Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [GZ] Jake Gengral

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitimezo jan 06, 2013 4:52 am

Lune heeft een grotere broer genaamd Jake. Jammer genoeg is hij tijdens de vorige oorlog omgekomen, dat is toch wat iedereen denkt dat er gebeurt is. Eigenlijk leeft hij nog steeds. Nu houd hij zich op afstand van de roedel en heeft voor zichzelf een nieuwe naam bedacht. Jake is een aardig persoon, maar ook een goede vechter. Hij weet dat zijn zus nu de alfa is en is stiekem trots op haar. Hoewel hij het jammer vind dat ze zich anders gedraagt dan vroeger. Maar hij durft niet naar haar toe te gaan en te zeggen dat hij nog leeft om bepaalde redenen.

Ik zoek dus iemand die graag haar broer zou willen spelen. Ik heb hem in het kort beschreven zodat als je geïnteresseerd bent, je er ook nog een eigen draai aan kan geven en zelf ook wat meer bepalen. Vergeet niet dat hij ouder is dan zij, het liefst een minimum van 5 jaar ouder, het uiterlijk ben je helemaal vrij in (vergeet niet dat weerwolven hun lichaam tussen de 16 en 30 jaar even stoppen met ontwikkelen) als je intresse hebt, mag je hier altijd even antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitimema jan 07, 2013 11:24 am

Klinkt me wel oed in de oren. Ik zou haar broer wel willen zijn? ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitimedo jan 10, 2013 8:53 am

oki doki ^^
le tu mag haar broer zijn :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitimeza jan 12, 2013 12:39 am

Dan zal ik snel wat plaatjes gaan zoeken en zijn karakter bijschaven. Zal me wel even wat tijd kosten, maar hij zal snel geboren zijn. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Pack Leader
Lune


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 02-01-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : De hel

Character sheet
Leeftijd:: 38
Wezen:: Weerwolf
Partner:: First, go search your drill to drill away the stone around my heart. Than you'll maybe have a chance... but you still have to work really hard, before you can have my heart

[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitimeza jan 12, 2013 1:21 am

yaaaaay~ ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[GZ] Jake Gengral Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Jake Gengral   [GZ] Jake Gengral I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Jake Gengral
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jake Gengral
» ~Lune Gengral~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Algemeen :: Markt :: Account markt-
Ga naar: