan je prooi je ruiken.” Sprak ze met moeite. Alyce kwispelde zelf ook vrolijk. Eigenlijk stond ze een beetje te trappelen wanneer ze eindelijk in actie mocht komen. ”Je moet ook zorgen dat je helemaal geen geluid maakt, geen enkel takje mag kraken en geen enkel blaadje mag ritselen.” Weer bleef de wolf even stil en Alyce begreep niet hoezo de wolvin zo moeilijk deed, al was ze een pup, haar moeder had haar al aardig wat van de wolven taal geleerd! ”En zie dat je zo laag mogelijk op de grond blijft zodat ze je bijna niet zien.” Alyce bleef nog steeds onrustig te trippelen. Ze wou wat doen! Ze kende de theorie wel, die had haar pa wel vaak genoeg in haar kop gestampt al was ze nog jong. ”Sluip eens naar de tak toe.” Yay, nu kwam pas actie! Alyce zakte in een jacht houding, met haar buik net boven de zand, haar staart recht naar achter en haar oren naar voren gespits, ze begon langzaam te kruipen, Alyce probeerde haar poten zo zacht mogelijk te leggen. Op een bepaalde afstand bleef ze staan, haar staart ging ongeduldig heen en weer. Alyce spande haar spieren en nam een korte sprint, maar zelfs deze korte sprint kon er voor zorgen, dat haar poten met elkaar verstrengelde en ze lang uit op de grond kwam te liggen. Een boze grom steeg kwam haar keel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema nov 25, 2013 8:28 am


Lune

Words: 188
Tagged: Alyce
Notes: kort, sorry >_>
Mood: Neutraal

Het kleine blonde weerwolfmeisje zakte neer in een jachthouding. Haar buik kwam net boven het zand, haar staart naar achteren, net zoals haar poten. Langzaam begon ze te kruipen. Ze had blijkbaar al training gehad en van alles geleerd. Na een tijdje bleef ze stil staan en bewoog haar staart heen en weer. Er viel haar iets op… Maar wat was haar nog niet duidelijk. Er was iets aan de hand met haar. Maar wat? Het wolfje spande haar spieren en nam dan een aanloop. Maar al snel lag ze met haar bek op de grond. Daar bleef ze even liggen terwijl ze eens boos gromde. Op dat moment drong het tot haar door wat er met het meisje scheelde. Ze was niet de soort weerwolf zoals zij was. Nee, ze was eerder het ‘anthro’ type zoals die soort ook wel eens genoemd werd. Lune ging naar Alyce toe. ”Ik zie al wat het probleem is…” Sprak ze terwijl ze Alyce onderzoekend aan keek. ”probeer eens van op enkel je achterpoten te lopen in plaats van je vier poten. Dat zou normaal beter moeten gaan.” Zei ze bemoedigend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema nov 25, 2013 8:59 am

Alyce voelde zich zo slecht! hoezo kon ze niet gewoon meteen onder de knie hebben? Ze kende prima de basis en de wolven van haar leeftijd hadden al vast door hoe ze moesten jagen en deden vast al mee! Terwijl zij steeds over haar poten struikelde. oh fijn daar kwam de leidster al om haar te vertellen hoe slecht ze wel niet was. ”Ik zie al wat het probleem is…” Alyce slikte en likte haar snuit eens, daar kwam het dan..”probeer eens van op enkel je achterpoten te lopen in plaats van je vier poten. Dat zou normaal beter moeten gaan.” Zei ze bemoedigend....wacht...WAT?! Was die vrouw echt gek geworden? waarom zou ze op der achterpoten moeten kunnen lopen? Ze had nooit anders gelopen dan op haar 4 poten als je de keren niet mee telde wanneer ze in haar mensen vorm was. Alyce slikte en keek onzeker naar de wolvin...Misschien was ze net zo als haar vader? zou het kunnen? Aarzelend ging ze zitten en spande har achterbenen en probeerde recht te staan, maar voor ze echt stond wankelde ze en al gauw stond ze alweer op haar 4 poten. Weer deed ze het zelfde en weer viel ze voorover. Na een stuk of 5 keer te proberen liet ze zich zakken in het zand en zuchten...Ze was gewoon nergens goed in en daar moest ze mee leren leven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimedi dec 03, 2013 3:55 am

Lune

Words: 209
Tagged: Alyce
Notes: xxx
Mood: neutraal

De reactie van het kleine meisje was goud waard. Lune onderdrukte een lachje. Alyce keek haar eens onzeker aan. Lune knikte bemoedigend en ging zitten, keek geduldig en afwachtend toe. De eerste keer lukte het haar niet. Ze probeerde het nog eens, en nog eens.. Tot ze het ene stuk of 5 keer geprobeerd had. Ze liet zich in het zand zakken en zuchtte. Lune was even stil, keek het meisje neutraal aan en zuchtte zelf ook eens. Ze veranderde in een mens en ging naar Alyce toe, hurkte bij haar neer. Ze had wel verwacht dat ze dit moest gaan doen. Toch had ze Alyce het eerst eens zelf laten proberen. Gewoon omdat ze dan misschien, heel misschien een beetje geluk zou hebben gehad en dit niet hoeven doen. Lune stak haar armen uit, haar handpalmen naar boven gericht. ”Probeer het nog eens, je kan met je voorpoten op mijn handen steunen. Misschien gaat het je dan wel lukken.” Ze kon zich al voor stellen hoe raar dit eruit moest zien voor een mens. Gelukkig kwamen die nu niet naar het strand. Stel je voor. Je ziet een vrouw met een kleine pup de ze probeert te laten lopen op achterpoten. Ze zouden haar meteen voor gek verklaren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Alyce

Alyce


Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 06-10-13

Character sheet
Leeftijd:: 14
Wezen:: Weerwolf
Partner:: IEUUUUUWWWWW

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimevr dec 06, 2013 4:40 am

Dit was gewoon weg vermoeiend en Alyce was ook best wel moe, haar dag was vandaag een beetje druk geweest. Maar dan nog keek de jonge pup nieuwsgierig naar de alfa hoe die weer veranderde in haar wolven vorm en Alyce vroeg zich af of ze ook terug zou moeten veranderen in haar mensen gedaante. Lune stak haar armen uit, haar handpalmen naar boven gericht. ”Probeer het nog eens, je kan met je voorpoten op mijn handen steunen. Misschien gaat het je dan wel lukken.” De jonge pup krabbelde overeind, ze keek onzeker naar de handpalmen en toen naar Luna. Na een paar seconden te hebben getreuzeld legde Alyce haar ene poot op Lune's handpalm en daarna haar andere voor poot. het koste haar veel inspanning en dat zag je ook aan der ogen om haar rug goed te recht te houden en niet naar voren te leunen, ze zette haar poten op de breedte boven lichaam en op een of ander manier voelde het goed. Maar ja, haar lichaam was aan het ontwikkelen en nog niet volmaakt om goed alleen te lopen en staan, ze had echt nog ondersteuning nodig. Alyce kwispelde lichtjes en keek vragend naar Lune.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitimema dec 16, 2013 10:56 am

Lune

Words: 154
Tagged: Alyce
Notes: laat en kort, sorry >_>
Mood: neutraal

De jongeling krabbelde vlug overeind en keek onzeker van haar handpalmen naar haar gezicht. Lune glimlachte lichtjes en bemoedigend. Na een tijdje aarzelen en treuzelen legde Alyce toch haar ene poot op Lune haar handpalm. Al snel volgde haar andere poot. Toen Lune in Alyce haar ogen keek, merkte ze dat het veel inspanning vergde. Dat begreep ze ergens ook wel, het was als opnieuw leren wandelen. Ze kwispelede en keek haar vragend aan. Lune glimlachte “Goed zo, je bent erg goed bezig. Ik ben trots op je…”[/b] Ze nam even een pauze en ging dan weer verder ”We zullen proberen te wandelen, ik zal niet te snel gaan en steun maar zoveel als je wil. Het zal in het begin niet makkelijk gaan.” Voorzichtig deed ze een klein stapje achteruit en nog één. Ze spande haar armspieren op zodat Alyce er goed op kon steunen. Ondertussen keek ze bemoedigend en afwachtend naar Alyce.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WOESSHHH  Empty
BerichtOnderwerp: Re: WOESSHHH    WOESSHHH  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WOESSHHH
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Arcea-
Ga naar: