Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~Dwayne~ Two different creatures

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimeza jan 19, 2013 6:38 am

Ze was blij dat ze Jake terug had, ze had hem zo hard gemist. In haar wolvengedaante liep ze over het dunne sneeuwtapijt. Het was tijd voor haar patrouille, om te kijken of er geen discobollen op hun stuk gebied zaten. Terwijl de zon nog lichtjes scheen, dwarrelde er toch een beetje sneeuw naar beneden. Maar ze moest haar gedachten erbij houden. Ze liet al haar zintuigen werken; haar neus, oren en ogen. Er was niets in de buurt dat ze niet geroken, gezien of gehoord had. Zo liep ze op een drafje door het bos, ontspannen en kalm. Tot ze iets verdachts hoorde. Een lichte, snelle pas. Het klonk zo snel als een weerwolf, maar veel te licht om een weerwolf te zijn en te snel om een mens te zijn. Ze wist wat het betekende en toen rook ze de geur ook. Automatisch ontblootte ze lichtjes haar tanden en gromde ze zachtjes. Meteen schoot ze als een pijl vooruit, haar zintuigen achterna. Hoe dichterbij ze kwam, hoe sneller ze ging. Uiteindelijk zag ze het mormel. Correctie, pas gebeten mormel dat dus blijkbaar nog niet bekend was met de regels. Tja, dan had ie maar niet naar hier moeten komen, dikke pech. De vampier had niet eens aandacht voor haar en merkte haar pas op toen ze uit de bosjes tevoorschijn geschoten kwam terwijl hij haar al een eind verderop had moeten zien afkomen. Wel, niet haar probleem en ze zou dus ook geen medelijden hebben, dat had ze nooit. Als een koelbloedige killer duwde ze de bloedzuiger met haar voorpoten de grond op en beet meteen het mormel zijn nek door zodat die onthoofd was. Misschien moest ze hem maar eens verbranden? Wacht, eerst haar snuit schoonmaken. Ze hield haar adem even in en stak haar snuit daarna in een hoopje sneeuw dat van de takken af gevallen was. Voila, dat was proper nu. Ze switchte terug naar haar mensenvorm en nam een lucifer doosje uit haar jaszak en gleed met de kop over de ruwe rand van het doosje waardoor er een vlammetje ontstond. Daarna stak ze de vampiers zijn kleren en haren in brand. Hij zou waarschijnlijk niet volledig verbranden, maar toch grotendeels en dat was meer als genoeg voor haar. Meteen veranderde ze weer terug in een wolf maar opeens viel er haar iets op. Ze was zo druk in gedachten dat ze het niet eerder opgemerkt had, er was een mens. Met een grote sprong sprong ze in het bosje waar de mens verscholen zat en duwde hem omver zodat hij met zijn rug op de grond zat. Ze keek hem grommend aan. Verdomme, wat moest ze nu toch doen? Ze kon geen mens vermoorden, dat zou ongehoord zijn. Meteen ging ze weer van hem af en draaide zich om. Ookal leek het alsof ze geen intresse meer toonde en gewoon weg wandelde, haar oren waren zijn richting uit gedraaid en stiekem hoopte ze dat hij haar terug zou roepen en vragen om te stoppen. Want ze had nog nooit een conversatie gehad met een mens, of toch nog geen fatsoenlijke conversatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo jan 20, 2013 12:24 pm

Met een rustige tred en met zijn handen in zijn broekzakken liep Dwayne langs de huizen in de stad. Het sneeuwde een beetje, dat op hem neer dwarrelde. De kraag van zijn jas trok hij wat op toen een ijzige windvlaag langs hem heen ging. De zon scheen, maar het vroor zeker wel een paar graden. Toch was hij liever buiten dan dat hij de hele dag binnen zat, dus had besloten om op wat onderzoek uit te gaan. De Ruïnes van een oud dorpje in het bos stonden bekend om vele verhalen, maar Dwayne liet zich niet gek maken. Het sneeuw kraakte onder zijn voeten, en bij de eerste vervallen huizen kreeg hij het gevoel de hele tijd nagekeken te worden. Een beweging in zijn ooghoek maakte Dwayne gelijk alert, en met zijn handen bij zijn Gun's op zijn heupen glipte hij snel achter een muurtje. Thuis had hij ook een zwaard, maar in de stad kon hij die niet openbaar dragen. Zijn geweren kon hij nog onder zijn jas verstoppen. Het was misschien een idioot idee, maar na Jack te hebben ontmoet die hem waarschuwde voor Vampiers was Dwayne steeds meer op zijn hoede. Het was waarschijnlijk geluk, of toeval, dat hij naast hem nog geen andere Vampier tegen was gekomen. Voorzichtig gluurde Dwayne om het hoekje van de muur, maar zag niemand. Hij liep een paar Ruïnes verder tot hij iemand zag staan. Stilletjes sloop Dwayne achter een bosje en schoof wat bladeren opzij. Net op dat moment draaide de wind, en de man, een vampier, draaide zich met een ruk om naar hem om. Dwayne verstarde, en toen de Vampier grijnzend naar zijn schuilplaats liep sprong er ineens een witte Weerwolf op de Vampier. Met lichte bewondering keek Dwayne toe hoe deze de Vampier in 1 beet onthoofde, maar was verrast toen de Weerwolf een menselijke gedaante kreeg van een vrouw. Ze had net als hem wit haar, maar hij kon haar gezicht niet zien toen ze de Vampier verbrande. Dwayne was geen dwaas, hoe onschuldig de vrouw ook leek, en stopte zijn wapens weg. Stilletjes schuifelde hij gehurkt naar achter, maar was niet snel genoeg. Hij verloor zijn evenwicht en viel op zijn rug toen de Weerwolf bovenop hem sprong. Ze keek hem grommend aan, tot ze van hem af ging en gewoon weg liep. 'Dacht je soms dat ik 1 van hen was of bespring je mannen altijd zo?' flapte Dwayne er uit voor hij het wist, en stond op waarna hij het sneeuw uit zijn haren schudde en van zijn jas klopte. 'Maar toch bedankt' vervolgde Dwayne nog snel achter zijn opmerking aan. Niet dat hij compleet weerloos was, maar hij wou wraak op de Vampieren. Toch had hij Jack niet gedood omdat deze geen kwade bedoelingen had en alleen bloed van dieren dronk, maar zijn jeugd trauma zorgde toch voor een zekere haat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedi jan 22, 2013 12:43 am

Terwijl ze haar oren op hem gericht had, kon ze hem duidelijk horen ademhalen. Wat was het toch zalig om zo’n goed gehoor te hebben! Toen ze hem iets dieper dan normaal hoorde inademen, stond ze stil. Mensen hadden het zelf nooit door, maar vlak voor ze iets gingen zeggen, namen ze altijd eens een goede teug lucht en begonnen daarna pas te spreken. 'Dacht je soms dat ik 1 van hen was of bespring je mannen altijd zo?' Ze wierp haar kop over haar schouder en keek hem met een geïrriteerde blik aan. Haha, erg grappig hoor. Ze draaide zich om. 'Maar toch bedankt' Lune rolde met haar ogen en wandelde naar hem toe. Vlak voor hem bleef ze staan. Het was grappig dat ze als wolf zo groot was, dan keek ze letterlijk op mensen neer. ”Je hebt geluk gehad, normaal had ik jou nu ook moeten vermoorden aangezien je gezien hebt wat ik ben. Maar aan je geweren te zien, weet ik dat je op vampiers jaagt en dus aan onze kant staat.” Ze vernauwde even haar ogen. ”Of dat hoop in toch voor jou.” Ze was dan wel groot en redelijk gespierd gebouwd, toch had ze een zuivere, heldere stem. Lune ging zitten. Naar haar mensenvorm ging ze nu niet graag, om de één of andere reden vond ze het daar een ongemakkelijk moment voor. En daarbij, in haar wolven vorm straalde ze meer gezag uit dan in haar breekbare en zwakke mensengedaante waardoor ze kleiner zou zijn dan hem. Maar de man had haar aandacht getrokken en ze begon aan zijn hand te snuffelen. ”Ik neem even je geur in me op, als ik je dan nog eens tegenkom weet ik dat je van de goede kant komt.” Van zijn hand gleed ze door naar zijn arm en daarna gleed haar snuit door over zijn borstkas en stopte ze vlak aan zijn hart. Waarom ze dit deed? Ze wilde zijn geur kennen zodat ze hem sneller zou kunnen herkennen. ”Maar dus, wat is je naam?” Het kon haar niets schelen als hij dit vreemd vond. Dan vond hij het maar vreemd, dat was niet haar probleem. Nu ze zat, zat ze op zijn ooghoogte en keek ze niet meer op hem neer, o, wat jammer toch. Ach ja, ze moest vriendelijk blijven, of dat had bijna iedereen toch in haar hoofd gepropt. Trouwens, ze wist niet eens waar mensen allemaal tot in staat waren dus kon ze zich beter maar wat inhouden en vriendelijk gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimevr jan 25, 2013 3:57 pm

De Weerwolf keek Dwayne geïrriteerd aan over haar schouder en liep naar hem toe. Ze was net zo hoog als een gemiddeld mens, maar dat liet hem koud. Als ze hem wou doden had ze dat gelijk al gedaan, maar toch lette hij nu op zijn woorden. Haar toon was dreigend, maar haar stem zelf was kalmerend en helder. Toen ze echter zei zijn geur in zich op te nemen dacht hij even dat ze een grapje maakte, maar bleef rustig staan. Hij zou er goed aan doen zijn opmerkingen op sommige momenten binnen te houden. Uiteindelijk stopte ze bij zijn hart en vroeg naar zijn naam. Hij twijfelde even, maar besloot uiteindelijk dat het geen kwaad kon die te vertellen. 'Dwayne. Ik ben hier trouwens niet eerder geweest, en om eerlijk te zijn is dat pas de derde vampier die ik in mijn leven tegen ben gekomen, dus ik jaag niet echt op ze. Ze zijn ook te moeilijk op te sporen. Ik ben hier.. om bepaalde redenen.. hem kwam ik uit toeval tegen.' antwoordde Dwayne toen ze ging zitten. Het liefst kwam hij niet meteen voor de dag met zijn verleden. Eerst wou hij wat meer over Weerwolven te weten komen, maar deed dit op een voorzichtige manier. 'Ik ben hier echter geen andere Weerwolven tegen gekomen, terwijl ik toch wat verhalen rond heb horen gaan. Niet dat ik alles geloof wat me word verteld, maar even kijken kon geen kwaad, neem ik aan..' zei Dwayne, zijn woorden zorgvuldig uitkiezend, maar toch brandde een vraag op zijn lippen. 'Hoeveel Weerwolven en Vampieren bestaan er ongeveer?' vroeg hij toch nog, al verwachtte hij niet dat ze antwoord zou geven als ze het al niet goed vond dat hij haar had gezien. Toch was Dwayne iemand die dingen geheim hield als de ander dat wou.

- Héhé, het duurde even. Excusez moi -
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimeza jan 26, 2013 9:14 am

Het leek er even op dat hij twijfelde om zijn naam te zeggen. Wel, als hij niet wilde zorgde ze er wel voor dat hij zijn naam ging zeggen. Ook als dat betekende dat ze dat op de harde manier moest gaan doen. 'Dwayne. Ik ben hier trouwens niet eerder geweest, en om eerlijk te zijn is dat pas de derde vampier die ik in mijn leven tegen ben gekomen, dus ik jaag niet echt op ze. Ze zijn ook te moeilijk op te sporen. Ik ben hier.. om bepaalde redenen.. hem kwam ik uit toeval tegen.' Oh, wat jammer dat ze geen geweld had kunnen gebruiken. Maar ja, wat had hij nu ookal weer gezegd? Dwayne? Ja, dat was het. 'Ik ben hier echter geen andere Weerwolven tegen gekomen, terwijl ik toch wat verhalen rond heb horen gaan. Niet dat ik alles geloof wat me word verteld, maar even kijken kon geen kwaad, neem ik aan..' Lune rolde inwendig met haar ogen.No shit Sherlock. Dat was best logisch, zeker als ze de roedel duidelijk gemaakt had van zich nooit zichtbaar te maken voor mensen. 'Hoeveel Weerwolven en Vampieren bestaan er ongeveer?' Verwachtte hij nu echt dat ze dat van buiten wist? ”Wel, te veel vampiers naar mijn zin en te weinig weerwolven naar mijn zin.” Haar staart zwiepte van links naar rechts en weer terug. ”Aangezien ik de vijand van de vampiers ben, zou het nogal vreemd zijn als ik hun exacte aantal wist en ik ben niet van plan ze allemaal te tellen en de weerwolven? Wel, dat weet ik niet van buiten, maar het zijn er alesinds niet genoeg om de vampiers uit te schakelen. Of dat denk ik toch.” Met een zucht stond ze recht en begon te ijsberen. ”Maar als ik niet snel onderhandel, kan het zijn dat de vampiers dit land overnemen, maar onderhandel ik te vroeg, dan verlies ik mijn roedel en de mensen dus dat is ook weer niet goed.” Sprak ze mompelend. Toen ze besefte dat Dwayne er nog zat, zweeg ze meteen. Als ze nu in haar mensenvorm rond zou lopen, zag ze vast knalrood van schaamte. Had ze nu echt haar gedachten luidop gezegd? Dit kon je niet menen… Ze slikte. ”Dat heb je niet gehoord.” Ze deed een poging om dreigend over te komen door op een intimiderende manier te spreken en naar hem toe te lopen. Maar vandaag was haar beste dag niet. Onoplettend dat ze was, zakte ze met haar poot door een kuil waar wat sneeuw op lag waardoor ze struikelde en op haar bek neerkwam. Verdomme, waarom altijd op dit soort momenten? Meteen sprong ze weer weg en schudde de sneeuw van haar hoofd en keek daarna schamend naar beneden. Het enige wat ze vandaag goed gedaan had was een vampier een kopje kleiner maken, letterlijk. Alhoewel, ze was betrapt dus eigenlijk was er vandaag nog niets echt goed gelukt. Een diepe, geërgerde zucht verliet haar mond. ”Wel, ben jij een vampire hunter of een gewoon, zwak mens?” Daar had je het weer, weer iets waar ze een fout maakte. In plaats van beleefd te zijn en mens te zeggen, nee, het moest maar weer eens fout gaan.

maakt niet uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo jan 27, 2013 8:06 am

De Weerwolf, die zichzelf echter niet voorstelde, antwoordde op een ontwijkende manier dat aangaf dat ze het niet precies wist. Ze begon vervolgens hardop te denken en te ijsberen. Dwayne ging op een muurtje zitten, maar toen hij wou vragen wat ze eigenlijk bedoelde met 'mijn roedel' verborg hij een grijns en onderdrukte een lach achter zijn hand toen ze onderuit ging door een kuiltje onder het sneeuw. Het was niet zijn bedoeling haar uit te lachen, maar het kwam zeer onverwacht. Er zat haar duidelijk wel iets dwars, want ze gedroeg zich erg vreemd. 'Neehoor, ik heb niets gehoord en gezien..' grinnikte hij zacht, maar hij liet zijn hand zakken en zijn grijns verdween meteen bij haar vraag. Nu was het zijn beurt om geïrriteerd te kijken. 'Zwak?!' snauwde Dwayne beledigd, en kwam van het muurtje af, zijn ogen vernauwd waarvan zijn fel blauwe irissen haar recht aan keken. 'Als een ''gewoon'' mens zo zwak is, waarom doen jullie dan moeite ons te beschermen en laten jullie de Vampieren ons niet lekker leegzuigen? En was ik soms niet duidelijk genoeg geweest?' Vroeg Dwayne boos. Zijn woorden waren spottend, en wat de Weerwolf hem ook mocht antwoorden of aan wou doen, niemand beledigde hem. 'Ik weet niet wat je dwars zit, maar als je met iets zit val mij er dan niet mee lastig en uit je frustratie op het doden van Vampieren' vervolgde hij kalmer, maar nog met ijzige stem. Echt een heethoofd was hij niet vaak, maar soms had hij van die dagen dat hij snel geïrriteerd was, al werd hij nooit agressief. Toch zou hij zich verdedigen, mocht ze het besluit nemen hem de mond te willen snoeren. Het zou echter een nieuwe ervaring worden met een Weerwolf te vechten naast het tuig dat hij normaal uit de Discotheek schopte waar hij werkte. Zijn vuisten waren licht gebald, en zijn blik week geen moment van de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo jan 27, 2013 10:34 am

Hij was blijkbaar niet echt blij met haar uitdrukking ‘zwak’. Wel, als hij niet tegen feiten kon was dat niet haar probleem. Hij moest er maar mee leren leven. 'Als een ''gewoon'' mens zo zwak is, waarom doen jullie dan moeite ons te beschermen en laten jullie de Vampieren ons niet lekker leegzuigen? En was ik soms niet duidelijk genoeg geweest?' Door zijn kwade stemming, voelde ze diep vanbinnen ook wat woede opborrelen. Op de één of andere manier voelde ze zich beledigd en ze gromde zachtjes. 'Ik weet niet wat je dwars zit, maar als je met iets zit val mij er dan niet mee lastig en uit je frustratie op het doden van Vampieren' Met haar nagels klauwde ze in de sneeuw. Ze kon haar woede niet inhouden, ze had het zo lang moeten verbergen en binnenhouden omdat ze steeds de ‘perfecte’ leider moest spelen. ”Ik bescherm jullie ras ook niet, ik vermoord hen uit wraak en om mijn dierbaren te beschermen. En vampieren vermoorden om mijn frustratie af te reageren? Wel, als ik het kon doen zonder het risico te lopen dat ik dan een nieuwe oorlog start zou ik het gedaan hebben ja!” Het maakte haar niet uit of hij haar nu zwak zou vinden als zij zich zo gedroeg. Maar ze kon de woede gewoon niet meer verbergen en Dwayne had nu gewoon de pech dat hij haar tegen gekomen was. ”Waarom denk je dat ik het gebied aan het patrouilleren ben? Dat is niet bepaald voor mijn pleziertje maar om een vampier te kunnen vermoorden die zich op ons terrein bevind zodat ik die zonder probleem kan vermoorden!” Voor ze het wist liet ze een gefrustreerde grom horen. ”Als er geen verdrag was, zou er hier geen vampier meer rondlopen, maar nee, iemand moest weer zo nodig een verdrag sluiten en nu mag ik zogezegd de ‘perfecte’ alpha gaan uithangen en het goede voorbeeld geven.” Om haar woede wat te beheersen, begon ze maar wat te ijsberen. Na enkele seconden stopte ze en keek hem met een blik vol haat en pijn aan. ”Je weet niet hoe het is en je zal het ook nooit weten. Je bent waarschijnlijk één van die zwakke, naïeve mensen die denken dat alles rozengeur en manenschijn is.” Diep van binnen schaamde ze zich omdat het zo uitgelopen was. Nu zal hij waarschijnlijk denken dat ze zwak was, of dat weerwolven de slechterikken waren. Daar ging haar reputatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo jan 27, 2013 11:26 am

Zonder tegen haar in te gaan luisterde Dwayne naar de woorden. Hij bleef even zwijgen, met zijn hoofd licht gebogen, en slikte vervolgens. 'Ik weet wel degelijk hoe het is.. Mijn eigen moeder is voor mijn ogen vermoord door een Vampier toen ik 5 was.. Het was een Weerwolf die me eigenlijk redde van een zekere dood.. Of erger..' zei Dwayne schor, maar hoestte even, en keek de Weerwolf weer aan. Haar blik vol haat en pijn leek hem echt te raken, en hij had spijt van zijn eerdere harde woorden. Toch kwam er een smalle glimlach op zijn lippen. 'Maar geef toe dat het goed voelde je frustratie er even uit te gooien..' sprak hij zacht, maar zijn glimlach werd breder toen een idee in hem op kwam. 'Toch.. Kan jij je wraak hebben..En ik ook..' grijnsde Dwayne, en allerlei ideeën spookten door zijn hoofd. 'Jij, een Weerwolf, mag dan misschien geen Vampieren doden buiten je terrein, maar ik, een mens, kan dat wel! Ik moet echter wel wat meer over hen te weten komen en meer trainen, maar je breekt het verdrag daardoor niet' Dwayne zijn enthousiasme deed zijn donkere bui meteen verdwijnen. Het was echter wel risicovol omdat Vampieren betere zintuigen hadden, sterker en sneller waren. Maar soms had je niet alleen dat nodig, maar ook een goed brijn en tactiek. Echter was Dwayne niet de kleinste en bokste veel, maar met meer info die hij alleen van een Weerwolf, de grootste vijanden van Vampieren, kon krijgen, kon hij zijn wraak innen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo jan 27, 2013 7:10 pm

Hij bleef kalm en het voelde best goed om alles er eens een keertje uit gegooid te hebben. 'Ik weet wel degelijk hoe het is.. Mijn eigen moeder is voor mijn ogen vermoord door een Vampier toen ik 5 was.. Het was een Weerwolf die me eigenlijk redde van een zekere dood.. Of erger..' Lune ging zitten en haar blik werd zachter. Ze was benieuwd naar wat hij te vertellen had. 'Maar geef toe dat het goed voelde je frustratie er even uit te gooien..' Lune wilde er niet aan toegeven omdat ze zo koppig was en keek eventjes naar de grond. No comment… Ze moest gaan opletten, zorgen dat ze zich niet vaker op haar zwakste punt liet zien. . 'Toch.. Kan jij je wraak hebben..En ik ook..' Door die woorden, keek ze hem in een ruk aan. Wraak, een woord waar ze een verslaving aan had. Het gif van het woord was al in haar lichaam gedrongen en had haar al aangetast. Het enige wat ze wilde was wraak, net zoals een roker die geen tabak meer kreeg en er naar verlangde. 'Jij, een Weerwolf, mag dan misschien geen Vampieren doden buiten je terrein, maar ik, een mens, kan dat wel! Ik moet echter wel wat meer over hen te weten komen en meer trainen, maar je breekt het verdrag daardoor niet' Lune dacht een tijdje na over zijn woorden, hij had een punt. Maar hij was een mens en mensen waren nu eenmaal zwakker dan vampiers aangezien ze niet zo goed ontwikkeld zijn als die bloedzuigers. Hij zou sneller en sterker moeten worden dan de normale mens. Onopvallender en stiller. Ze zuchtte en keek hem aan. ”Je weet dat je tegenover een vampier erg zwak bent en je bent nog niet goed genoeg in jezelf ‘ontzichtbaar’ maken. Als ik er niet was daarnet, had hij je sowieso aangevallen.”[b] Stilaan verscheen er een kleine, uitdagende grijns. [b]”Daarom dacht ik eraan je vanalles te leren, je een soort van te ‘trainen’ zodat je beter bent dan de gewone mens.” Vlak nadat ze uitgesproken was, veranderde ze in een mens. Ze had een jeansbroek aan, een dikke trui en een zwarte jas. Een koude winterbries liet haar witte lokken even wapperen die fel afstaken tegen haar zwarte jas. Uitdagend keek ze hem aan. ”Tenminste, als je het aandurft.” Ze sloeg haar armen over elkaar. Misschien zou hij nog wel goed kunnen zijn. Wie weet, misschien vocht hij binnenkort wel mee met een oorlog aan hun zijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedi jan 29, 2013 8:35 am

Na haar eerste twee zinnen knikte Dwayne kort. Het was echter wel zo dat hij zijn wapens had, maar begon te twijfelen of deze wel werkten tegen Vampieren. Misschien dat ze speciale kogels nodig hadden, of dat ze alleen met een schot in de hoofd gedood konden worden. Zijn vragen hield hij echter in gedachten, en keek de Weerwolf verrast aan toen ze aan bood hem te trainen. 'Dat.. Zou me een eer zijn.' zei Dwayne met een glimlach, en boog zijn hoofd lichtjes. Toen hij weer op keek was ze al in een mens veranderd. Het verraste hem dat ze dezelfde kleur ogen en haar had, al was ze erg tenger. Ze leek ongeveer net zo oud als hem, maar Dwayne wist niet hoe oud Weerwolven kunnen worden en of hun uiterlijk ook mee veranderde, wat bij Vampieren niet het geval was. Een lichte blos kwam op zijn wangen toen hij aan zijn eerdere uitbrander tegen haar dacht. Ze zag er best breekbaar uit, maar de gedachten dat ze dat ook werkelijk was vergooide hij meteen. 'Als ik het niet aan durfde had ik het aanbod de Vampieren voor jullie te doden niet voorgesteld.' kaatste Dwayne terug met een grijns, maar keek toen weer neutraal. 'Als we meteen beginnen moet ik me thuis wel omkleden. Als je mee gaat weet je ook gelijk waar ik woon, voor het geval dat..' zijn maag rammelde 'En misschien dat we ook nog even langs de loempia-kraam moeten..' vervolgde Dwayne, die gek was op Chinees eten. Het was echter misschien wel zo dat hij op een soort dieet moest voor zijn training, en daar zag hij wel tegen op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedi jan 29, 2013 9:35 am

Hij was zwak, of toch te zwak voor het moment om tegen een vampier te vechten. Daarom stelde ze hem voor om hem te trainen. 'Dat.. Zou me een eer zijn.' Zei hij terwijl hij zijn hoofd lichtjes boog. Ondertussen shifte ze al weer naar haar mensenvorm. ”Tenminste, als je durft.” Zei ze plagerig. . 'Als ik het niet aan durfde had ik het aanbod de Vampieren voor jullie te doden niet voorgesteld.' Lune glimlachte en deed alsof ze het grappig vond. Fail Lune, fail. Vandaag was duidelijk niet haar dag. ‘Als we meteen beginnen moet ik me thuis wel omkleden. Als je mee gaat weet je ook gelijk waar ik woon, voor het geval dat…’ Ze knikte. Toen ze zijn maag hoorde rommelen, kon ze een klein glimlachje niet inhouden. 'En misschien dat we ook nog even langs de loempia-kraam moeten..’ Loempia? Wat was dat nu weer? Wel, waarschijnlijk was het iets om te eten. Maar Lune at niet graag het typische ‘menseneten’ zoals zij het noemde. Nee, gaf haar maar gewoon een goed, groot stuk vlees met een kleine portie aardappelen en een beetje groenten. Als dat mensenlichaam geen groenten en aardappelen nodig had, zou ze het waarschijnlijk niet eten, dat had ze ook een lange tijd gedaan tot ze te weten gekomen was dat dat erg ongezond was. ”Oké, ik wil niet dat je omvalt van de honger.” Ergens zou het wel grappig zijn. Dan kon ze hem plagen met hoe hulpeloos hij wel niet zou zijn. Maar dan moest zij uiteindelijk weer eten voor hem gaan zoeken en daar had ze geen zin in aangezien ze niets over dit mens af wist. Stel je voor dat ze hem iets te eten zou geven waar hij allergisch voor was? Want ze wist eigenlijk niets van hem af, behalve zijn naam en dat hij vampiers kon vermoorden en nog een hele boel. Wel, eigenlijk wist ze al behoorlijk veel over hem, maar nog niets persoonlijks. Verveeld wandelde ze achter hem aan met haar handen in de zak van haar trui. Dit duurde haar te lang, veel te lang. Het zou veel sneller gaan als… Een grijns verscheen op haar gezicht en al wandelend veranderde ze in een witte wolf. ”Spring op mijn rug en wijs me ondertussen de weg, dit tempo is me te traag. Omdat hij zo waarschijnlijk niet op haar rug kon geraken, zakte ze wat door haar poten. ”Je kan je vasthouden aan mijn vacht.” Zei ze even ter info. Aangezien haar vacht daar het langst was, kon je je er perfect aan vasthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedo jan 31, 2013 4:01 pm

Op de flauwe grap ging Dwayne niet in, en begon richting zijn huis te lopen. Onderweg nam hij de omgeving en het terrein rustig in zich op, maar was ook alert. De Vampier van eerder kon misschien niet de enigste zijn. Het was sowieso best bizar voor hem dat hij nooit wist dat de Vampieren gewoon onder de mensen leefden, wachtend op hun prooi tot deze weerloos en alleen was, om vervolgens leeg te kunnen zuigen. Het walgde Dwayne, alleen het idee al. Ze waren echter nog geen enkele kilometers verder toen Dwayne bemerkte dat de Weerwolf verveeld achter hem aan liep met haar handen in de broekzakken. Ze kende de omgeving vast ook al op haar duimpje. Ineens veranderde ze in haar Weerwolven gedaante, waarna ze aanbood hem mee te laten liften op haar rug. wat?. Eerst dacht hij dat ze een grapje maakte, maar toen ze door haar poten zakte was het duidelijk dat dit niet het geval was. In Dwayne zijn jongere jaren was hij eens van de pony van zijn stief-zusje gevallen die ergens van schrok. Zijn onderarm brak hij op twee plekken toen de pony er op ging staan. Gelukkig was het allemaal goed genezen omdat hij toen nog jong was, maar zijn angst om op hen te rijden was altijd bijgebleven. Dit zei Dwayne echter niet hardop, bang de Weerwolf te beledigen, al was dit niet zijn bedoeling. Aarzelend schuifelde hij op haar af, en klom op haar rug. Dit was echt bizar! Toen ze op stond wiebelde hij een beetje, maar greep zich vast aan de dikke maar zachte plukken haar. 'Zorg er echter wel voor dat niemand je ziet, anders kan ik mijn gezicht ook niet meer vertonen.' zei Dwayne, al vertrouwde hij wel op de Weerwolf haar sterke neus en gezonde verstand. Hij was echter nog niet uitgesproken en ze begon al te rennen. Nog net op tijd kon hij een verraste kreet onderdrukken, en hield de haren steviger vast. Het begon echter vrij snel te wennen, en toen hij zijn stem weer vertrouwde zei hij waar ze heen moest. 'Je kunt verderop het beste linksaf gaan en het pad volgen.' zei Dwayne vervolgens. Vele vragen had hij nog te stellen, want hij wist zelfs niet hoe de Weerwolf hete. Maar zijn vragen bewaarde hij voor bij zijn huis, al was hij nooit erg nieuwsgierig geweest en vrij afstandelijk, al was dit minder wanneer hij zich bij iemand op zijn gemak voelde of deze hem interesseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:09 am

Het was grappig om te zien hoe hij eerst aarzelde. Hij had toch geen bang, of wel soms? Toen hij op haar rug zat, ging ze weer normaal staan. Ze voelde hoe hij wiebelde en daarna meteen haar nekharen vastnam. Een klein grijnsje kon ze niet bedwingen. 'Zorg er echter wel voor dat niemand je ziet, anders kan ik mijn gezicht ook niet meer vertonen.' Lune rolde met haar ogen. Ze was niet zo roekeloos en slecht in verstoppen zoals hij was. Meteen begon ze te spurten en ze voelde hoe hij zijn handen steviger om haar neharen klemde. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht, wat was dit toch grappig. 'Je kunt verderop het beste linksaf gaan en het pad volgen.' Lune knikte en zag verderop het pad dat hij bedoelde. Lune kon het niet laten om hem te plagen en ging op topsnelheid rennen. Uiteindelijk aan het padje maakte ze een bocht van wel bijna 90° en daarna vervolgde ze het pad weer op topsnelheid. Dit was trouwens ook goede training voor haar aangezien ze ondertussen een gewicht moest dragen. Haar ogen namen aandachtig de omgeving op, keken uit voor boomwortels en takken, haar neus was druk in de weer voor het opsporen van vampiers, net zoals haar oren. Ze leek wel één en al vampierendetector. Na een tijdje zijn aanwijzingen gevolgd te hebben, kwamen ze aan op de bestemming waar ze al slippend tot stilstand kwam. Daarna zakte ze door haar poten totdat ze op de grond lag zodat hij kon afstappen. ”Afstappen graag.” Lune wilde zo snel mogelijk weer in een mens veranderen, man wat had ze het toch warm gekregen van al dat geren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimewo feb 06, 2013 10:53 am

Toen de Weerwolf ineens een scherpe bocht maakte moest Dwayne goed zijn best doen er niet af te worden geslingerd. Boos binnen monds vloekend greep hij zich nog steviger vast. Dit zou hij in ieder geval nooit weer doen, daar was hij zeker van. Toen ze uiteindelijk het bos uitkwamen stopten ze. Het zou te riskant worden in de stad verder te gaan. Dwayne zijn benen voelden aan als pap toen hij eenmaal weer met beide voeten op de grond stond. 'Volgens mij vond je het allemaal erg grappig..' snoof Dwayne, die verder liep richting de straat waar de Loempia kraam stond. De geur kon hij vanaf een afstandje al ruiken, waarbij hij begon te watertanden. 'Goedendag.. Doe me maar 2 loempia's' zei Dwayne, die twee toegereikt kreeg vanuit de vitrine in een servetje. Hij nam een hap van 1 terwijl hij de ander naar de Weerwolf toe stak en betaalde. 'Neem er ook maar 1 als je wil, ook jij kunt niet leven zonder voedsel..' glimlachte Dwayne, die zich af vroeg of ze het eerder had gehad. 'Ik zou het trouwens wel prettig vinden om jouw naam ook te weten..' vervolgde hij, waarna hij nog een hap nam. De hete pepers tintelden op zijn tong, wat hij altijd lekker vond aan de Oosterse gerechten. Sommige mensen konden er niet goed tegen, maar Dwayne vond niks lekker zonder wat pepers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedo feb 07, 2013 8:20 am

Terwijl Dwayne nog wat bekwam van de rit, kamde ze met haar vingers door haar witte haren. Door de ruige rit waren ze in de war geraakt. Dat was een nadeel, had je lang haar dan had je een fluffy vacht, kort haar had een een korte vacht, vuil haar dan was je vacht vaak ook vuil maar dat hangt af van wolf tot wolf. Natuurlijk als haar vacht in de war zit, geld dat ook voor haar witte lokken. 'Volgens mij vond je het allemaal erg grappig..' Een grijns verscheen op haar gezicht. Ondertussen volgde ze hem. ”Wat had je liever? ’s Avonds pas hier komen?” Het was een feit, misschien wat overdreven maar hij wandelde verschrikkelijk traag. Maar zo waren mensen. Een vreemde geur drong haar neus binnen. Langs de ene kant rook het best lekker, maar langs de andere kant nogal vreemd. Was dat loempia? Ze had er al vaak van gehoord, er reclame van gezien en het in winkels zien liggen. Maar aangezien ze niet van gefrituurd eten hield had ze het nooit meegenomen, niet dat ze het ooit al geproefd had. Het was gewoon een vooroordeel van haar dat gefrituurd eten niet lekker was. 'Goedendag.. Doe me maar 2 loempia's' Twee? Over hongerig gesproken. Maar toen hij het haar toereikte, besefte ze dat één van de twee voor haar was. 'Neem er ook maar 1 als je wil, ook jij kunt niet leven zonder voedsel..' Uit beleefdheid nam ze het aan. ”Bedankt.” Mompelde terwijl ze er naar staarde alsof het vergif was. 'Ik zou het trouwens wel prettig vinden om jouw naam ook te weten..' Ze snuffelde eens aan de loempia… Aparte geur… ”Lune Gengral, zeg maar gewoon Lune.” Sprak ze terwijl ze gefocust naar haar loempia keek. Met haar vinger porde ze tegen het korstje, oké goed, het leefde niet. Wel, ze kon hem niet teleurstellen, hij had er immers geld aan gegeven. Ze slilkte en nam toen een kleine hap van de loempia. Hmmm… Gefrituurd eten was toch niet zo slecht als ze altijd gedacht had dat het was. Ze nam nog een hap, een grotere. Er zat een vreemd smaakje aan, het was warm in haar mond. Maar zeker niet slecht. ”Ik moet toegeven, dit spul is niet slecht.” Ondertussen porde ze de loempia nog eens en nam vervolgens een hap. ”Wel, laten we ergens naartoe gaan waar ik je wat dingen kan leren.” Daarna volgde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimezo feb 17, 2013 5:03 pm

Haar naam was dus Lune, wat 'Maan' betekende in het frans, een naam die best toepasselijk was voor een Weerwolf, al waren de mythen over mensen die bij volle maan in half mens- half wolf veranderden klinkklare onzin. Vroeger waren ze zo, volgens een plaatje in een boek, maar met eigen ogen had hij gezien dat het niet met volle maan was en bijna op volledige wolven leken, al waren ze vele malen groter. Dwayne zijn maag werd gestild toen hij een paar happen had genomen, en ook Lune nam een hapje na enige aarzeling en in de Loempia te hebben gepord alsof ze dacht dat het zo weg kon kruipen. Mensen die voorbij liepen keken haar wat vaag aan, maar na een boze frons van Dwayne keken ze weer voor zich. Na een grotere hap te hebben genomen gaf Lune toe dat het lang niet slecht was. Slechts met een glimlach keek hij naar de straat voor zich waar hij woonde. 'Mijn huis is nog geen 200 meter verderop, ik zal nu proberen wat sneller te lopen..' zei Dwayne met een flauwe glimlach, als opmerking op haar eerdere spottende woorden. Ze leek wel haast te hebben, al nam hij overal de tijd voor, terwijl hij veel korter leefde. Op de stoep was het een stuk gladder nu de sneeuw aangestampt was door de vele mensen die er overheen waren gelopen, maar onder de kisten die hij aan had zaten ribbels die uitglijden grotendeels vermeden. In tegenstelling tot velen rond zijn leeftijd was hij niet echt een meeloper van de mode, en droeg soms leger kleding of lange jassen met een spijkerbroek wat hem een best ruige uiterlijk gaf met zijn postuur. Het was inmiddels gestopt met sneeuwen, maar de eindeloos lijkende grijze hemel voorspelde dat het elk moment weer kon beginnen. De deur van zijn huis opende hij met een sleutel uit zijn binnenzak. Ze kwamen in een halletje, waar hij zijn jas op hing aan een van de sierlijke kapstokken. 'Neem maar wat te drinken als je wil. Doe alsof je thuis bent, dan kleed ik me even om.' zei Dwayne vriendelijk, en liep een spiralen houten trap op dat naar een zolder leidde, waar hij zijn slaapkamer van had gemaakt. Na zijn kamer in te zijn gelopen en een paar stappen te hebben gelopen bleef hij ineens stokstijf staan. Recht voor hem, aan de andere van de kamer, zat een grote kat. Hij was ongeveer zo groot als een leeuw en had overeind staande oren en een grijs achtige vacht. Toen Dwayne verrast naar achter stapte en een pistool trok begon de kat te praten, weliswaar niet met zijn, correctie; haar, mond, maar in Dwayne zijn gedachten. ''Als je dat ding ook maar op me richt zal ik je van kop tot teen open krabben.'' klonk de stem waarschuwend, wat Dwayne verraste, en liet zijn pistool met de loop omlaag gericht zakken, maar hield zijn vinger op de trekker. ''Je hebt je zelf flink in problemen gebracht, en brengt vervolgens een wildvreemde mee in huis, wat ook nog eens een woest beest is, die je de nek om kon draaien toen je even niet keek..'' bromde de kat vervolgens en stond op, met het puntje van haar dikke pluizige staart heen en weer bewegend. Onbewogen bleef Dwayne staan, maar hield haar scherp in de gaten. 'Wie en wat bat ben je, en hoe kom je hier binnen?' vroeg Dwayne ijzig, die recht in de diep blauwe ogen van de kat keek. ''Onder de naam Dharza sta ik bekend bij mijn groep Weerkatten, maar we hebben geen menselijke gedaante zoals de Weerwolven..'' zei ze rustig, zijn laatste vraag mijdend, toen ze ging zitten. ''Je was nog te klein om over mijn bestaan te weten voor je moeder stierf, maar we werken al enkele generaties samen met je familie, al ben je de laatste afstammeling, en daarom is het mijn taak een oogje in het zijl te houden.'' ze waste een poot, met haar nagels naar buiten gestoken, die bijna net zo lang waren als Dwayne zijn wijsvingers. Deze was echter niet onder de indruk 'Ik heb geen oppas nodig. Ga terug waar je vandaan komt, en laat mij met rust.' snoof Dwayne, die zijn spijkerbroek verwisselde voor een joggingbroek, zijn riem met pistolen over een stoel hangend. De kat zette zich af en lande tegen Dwayne aan, die met een been half in een broekspijp omver viel op zijn rug. De Weerkat op zijn borst had haar nagels lichtjes in zijn vel geprikt, en keek op Dwayne neer met haar haren recht overeind. ''Je bent net en klein kind. Je loopt op gebieden waarvan je wist beter niet te kunnen komen, word vervolgens bijna aangevallen door een Vampier en toen nog een Weerwolf. Neem de raad van een oude wijze kat aan, en luister nou eens voor één keer naar een ander. Kleed je om, we bespreken dit later, anders word dat lopend vloerkleed nog achterdochtig.'' bromde Dharza, die weer elegant van Dwayne sprong, die met een kwade frons overeind kwam. 'Best, zolang je maar niet verwacht dat ik kattenvoer voor je koop.' zei Dwayne snauwerig, die een fleece vest over zijn T-shirt aan deed. Soms liet hij zich veel te gemakkelijk overhalen zonder na te denken over de gevolgen, maar in een fikse Discussie met een onbekend wezen had hij geen zin en ook geen tijd. Toen hij de kamer weer uit liep volgde Dharza hem bijna op de voet de trap af, en ging vervolgens languit op de bank liggen waar ze gelijk 3 plekken in nam, zonder op Lune te letten. 'Ik ben klaar..' zei Dwayne die sportschoenen aan trok zonder op te kijken. Iets zei hem dat zijn oude eentonige leventje nooit meer hetzelfde zou zijn..

- Héhé ^^ -

De Weerkat Dharza:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedi feb 19, 2013 7:23 am

Toen ze klaar was met eten, begon hij te spreken. 'Mijn huis is nog geen 200 meter verderop, ik zal nu proberen wat sneller te lopen..' Ze glimlachte. ”Ik ben het niet gewend om alles op mensentempo te doen.” Zei ze plagerig. Want ze had veel meer te doen dan een normaal mens. Ze moest bijna dag en nacht het territorium patrouilleren en ze moest ook dingen regelen in verband met de roedel. De sneeuw op de stoep was al helemaal aangestampt en af en toe gleed ze een beetje uit, maar viel niet. Als ze dit had geweten had ze betere schoenen aangetrokken. Maar gelukkig sneeuwde het al niet meer, ookal kon het ieder moment weer opnieuw beginnen. Niet dat ze iets had tegen sneeuw, maar haar mensenlichaam was er niet voor gemaakt. Uiteindelijk kwame ze aan bij zijn huis, hij opende de deur en ze kwamen uit in een halletje waar hij zijn jas aan een sierlijke kapstok hing. 'Neem maar wat te drinken als je wil. Doe alsof je thuis bent, dan kleed ik me even om.' Lune knikte en ging naar de woonkamer. Daar besloot ze wat te wachten, staand want ze stond liever dan dat ze ging zitten. Ondertussen dacht ze na over verschillende dingen. Misschien als ze hem goed genoeg kon maken, zou hij een bondgenoot kunnen worden. Alhoewel, dan zouden al de vampiers op hem af stormen omdat hij heerlijk bloed had. Niet dat ze iets wist van bloed, maar het was algemeen bekend dat vampiers niet van weerwolven bloed hielden. Ze schrok even toen ze een bonk hoorde. Zou hij wel oké zijn? Misschien moest hij maar eens gaan zien. Alhoewel, hij was zich aan het omkleden. Misschien was het maar beter dat ze hier bleef staan en als hij binnen tien minuten nog niet terug was, zou ze gaan kijken. Niet veel later, hoorde ze voetstappen, maar het waren er meer dan twee. Zes? Toen rook ze de geur van een ander wezen dat bij hem was. Wel, ze had niet verwacht dat hij een huisdier had. Een gigantische kat, werkelijk zo groot als een leeuw kwam de kamer binnen en ging op de bank liggen. Wel, dat was nogal een grote kat. Vol ongeloof staarde ze naar het dier. 'Ik ben klaar..' Ze schrok op en keek naar Dwayne die zijn sportschoenen aan trok. Een speelse grijns verscheen op haar gezicht. Wel dan, tijd voor actie. ”Wel dan, ik stel voor dat we naar buiten gaan. Vergeet je wapen niet.” Ze ging via een achterdeur naar buiten, naar zijn tuin. Daar wachtte ze af, gelukkig kon niemand hen hier bezig zien, de mensen zouden in shock zijn. ”Je moet leren om stiller te ademen, zorg er voor dat je altijd door je neus ademd en niet te diep want als je diep ademt maak je veel lawaai.” Daarna dacht ze even na wat hij nog kon doen. Tja, hij maakte best veel lawaai als hij zich voortbewoog. ”En je moet ook opletten als je wandeld, we hebben geluk dat er sneeuw ligt dan kun je dat makkelijk oefenen. Oké, ik draai me om en sluit mijn ogen. Jij probeert zo stil mogelijk rond te wandelen, pas als ik zeg dat je stil bent en ik je niet meer hoor of bijna niet meer hoor, mag je stoppen.” Ze draaide zich om en veranderde in een wolf daarna sloot ze haar ogen, concentreerde zich op alle geluiden. Maar zoals verwacht hoorde ze overduidelijk het gekraak van de sneeuw. ”Als je vandaag nog naar binnen wil, zul je veel stiller moeten zijn dan dit want ik moet me bijna niet concentreren om je te horen.” Zei ze op een strenge toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimevr maa 08, 2013 1:57 pm

Zijn riem met Pistolen had Dwayne nog boven liggen, maar zijn blik viel op zijn zwaard aan de muur. Het was voor hem altijd decoratie geweest, maar toch leek het hem enigszins handig een zwaard te kunnen hanteren wanneer de situatie hem daartoe dwong. Het was een erfstuk van zijn moeder, wat hij kreeg toen hij was afgestudeerd, die het waarschijnlijk al lang in de familie had gehouden. Er stond een familie logo op, wat het was, was niet duidelijk omdat het met de tijd wat was weg gesleten. Jammer genoeg kon hij daardoor niet achterhalen in boeken of op het internet wat het misschien betekende en meer over zijn familie te weten komen. Misschien dat hij Dharza er over zou vragen wanneer Lune weg was, want het liefst legde Dwayne niet al zijn gegevens bloot. De schede met een stevige leren riem nam hij uit een kast en bond die om zijn romp heen, zodat hij het zwaard op zijn rug kon bevestigen. Met het zwaard, die ongeveer tot zijn heup kwam als die overeind stond en rond de 4 kilo woog liep hij Lune achterna. Hij was benieuwd naar wat ze van plan was. Ze veranderde in haar Weerwolven gedaante na uit te hebben gelegd dat hij zich zo stil mogelijk voort moest leren bewegen. Ah, wat jammer.. Hij had gehoopt op wat actie. Toch had ze gelijk. De zintuigen van Weerwolven en Vampieren waren veel scherper, dus moest hij zich stiller leren voortbewegen om onopgemerkt te blijven wanneer hij een Vampier besloop. Zoals ze opdroeg begon hij zicht langzaam voor te bewegen na zijn zwaard in de schede te hebben gedaan, en begon te ademhalen door zijn neus. Wat hem eerder was opgevallen was dat zijn ogen waren gaan jeuken. Misschien het begin van een verkoudheid, dacht hij, maar die kwam niet zo snel opsteken. Toen zijn ogen echter begonnen te tranen kon hij zich niet meer concentreren. 'Volgens mij ben ik allergisch..' snifte Dwayne, die vervolgens in een niesbui uit barstte. Dharza, die het had opgevangen, kwam met een lichte grijns naar buiten door de deur die nog op een kier stond. ''Gewoon doorgaan, mietje. Er is wel een middeltje tegen te vinden. Zie het als een extra training.'' zei ze in zijn gedachten, al wist Dwayne niet of Lune het ook had gehoord. 'Hou je er buiten, rotkat' Dwayne was niet echt in een stemming om gekleineerd te worden, zeker niet door een kat. ''Wéérkat'' blies Dharza als antwoord. 'Rotkat, weerkat, whatever..' zei Dwayne voor Dharza kon zeggen dat hij eigenlijk automatisch hardop had gesproken. Ietwat geschokt loerde Dwayne opzij naar Lune, die zich waarschijnlijk af vroeg waarom hij tegen een kat stond te praten? Dharza begon echter onschuldig haar rechter voorpoot te wassen en keek Dwayne intussen met samengeknepen ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimema apr 01, 2013 1:21 am

Wel, voor een normaal mens was hij redelijk stil. Maar een wolf of vampier zou hem meteen horen en zijn kop eraf bijten. Oh god, ze zou nog veel werk hebben met hem. Ze liet een luide zucht horen, man, hij moest echt eens veel stiller zijn, dit was gewoon… Een ramp… Dat hij nog leefde, was voor haar een grote verrassing. ”Als je vandaag nog naar binnen wil, zul je veel stiller moeten zijn dan dit want ik moet me bijna niet concentreren om je te horen.” Zei ze op een strenge toon. Ze zou hem iet op een speciale manier gaan behandelen, natuurlijk was dit wat overdreven, ze gingen heus niet blijven oefenen tot hij zonder enig geluid kon wandelen, dan zou de dag veel te saai worden en dan zou ze voor niets aan hem gevraagd hebben zijn wapen mee te nemen. Want er zou nog actie komen. 'Volgens mij ben ik allergisch..' Oh geweldig, de dag kon niet meer stuk. Ze veranderde weer in een mens. 'Hou je er buiten, rotkat' Lune sloeg haar armen over elkaar en keek Dwayne toen met een opgetrokken wenkbrauw aan. Rotkat? Was hij blind ofzo? Daar kwam nog eens bij, ze had niet eens iets gezegd… Toen viel haar oog op de gigantische kat. Ah, dat verklaarde een hoop. ''Wéérkat'’ Lune grinnikte, wat een gesprek. Die twee waren duidelijk niet echt beste vriendjes. 'Rotkat, weerkat, whatever..' Lune keek Dwayne aan met een opgetrokken wenkbrauw toen hij zich opzij draaide en haar even aan keek. De weerkat deed alsof er niets gebeurd was en begon onschuldig haar voorpoot te wassen. Lune schraapte haar keel. ”Dus, als ik het goed begrijp ben je allergisch aan hondachtigen?” Ze zuchtte en begon haar slapen te masseren. ”Wel, gelukkig jaag je niet op weerwolven maar op vampiers.” Ze zuchtte nog eens en keek hem dan weer aan. ”Oké dan, vandaag zullen we op een andere manier trainen, zie dat je tegen de volgende keer medicijn hebt tegen je allergie. Ik kan je moeilijk trainen als je de hele tijd moet niezen.” Ze keek naar de lucht en tuitte nadenkend haar lippen. Wel, haar zintuigen waren nog steeds goed, maar niet zo goed als in wolvenvorm. Dan moesten ze nu maar wat anders doen. Oké, opwarming… Een grijns verscheen op Lune’s gezicht toen ze weer naar Dwayne keek. ”Dan zullen we nu wat anders trainen, maar eerst de opwarming… Eens kijken… 100 sit-ups en 50 keer pompen.” Wel, dat was doenbaar, alhoewel… Het was maar een mens. ”Het hoeft niet aan één stuk door, je mag het in twee shiften doen als het te moeilijk is om in één keer doen. Ik weet namelijk niet hoe je fysiek is…”

-sorry, nogal derpig-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimedi apr 09, 2013 10:51 am

- Maakt niet uit.. Ik zal proberen er wat leuks van te maken. Welkom terug trouwens! ^^ -

Wat zou Lune nu wel niet van hem denken? Zijn brandende ogen negerend fronste Dwayne zijn wenkbrauwen. 'Ik denk dat het eerder door haar komt..' zei Dwayne met een smalle glimlach, wenkend met zijn hoofd richting de Weerkat, een volgende niessalvo onderdrukkend. Hij moest zich concentreren! Hij wou graag zijn doel bereiken, wraak innen en uiteindelijk Zonovon en de wereld verlossen van de kwaad die het behoedde. Echter keek hij wat verbaasd toen ze hem de opwarming opdroeg. Toch was het haalbaar.. Zonder te morren haalde hij zijn zwaard van zijn rug en ging in de sneeuw liggen, met het zwaard naast zich, de kou negerend en plaatste zijn handen in zijn nek. Zijn buikspieren aanspannend bewoog hij zijn bovenlichaam omhoog, en ging vervolgens weer liggen. Dharza keek geamuseerd toe, terwijl Dwayne de kou in zijn lichaam voelde sijpelen. Toch was hij al gauw bij de veertigste sit-up. Zijn spieren voelde hij brandden, maar Dwayne deed er nog Tien, waarmee hij bij vijftig Sit-up's was. Het was nog maar de helft, maar om zijn buikspieren even rust te gunnen begon hij aan de Push-up's. Na zich op zijn buik te hebben gedraaid en zijn handen in de sneeuw op de grond te hebben geplaatst bewoog hij zichzelf omhoog door zich af te zetten met zijn armen. Zijn vingers tintelden en voelden koud aan toen hij uiteindelijk klaar was met de Push-up's. Toch was hij er nog niet, want er waren nog 50 Sit-ups te gaan. Zijn spieren waren vermoeid, en de volgende dag zou hij ook wel spierpijn hebben, maar met energie uit zijn motivatie puttend begon hij weer aan de Sit-ups. Het was alsof een gloeiende staaf over zijn buik gleed bij elke keer dat hij omhoog kwam, maar toen hij klaar was voelde hij zich voldaan. 'Als dat de opwarming was.. Wat is dan.. Het volgende?' vroeg Dwayne, die nog een beetje uit hijgde. Van nu af aan zal zijn lui lekker leventje niet meer zo'n lui lekker leventje zijn. In ieder geval was hij vastberaden, wat hem tot veel kon zetten. Dharza bleef roerloos toekijken, en Dwayne merkte gelukkig dat nu ze buiten waren hij niet meer zo veel last had van de allergie. Toch had Dharza met zijn moeder en misschien zijn vader opgetrokken, en hij kon het beste een beetje vriendelijker doen aangezien hij toch meer over hen te weten wou komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimevr apr 12, 2013 1:41 am

Dit was gewoon niet goed als hij allergisch was. gelukkig joeg hij op vampiers en niet op weerwolven, anders zou hij een regelrechte ramp geweest zijn. Zuchtend sloot ze even haar ogen. 'Ik denk dat het eerder door haar komt..' Zei hij met een smalle glimlach terwijl hij naar de kat gebaarde. Lune wierp nog eens een snelle blik op de kat. "Juist ja..." Mompelde ze terwijl haar ogen de kat van kop tot staart scanden. Kon het zijn? nee. Er waren enkel weerwolven, weerkatten waren legende's. Maar dan nog. De kat... Ze was veel te groot, zo groot als een leeuw. Het waren haar zaken niet, besloot ze dan. Het was tijd voor wat anders, daarom was er eerst opwarming nodig. Ze wist niet hoe het zat bij mensen, maar ze kon met gemak 200 sit-ups in één keer doen. Hmm, misschien mensen de helft? Ja, dat leek haar redelijk. ”Dan zullen we nu wat anders trainen, maar eerst de opwarming… Eens kijken… 100 sit-ups en 50 keer pompen.” Hmm, misschien toch nog een beetje te zwaar, het was tenslotte een mens... ”Het hoeft niet aan één stuk door, je mag het in twee shiften doen als het te moeilijk is om in één keer doen. Ik weet namelijk niet hoe je fysiek is…” Hij keek haar een beetje verbaasd aan. Ach, had ze hem verkeerd ingeschat? Wel, dan werd het voor hem tijd om daaraan te werken. Als hij vampiers een kopje kleiner wilde maken, moest hij er moeite voor doen. Hij haalde het zwaard van zijn rug en legde het naast hem, in de sneeuw. In tegenstelling tot de meeste wolven, klaagde dit mens niet. Hmm, misschien waren mensen dan toch niet zo zwak en waardeloos als ze gedacht had. Terwijl hij zijn sit-ups deed, telde ze in haar hoofd mee en al snel zat hij aan veertig sit-ups. Niet slecht, niet slecht. Toen hij bij de vijftig was, draaide hij zich om en begon aan de push ups. Hij had toch wel door dat hij nog vijftig sit-ups te gaan had hé? Maar toen zijn push ups gedaan waren, deed hij zonder klagen de rest van zijn sit-ups. Wow, dit ging anders dan verwacht, veel beter zelfs. 'Als dat de opwarming was.. Wat is dan.. Het volgende?' Een geamuseerde grijns verscheen op Lune haar gezicht. "Neem je zwaard en probeer mij op de grond te werken. Ondertussen let ik op je houding om te kijken of je fouten maakt." Klonk simpel, eigenlijk iets té simpel. Maar dat kwam, omdat er nog iets volgde. "Zie wel dat je mij op de grond werkt, voor ik jou op de grond heb liggen." Dit klonk beter, meer als haar. Ze trok een wenkbrauw op. "Waar blijf je? Is het nog voor vandaag?" Vroeg ze plagerig. Het deed haar denken aan vroeger, toen Jake met haar trainde. Alleen was zij nu degene die de andere bijleerde, in plaats van dat iemand haar dingen bijleerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwayne

Dwayne


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 14-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 19 Years
Wezen:: Mens
Partner:: -

~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitimevr apr 12, 2013 11:46 am

Terwijl Dwayne nog wat op adem kwam vertelde Lune wat zijn volgende opdracht zou zijn. Een speelse grijns kwam op zijn lippen toen ze vertelde dat hij mocht proberen haar op de grond te werken. "Zie wel dat je mij op de grond werkt, voor ik jou op de grond heb liggen." zei ze, en zijn grijns verdween weer. Haar plagerige toon negerend pakte hij met enige aarzeling de schede met het zwaard van de grond, het zwaard er uit trekkend en de schede aan de kant gooiend. 'Als je er op staat..' zei hij zacht, terwijl hij langzaam naar voren stapte, iets gebogen door zijn knieën, zijn ogen half gesloten terwijl de wind met zijn haren speelde. Zijn blik was neutraal, wat niets verraadde wanneer hij een uithaal zou doen. Ergens stuitte het hem tegen de borst zo'n tenger meisje aan te vallen. Ondanks dat ze ongeveer even oud leken wist Dwayne niet hoe oud ze precies was, maar aan haar houding en karakter te zien had ze veel levens ervaring. Ook wist Dwayne dat ze niet gek was, en ze wist wat ze deed. De ogen van Dharza voelde hij bijna op hem branden, die hem net zo nauwkeurig observeerden als Lune deed. Zonder waarschuwing sprong hij naar voren, deed een uithaal, maar sprong weer snel opzij met het zwaard naast zich. Zo snel hij kon draaide hij zich om zijn as en deed opnieuw een uithaal, al was hij niet van plan haar in twee proberen te hakken maar met een stoot van het handvat van het zwaard neer te halen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~Dwayne~ Two different creatures Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Dwayne~ Two different creatures   ~Dwayne~ Two different creatures I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Dwayne~ Two different creatures
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ¤ Dwayne ¤

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tracon-
Ga naar: