Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Why you left me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Why you left me? Empty
BerichtOnderwerp: Why you left me?   Why you left me? I_icon_minitimezo jan 27, 2013 12:25 am

Delia keek in de spiegel naar zich zelf, haar natte haren hingen over haar schouders en haar bruine ogen stonden verliefd maar ook gelukkig. Haar gezicht straalde gewoon, ongelooflijk gewoon hoe ze dan veranderde. Delia pakte haar borstel en begon de klitten er uit te bostellen. Het was alweer een paar dagen geleden van de dag dat ze samen met Jack naar de disco was geweest, sinds die dag straalde ze gewoon. Toen alle klitten er uit waren liep ze naar haar kamer waar ze haar kast open trok en een rode trui er uit koos en een strakke jeans. Toen ze naar zich zelf in de spiegel keek glimlachte ze en liep naar de keuken 'Mam! Ik ben naar buiten. ' Volgens Alice moest ze contact houden met haar moeder en haar op de hoogte houden. Toen er geen geluid kwam trok er een ogerust gevoel door haar heen. Normaal gezegd zou je horen dat haar moeder haar had gehoord maar nu..Niks...Misschien sliep ze gewoon? Delia liep naar haar moeders slaapkamer en bleef geschrokken staan, ze zag een grote plas bloed en haar moeder op de grond liggen met een mes in haar handen op de grond. Delia verstijfde toen ze het zag, haar moeder die daar lag...Ze had nooit zoveel om haar meoder gegeven maar nu ze daar zo lag... 'mama?' vroeg ze zachtjes en haaste zich naar haar toe, hoe lang ligt ze hier al? Gehaast zocht ze naar een hartslag en trok wit weg toen ze die niet vond. Haar moeder had haar verlaten...Alleen achter gelaten op deze wereld...Een snik kwam uit haar mond en warme tranen rolde over haar mond terwijl ze in het bloedplas zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

Why you left me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you left me?   Why you left me? I_icon_minitimezo jan 27, 2013 2:47 am

Wat was het leven als alpha toch zo vervelend. Je mocht wel een roedel leiden, maar dan had je ook nog die stapels papierwerk van nieuwtjes over de roedel. Conflicten die opgelost moesten worden, vragen waar ze een antwoord op moest geven en informatie die ze moest opbergen. Ze had haar witte lokken in een staart gebonden en las iedere brief aandachtig. Aan haar rechterkant lag een kleine stapel met brieven die ze al gelezen had, voor haar een klein hoopje met antwoorden die ze geschreven had en links van haar een hoge stapel met brieven die ze nog moest lezen en waarschijnlijk grotendeels een antwoord op moest schrijven. Wat een hoop werk. Misschien moest ze maar eens een secrataresse inhuren? Nee, wie weet wat voor dingen die zou antwoorden, ze kon het beter zelf doen. Verveeld legde ze de brief op de stapel rechts van haar. Weer zo’n brief over een lid dat zijn mening gaf over dat ze te streng was. Daar reageerde ze gewoon niet meer op. Lange tijd had ze dat gedaan, maar dat verergerde de situatie alleen maar omdat ze het steeds verkeerd opvatten. Met een zucht nam ze de volgende enveloppe en opende die met een enveloppe opener. Daarna begon ze te lezen. Na de eerste regel stopte ze al. Stuurdden men nu tegenwoordig ook al brieven over hun problemen thuis? Wat was ze? Een psycholoog. Maar misschien was het beter dat ze verder las, wie weet stond er toch iets nuttigs in. Na het lezen, besefte ze dat ze dus haar tijd verknoeid had. Wauw, zij moest niets weten over dat tienermeisje haar gevoelens voor een mensenkerel, dat ze het zelf maar oploste. Maar opeens werd haar aandacht getrokken door een geur waar ze ook een hekel voor had. Het vreemde was dat die geur normaal steeds een tweede geur met zich mee droeg, maar dat was nu niet het geval. Meteen schoot ze recht en rende als een wervelwind door de gang richting de deur. Onderweg nam ze snel haar jas en sloeg die om haar schouders. De moeite om haar jas aan te doen nam ze niet. Was ze nu echt de enige die dat rook of kon het de rest gewoon niet schelen? Zo snel als ze kon, raasde ze haar neus achterna en meteen besefte ze dat de geur afkomstig was van bij Delia. Wat zou er gebeurt zijn? Het liet haar nog sneller gaan. Ze hoopte dat alles wel oké was met Delia, fysiek en mentaal. Zonder te kloppen of aan te bellen, gooide ze de voordeur open en rende naar de kamer waar de geur van het bloed vandaan kwam. Eerst hapte ze naar adem. Ze dacht in het begin dat Delia zwaar gewond was aangezien ze in een plas bloed zat. Maar toen zag ze een vrouw liggen, bleek en roerloos die waarschijnlijk haar moeder was. Voorzichtig ging ze naar Delia toe en hurkte bij haar neer. Haar hand rustte op haar schouder terwijl ze zwijgend naar het lijk keek. Ze wist wat er in Delia om ging, ze had hezelfde meegemaakt. Daarom zweeg ze, aangezien de woorden ‘het omt wel goed’ en ‘maak je geen zorgen’ haar toen furieus gemaakt hadden. Want ze wisten allebij dat het niet goed kwam aangezien ze dood was. Het enige wat ze nu kon doen, was Delia inhaar armen sluiten en dat deed ze ook. Met haar slanke vingers streelde ze troostend door de bruine lokken. Lune wist niet wat zeggen, waarschijnlijk zouden woorden het alleen maar erger maken dus besloot zeop maar af te wachten tot Delia iets zei, tot ze klaar was om er over te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Why you left me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you left me?   Why you left me? I_icon_minitimezo jan 27, 2013 3:14 am

Hoezo had haar moeder dit gedaan? Hoezo was ze gewoon niet weer naar iemand gegaan om daar uit te huilen ofzo? Of tenminste naar haar gegaan en har lastig gevallen, hoezo heeft ze zo haar leven beëindigd? Delia wist dat het nog erger was geworden sinds Jake terug was gekeerd, het ging eerst beter met haar voor dat Lune vertelde dat Jake terug was gekomen en toen was ze weer in verleden teruggegaan. Een zachte snik ontsnapte uit haar mond terwijl ze haar ogen sloot, 2 handen op haar schouders, ze rook overal bloed maar ook de geur van Lune die naast haar zat. Delia legde haar hoofd tegen Lune's schouders en snikte zachtjes, ze was ook wel blij want nu kon ze in rust rouwen, al gauw kwamen de 2 vrouwtjes binnen die ook naar adem snakte en meteen naar de keuken gingen om doekjes te halen. Delia snikte zachtjes als laatst en trok zich terug en maakte met haar mauwen haar tranen droog. 'i..ik heb...niet eens... gemerkt dat... ze het van plan was..' Ze Delia stotterend terwijl ze in de ijskoude blauwe ogen keek. Ze sloot de emotie's op in haar en je zag niks, haar ogen stonden koud en haar gezicht motoon. Ze stond op als een robot 'ik ga me omkleden.' Zei ze zachtjes en liep met onvaste stappen naar haar kamer waar ze een ander broek er uit haalde en die met bloed doorweekte van haar uit deed, ze leek net een robot en al het vrolijkheid die eerst op haar gezicht was uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Why you left me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you left me?   Why you left me? I_icon_minitimezo jan 27, 2013 4:42 am

Jake was aan het trainen met de jonge weerwolven. Hij kreeg ze verde dan Lune het ooit voor elkaar gekregen had en liet ze hem aanvallen voor zee door hem aangevallen werden. Hij was al uren bezig met de training, maar toen de geur van vers bloed door zijn neusgaen drong kapte hij de training meteen af. ‘Allemaal naar huis nu!‘ gromde Jake in wolventaal en rende voluit naar het huis waar Delia woonde. Wat was er loos? Er rook niet naar vampier. Toen Jake het huis binnen stormde zag hij Lune in de kamer met bloed liggen, maar begreep niet wat er gaande was tot hij het lijk zag. ‘Wat is hier gebeurt?‘ vroeg Jake terwijl hij terug shifte en Delia emotieloos aan kwam gelopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Why you left me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why you left me?   Why you left me? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why you left me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tracon-
Ga naar: