Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thinking wrong. (Zero)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimewo feb 06, 2013 1:07 am

Dikke grijze wolken pakte zich samen in de hemel. Zijn blik gleed over het landschap met een jachthouding. Jack voelde aan het weer dat het nog wel even winter blijve zou. Het was hem ter oren gekomen dat een van de boerderijen een stuk vee ontsnapt was en het nog niet terug gevonden was! Jack had gemerkt dat het dier zich niet op het weerwolf terretorium bevond en dat was gewelig voor hem. Vooral omdat hij zich niet aan mensenbloed vergreep zoals de andere vampiers doen! De geur van de koe was duidelijk te volgen, maar in vergelijking met hem moest Jack de andere roofdieren voor blijven anders kon hij weer op wilde konijnen en hazen gaan jagen! Met snelle stappen rende Jack door het bos met zijn ogen en oren goed open. De geur van de mensen hing hier ook heel sterk omdat de eigenaren van de koe wilde hun dier natuurlijk heel huids terug hebben, niet als het aan hem lag! De geuvr van de koe werd sterker en hij hoorde geschuifel! Het dier kon niet ver meer zijn!!! Jack klom in een boom om de positie van zijn prooi te bepalen, maar hij had weer eens pech! De boer had de koe al gevonden en Jack zakte geergerd op de dikke tak terwijl hij lijdzaam toe keek hoe zijn maaltijd door zijn neus geboord werd!!! ‘Verdullemu!‘ mopperde Jack zachtjes en sloot zijn ogen even. Fijn weer achter dat kleine grut aanagen daar zat hij dus echt niet op te wachten!!! Ineens hoorde Jack een andere beweging, wie kon dat zijn???
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 27-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (118)
Wezen:: Vampier
Partner:: Can you melt the ice around my heart?

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimedo feb 07, 2013 8:35 am

Weeral een saaie dag, niets te doen, niets te beleven. Nergens een vampier te zien, nergens een weerwolf te vinden. Wat een triestig leven en hij had nog zo gehoopt op wat meer actie als hij hier kwam wonen. Wel, wat een pech. Met zijn handen in zijn broekzakken liep hij door het bos. Omdat hij niet wilde opvallen voor het geval hij toevallig een mens passeerde, had hij zijn paarse contactlenzen weer ingedaan. Hij keek voor zich uit, zo ver als vampiers konden en hij zag iets dat zijn aandacht opwekte. Het was een witte schim die onnatuurlijk snel bewoog. Het kon niets anders zijn dan een vampier. Nieuwsgierig ging hij er achteraan, sprong soepel in de boom en sprong van tak tot tak. Hij wilde niet dat een mens hem zou tegen komen en hem zo snel over de grond zou zien rennen, in de bomen was er niemand die hem opmerkte. Stel je voor, hij had er geen zin in om bij een mens te wachten tot ie weer bij bewustzijn was. Wie weet kwam dat er niet eens van en was het tegen die tijd al leeggezogen. Niet dat hij momenteel erg veel dorst had… Hij kon het gewoon niet lang bij mensen uithouden als ze in een situatie zaten waarin ze niets konden doen. Na een tijdje zag hij de witte schim zitten, in een boom. Hij zag er nogal eigenaardig uit. Hij had het haar van een verwilderde leeuw en make-up alsof hij meedeed met een kinder musical over zombies. Vreemd type, en voor zijn kleding waren gewoon geen woorden. Niet dat hij iets had tegen dat soort types, maar als vampier probeer je toch om juist niet op te vallen tussen de menigte? Hij zag er bijna uit als een flikkerend reclame bord waar op stond ‘kijk naar mij! Vooral naar mijn ogen en bleke huid, zie dan, ik ben een vampier!’. Zero zag het al helemaal voor zich. Maar goed, tijd voor wat actie in dit saaie leven. Hij sprong uit de boom en wandelde naar hem toe. ”Als een mens je had zien rennen, zat je nu in de problemen, ze hadden je kunnen volgen en het ontdekken. Het zou ons in gevaar brengen.” Vriendelijk zijn? Waarom zou hij? Dat was toch voor niets nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimedo feb 07, 2013 9:35 am

Die geur? Het zou toch niet??? Jack schoot over eind met de gedachte dat Rhine het eindelijk zat was om hem nog langer vrij rond te laten lopen, maar toen zijn blik op een jongen viel die hij nog niet kende werd zijn houding minder dreigend. Maar die geur! Woonde hij in bij Rhine en die mensenkillers? ‘Ik ren niet zomaar voor de lol. Het is jammer dat ze het vee weer gevonden hebben. Ach niks aan te doen.‘ zijn Ierse tongval klonk duidelijk argwanend. Jack had het niet op de clan. Hij snapte niet dat er zolang gebleven was? Rustig sprong hij uit de boom en nam de geur van deze vampier goed in zich op. Jack was ook niet gek, want zins hij de perfecte parfum had ontdekt gebruikte hij die elke dag waardoor zijn vampierengeur compleet verandert was en volgens Delia en Vincent al gaf deze het niet met zovee woorden toe dat hij bijna een menselijke geur droeg! De jongen met zijn witte harenkwam Jack helemaal niet bekent voor e tot nu toe had hij geen aanvaring met mensen gehad buiten vriendelijke begroetingen. ‘Jij bent niet van hier, maar je draagt wel de Lafee clan geur?‘ vroeg hij op rustige toon. Nee Jack hielt zich het liefste zo ver mogelijk van De Lafee‘s vandaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 27-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (118)
Wezen:: Vampier
Partner:: Can you melt the ice around my heart?

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimezo feb 10, 2013 1:14 am

De mislukte clown schott meteen recht en nam in het begin een dreigende houding aan, maar toen hij hem zag, veranderde dat. ”Als een mens je had zien rennen, zat je nu in de problemen, ze hadden je kunnen volgen en het ontdekken. Het zou ons in gevaar brengen.” Zei hij kalmpjes, maar ook niet bepaald aardig. ‘Ik ren niet zomaar voor de lol. Het is jammer dat ze het vee weer gevonden hebben. Ach niks aan te doen.‘ Zero trok een wenkbrauw op. Wat was hij? Veedrijver? Wel, blijkbaar mocht hij hem niet, des te beter. Want Zero was niet van plan aardig tegen hem te gaan doen. . ‘Jij bent niet van hier, maar je draagt wel de Lafee clan geur?‘ Toen merkte het hem op dat de andere vampier die geur niet droeg. Was het dan een verader? Bang dat hij opgepakt zou worden? ”Ik ben pas in Zanovon komen wonen en omdat ik hier geen huis heb, ben ik bij de clan ingetrokken.” Hij bestudeerde de jongeman nog eens goed. ”Ben je een veedrijver?” Wel, hij zag er allesinds niet zo uit, maar waarom zou je anders achter een hoop vee aan rennen? Missen was hij een veedrijvende clown? Nee, dat zou nogal vreemd zijn.

Sorry voor kortheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimezo feb 10, 2013 1:42 am

Fijn welke vampier had deze kwiebus gebeten? Eerst Vincent de stille en nu deze dodo? Jack kon het allemaal niet meer volgen en zuchten kort. ‘Dus je was te beroert om zelf wat te bouwen? Of zijn je handen daar te teer voor?‘ merkte Jack scherp op. Maar de volgende zei verdubbelde zijn afschuw voor deze vampier! ‘Dus jij dood mensen voor hun bloed? Dieren zijn een betere oplossing en klagen niet over als er eentje dood is.‘ zei hij kalm, maar neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 27-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (118)
Wezen:: Vampier
Partner:: Can you melt the ice around my heart?

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimema feb 11, 2013 10:04 am

Zijn uitdrukking was emotieloos, zoals dat van een oud grieks standbeeld. Een geïdialiseerd persoon dat geen enkele emotie toonde. ‘Dus je was te beroert om zelf wat te bouwen? Of zijn je handen daar te teer voor?‘ Zijn woorden raakte hem niet, deden hem niets. Het was net alsof je iemand probeerde te vermoorden met een mes dat uit spons bestond. Onmogelijk en bespottelijk, maar hij liet niets zijn. Hij showde zijn gedachtes en vermoedens niet. Stond daar te staan als een standbeeld. ‘Dus jij dood mensen voor hun bloed? Dieren zijn een betere oplossing en klagen niet over als er eentje dood is.‘ Zero haalde onverschillig zijn schouders op. ”Dat is inderdaad wat ik doe en ik heb er geen problemen mee. Trouwens, dat ik in het kasteel ingetrokken ben kan ook een andere reden hebben dan dat volgens jou ik het niet deed omdat ik mijn handen niet wilde vuil maken.” Hij sloot zijn ogen en zuchte. ”Je trekt te snel je conclusies, jochie.” Het kon hem niets schelen hoe oud hij was, hij gedroeg zich als een pasgeborene. Hij opende zijn steenharde paarsen ogen weer die door de ziel van de jongen heen boorden. ”Niet alles is wat het lijkt.” Sprak hij met een steenharde, kille stem. Net zo koud als de blik in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimema feb 11, 2013 10:52 am

Het kon hem niet schelen wat deze persoon van hem dacht, Jack wist dat hij nog vele menselijke trekken had waardoor hij zich ook vaak nog kinderlijk gedroeg vooral als hij er geen erg in had, maar dat kon hem weinig schelen. 'hm, Jullie kunnen gewoon niet zonder mensen irriteren dat is jullie probleem.' zei Jack en draaide zich van deze vampier af. Hij hoefte diens naam niet te weten en vond het ook niet erg als deze ijn naam niet zou vragen. De boer met de koe was al ver weg wel jammer, mar hij moest dan maar ander voedsel gaan zoeken. Het viel hem op hoe stil het ineens was geworden, want normaal was er leven rond om hem heen van de dieren die zich weliswaar verstop tussen de struiken hadden, maar toch dit was verdacht heel erg verdacht! Jack rook ook dat er mensen in de buurt waren die een vreemde geur met zich mee droegen, maar geen weerwolven geur? 'Doe wat je niet laten kunt en blijf voor mijn part in dat krot als je het niet erg vind. Die stank daar en die kille sfeer die Rhine uitstraalt zorg al voor meer verveling dan me lief is.' zei hij nog voor Jack iets hoorde breken. Nu wist hij het zeker dit was een val geweest en hij was erbijna ingestonken! Hij glimlachte sluw, maar niet vals en sprong omhoog waarna hij op een dikke tak landen. Een schot werd gelost op het moment dat Jak zich afgezet had en de kogel trof de boom. 'Die was raak, maar de verkeerde.' merkte hij op en hoorde een man zwaar moppenend brommen. Niet dat hij zich tegen de man uiten zou, maar kennelijk happerde zijn wapen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 27-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (118)
Wezen:: Vampier
Partner:: Can you melt the ice around my heart?

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimezo feb 17, 2013 10:02 pm

Vriendelijkheid was blijkbaar dus ook niet iets wat deze mislukte clown kende. Wel, niet dat hijzelf erg aardig geweest was, maar hij mocht dat. Waarom? Hij was Zero. Oké, misschien geen goede reden maar dan nog, hij mocht het. 'hm, Jullie kunnen gewoon niet zonder mensen irriteren dat is jullie probleem.' Omdat hij het beu was om hem duidelijk te maken dat het zo niet zat, grijnsde hij alleen maar alsof hij met hem instemde, hem gelijk gaf. Het maakte hem niets meer uit wat deze persoon van hem dacht, het was toch maar een niemand. Het was maar gewoon uitschot, niet zoals de rest. Een geur drong zijn reukorgaan binnen, een geur die hij maar al te goed kende, een geur die hij normaal ook gedragen zou hebben. De geur van een vampieren jager. 'Doe wat je niet laten kunt en blijf voor mijn part in dat krot als je het niet erg vind. Die stank daar en die kille sfeer die Rhine uitstraalt zorg al voor meer verveling dan me lief is.' Zero grinnikte. ”Zegt meneer de clown die hier uren in de wind staat te stinken.” Serieus man, waar had die gast allemaal in gezeten? Hij rook bijna niet meer naar vampier. Hij rook niet eens, hij stonk. Net zoals hem had hij iets horen breken, maar in plaats van zich te verplaatsen zoals zijn gesprekspartner gedaan had, bleef Zero op zijn plek staan. Net toen de vampier zich afgezet had, hoorde hij een knal van een schot dat gelost werd, maar een boom trof. 'Die was raak, maar de verkeerde.' Zero rolde met zijn ogen en keek naar de man die vloekend zijn wapen inspecteerde. Zero rolde met zijn ogen. Dat die man zich een vampier jager durfde te noemen, hoe zielig. Wel, aangezien die op hen joeg en zelf deze beslissing genomen had, had hij dus ook de beslissing genomen om te sterven. Zero grijnsde en rende in een boog richting de man. Wow, de man merkte hem niet eens op. ”Amateur.” Mompelde hij bijna onhoorbaar. Met zijn vuist sloeg hij tegen de flanken van de man zijn ribben. Door de klap kwam het lichaam tegen een boom terecht. Door zijn perfecte vampierengehoor kon hij zelfs een aantal botten horen kraken. Wel, het was zijn eigen schuld geweest. Maar drinken zou hij niet doen, niet waar een andere vampier bij was. De man was bewusteloos en Zero nam het wapen, gooide het een aantal meter verder. Wel, van die kerel had hij geen last meer. Met een zucht keerde hij terug richting de andere vampier. ”Je bent te zorgeloos, te roekeloos. Je zou wat beter op jezelf moeten leren passen. Het is een wonder dat je nog leeft.” Zei hij luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimema feb 18, 2013 1:58 am

Fijn, moest hij weer iemand in puin slaan? De woorden en de reactie van deze vampier deden hem walgen. Hoe kon je? Zelf eerst mens geweest en nu de mensen tot last zijn! 'Tks, ik sla tenminste niet iemand wiens wapen weigert. Tot nu toe is dit het eerste mens dat me op deze manier benadert heeft. Verder heb ik er geen last van. Mensen kijken, maar daar blijft het bij. Net als ze zoveel naar Gothics kijken. Ect hoor wat je net deed is bijna net zo laag als hem in de rug aanvallen.' zei Jack en gleed van de tak af. Hij had niks te vrezen, want hij doden geen mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 27-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (118)
Wezen:: Vampier
Partner:: Can you melt the ice around my heart?

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimevr maa 01, 2013 8:49 am

Met een kille blik keek hij de jongeman aan. Het enige wat er in zijn ogen te vinden was, was de dood. Er was niets wat hem momenteel wat uitmaakte, het kon allemaal de pot op. Dus deze man ook. Maar dat zou onbeleefd zijn en hij wilde toch nog een klein beetje beleefd zijn. Het zat gewoon in hem. 'Tks, ik sla tenminste niet iemand wiens wapen weigert. Tot nu toe is dit het eerste mens dat me op deze manier benadert heeft. Verder heb ik er geen last van. Mensen kijken, maar daar blijft het bij. Net als ze zoveel naar Gothics kijken. Ect hoor wat je net deed is bijna net zo laag als hem in de rug aanvallen.' Zero haalde onverschillig zijn schouders op. Alsof dat hem wat boeide. ”Die man had maar moeten weten dat zoiets kon gebeuren en hij had zijn wapen maar beter moeten controleren. Hij wist dat dit kon gebeuren. Hij mocht blij zijn dat hij nog leeft, nu heeft hij al wat bijgeleerd en heeft hij meer overlevingskansen. Beschouw het als een les dat ik hem leerde.” Stiekem walgde hij van de man. Hoe kon die zich een vampire hunter noemen? Hij kon nog niet eens werken met een wapen. Zero fronste heel even zijn wenkbrauwen. ”Wat moest je eigenlijk met die koe? Ben je veehouder ofzo?” De laatste zin kwam er zowel spottend als plagerig uit. Ondertussen stak Zero zijn handen in zijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitimevr maa 01, 2013 3:00 pm

Over die opmerking van de man wat leren kwam zijn goede humeur wat op spelen. Waardoor een kleine lach te horen was. Ja zo kende hij nog een paar geintjes om mensen iets te leren! Jack grijnsde even voor hij leunde tegen de boom aan. 'Zo kun je het ook bekijken, niet dat ze ook maar echt iets leren. Mensen kunnen hard leers zijn waar ik vroeger geen uitzondering op ben geweest. Iets wat me na een paar maanden bijna de kop heeft gekost maar goed.' zei hij op het laatst hoofd schudden. De volgende woorden van de vampier verveelde hem stierlijk. Die dachten ook allemaar hetzelfde. 'Als je eerder geluistert had, had je deze vraag nu niet gestelt. Maar ik was van plan om hem droog te leggen. De koe dan.' zei Jack met een verveelde ondertoon en keek de vampier recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thinking wrong. (Zero) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking wrong. (Zero)   Thinking wrong. (Zero) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thinking wrong. (Zero)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I know it's wrong, but I have to! ||open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Brundanas-
Ga naar: