Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Famus is a big thing, but i stil love you!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimeza apr 27, 2013 12:56 am

Jake zuchten. ‘Het was te proberen. Blijf maar zitten.‘ zei h zacht tegen Delia en stond rustig op, waarna Jake naar de voordeur liep. Delia zuchten en liep rustig en keek rond, ze kende dit huisje heel goed, zowat elke stukje van het huis. Delia spitste haar oren om Jake te horen ‘Waarom kunnen jullie nu even niet weggaan? We hebben even tijd voor ons zelf nodig!‘ bromde Jake mopperend. Delia glimlachte zachtjs, haar beschermer. De oudste keken naar Jake, ze waren boos, heel boos op Delia. 'Wij moeten nodig met Delia spreken en dat gaat jou niks aan!' Zeiden ze kalm tegenlijke tijd en keken de Béta strak aan, ze waren niet bang voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimeza apr 27, 2013 1:41 pm

Jake grijnsde bij de woorden van de twee oudste, maar hij schudden zijn hoofd. 'Wat Delia aan gaat gaat mij net zo goed aan!' zei hij nog strenger en vernauwde zijn ogen. Jake wist dat ze niet bang voor hem waren of voor wie dan ook. Ze waren oud en zagen er breekbaar uit, maar waren nog kwiek en sterk van lichaam en geest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimeza apr 27, 2013 9:43 pm

De oudjes vernauwde hun ogen toen hij grijnsde en zijn hoofd schudde. 'Wat Delia aan gaat gaat mij net zo goed aan!' zei hij nog strenger en vernauwde zijn ogen. De oudjes keken elkaar even aan voor ze weer naar Jake keken 'Je bent dan wel de Béta, maar sommige dingen hoef jij soms niet eens te weten! Hup ga je recruten trainen terwijl wij met Delia praten!' Zeiden ze grommend. Delia zuchten toen ze hoorde hoe die 3 met elkaar praten, ze stond op en liep rustig naar de deur toe en keek naar Jake 'Ik zal wel praten met ze Jake, anders hebben wij geen rust meer.' Zei ze met een zucht en keek naar Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimema apr 29, 2013 3:44 am

Jake had helemaal geen zin om op te schuiven! Zijn blik bleef op de oudjes gericht, maar toen hij Delia aan hoorde komen draaide hij zijn blik naar haar om. Hij voelde zich elendig. Tussen haar en Jack kon hij al niet helpen als er problemren waren, maar de dingen hier in de roedel met Delia wilde Jake toch graag de touwtjes in handen hebben! Een halve zuchtende grom rolde uit zijn keel. Hier had hij echt geen zin in... 'Wat zal er nu zo belangrijk zijn wat mij niet aan gaan zou? Goed vrouwen gedachtes zijn een ding, maar de rest snap ik prima zelfs voor het oude geneuzel!' Jake reageerde lichtjes boos, maar hij wilde niet overal bij buitengesloten worden!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimema apr 29, 2013 3:51 am

Delia hoorde een halve zucht grom...Ze wist het niet precies. 'Wat zal er nu zo belangrijk zijn wat mij niet aan gaan zou? Goed vrouwen gedachtes zijn een ding, maar de rest snap ik prima zelfs voor het oude geneuzel!' Jake reageerde lichtjes boos, Delia knikte en hoorde Lily geërgerd zuchten. 'jij bent een man en je taak is om je teef en je familie te beschermen. En Delia's taak is om ene kind voor te brengen wat haar duidelijk mislukt is.' Zei Lily en keek haar strak aan. Delia slikte bij die blik en kroop iets tegen Jake aan.

sorry moest met 1 hand typen >,,<
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimema apr 29, 2013 2:09 pm

De reactie van Lily liet hem haar nog bozer aankijken. 'Dat is misschien zo, maar in feiten heeft Delia een drukke stresvolle taak die met haar jongigheid de mogelijkheid daar toe niet gegeven heeft. Door de stress van de laatste tijd is het haar lichaam te veel geweest, ondanks onze vermogen onszelf sneller te genezen! Volgens het advies dat ze in het ziekenhuis gekregen heeft moet Delia rust hebben voor we weer aan een jong denken. Mocht dat alles zijn wil ik graag dat ze die rust ook krijgt?' zijn reactie was misschien vel, maar beschermend. Hij wist wat die oudjes wilde. Delia de kop gek zeuren dat ze zo snel mogelijk een nieuw kindje zou moeten krijgen en deze mislukking vergeten, maar dat wilde Jake graag voorkomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimema apr 29, 2013 7:50 pm

. 'Dat is misschien zo, maar in feiten heeft Delia een drukke stresvolle taak die met haar jongigheid de mogelijkheid daar toe niet gegeven heeft. Door de stress van de laatste tijd is het haar lichaam te veel geweest, ondanks onze vermogen onszelf sneller te genezen! Volgens het advies dat ze in het ziekenhuis gekregen heeft moet Delia rust hebben voor we weer aan een jong denken. Mocht dat alles zijn wil ik graag dat ze die rust ook krijgt?' zijn reactie was misschien vel, maar beschermend. Delia voelde zich veilig bij Jake en keek hem even aan voorze weer naar de oudjes keek. Delia vertrouwde Jake en wist dat hij de oudjes zou kunnen wegjagen. 'Wat nou weer Stress! In onze tijd hadden we stress waar we achter na gejaagd werden en moesten vechten met de vampiers, en dan nog hadden we een kind kunnen krijgen!' Zei Lily opstandig en keek naar Jake en Alice keek naar Delia 'en kom op zeg, we zitten niet eens midden in de oorlog dus haar taak is niet zo stressig!' Zei ze kalmpjes en keek weer naar Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimema apr 29, 2013 10:23 pm

Lily moest weer gaan zeuren en daar had Jake nu net zo‘n hekel aan. 'Ja ja ee weten het vroeger ging alles zogenaamt altijd beter. En nu weg wezen voor jullie Het jong van Sjaak mogen verzorgen!' gromde Jake en deed de deur ze dicht. Jake was het zat en wist dat ze dat niet zouden willen, want het kind van Sjaak was vreselijk! Hij keerde zich van de deur af en streelde Delia over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 1:14 am

'Ja ja ee weten het vroeger ging alles zogenaamt altijd beter. En nu weg wezen voor jullie Het jong van Sjaak mogen verzorgen!' gromde Jake en deed de deur ze dicht. Delia grinnikte en nam hem mee terug naar de bank, 'Kom mee lieverd, dan gaan we lekker rustig aan doen.' Zei ze zachtjes en geeuwde even voor ze op de bank ging zitten en trok Jake naar zich toe. Ze kuste zijn mond voorzichtig voor ze haar hoofd op zijn borst legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 6:32 am

Jake hoorde Delia grinniken en ze trok hem mee terug naar de bank. Zijn gevoelens waren nu even door de war, masr dat liet Jake niet merken en plofte op de bank waar bij hem kwam. Haar geeuw stak hem aan en Jake geeuwde ook. Haar zoen was heerlijk, maar te lekker om niet te beantwoorden. Jake zoende Delia terug en hij grinnikte later om haar woorden. 'Vooral jij moet rustig aan doen lieverd, maar je hebt gelijk.' zei Jake zacht en voelde haar tegen zich aan nestelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 6:37 am

Delia voelde hoe Jake haar terug zoende en genoot er van. Het was zo lekker en ze wou hem maar al te graag op eten. Zijn gegrinnik deed haar goed en ze nestelde zich tegen Jake aan. 'Vooral jij moet rustig aan doen lieverd, maar je hebt gelijk.' zei Jake zacht en Delia zuchten 'ik doe pas rustig aan als mijn been in gips zit dus morgen moet ik weer eens met wat mensen praten...Ooh god dat word nog wat. ' zei ze verveeld en sloot haar ogen en luisterde naar de ademhaling van Jake, van haar lieverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 8:32 am

Jake grijnsde bij haar woorden en sloeg zijn arm om haar heen. 'Dat zal je wel lukken anders zullen ze met mij te maken krijgen.' zei Jake rustig, maar streng en sloeg zijn arm om haar heen. Het was fijn om na zo‘n lange tijd weer iemand bij zich te hebben die meer van je hielt dan je dacht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 8:36 am

. 'Dat zal je wel lukken anders zullen ze met mij te maken krijgen.' zei Jake rustig, maar streng en sloeg zijn arm om haar heen. Delia genoot van zijn lichaam onderzich. en dacht over zijn woorden na 'maar echt, ik kan dus echt niet stil zitten!' Zei ze geeuwend en kuste zijn vingers en probeerde in slaap te komen, hopend dat ze dit keer geen nachtmerries zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 11:06 am

Jake voelde haar kussen op zijn vingers, maar Jake streelde haar wang en genoot van haar aanwezigheid. Het voelde geweldig. Ze hoefte voor hem geen vechtersbaas te zijn of een watje, want Delia was perfect op haar manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedi apr 30, 2013 9:13 pm

Delia was diep in haar dromen en liep in de leegte...Een vreselijke zwarte leegte, het leek als of ze hier helemaal alleen was. Geen van haar lievelingen. Ergens had ze dit al meegemaakt. Delia voelde zich de laatste tijd net zo leeg van binnen sinds ze haar kind kwijt was. Delia sliep onrustig want dat lege gevoel was helemaal niet fijn, ze voelde zich alleen gelaten. Zoute tranen lieten een spoor achter op haar wangen. Ze wou hier weg, ze wou weg uit haar droom terug in de werkelijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:05 am

Jake had gemerkt dat Delia in slaap was gesukkelt en hij bleef haar zachtjes streelen. Hij vond het fijn dat ze ook gevoelens voor hem had. Jake had de tv op de zachtste stand gezet zodat Delia er niet wakker van worden zou, maar toen zijn borst nat werd keek hij richting Delia en zag Jake dat ze huilde. 'He, Delia wordt eens wakker?' vroeg Jake zacht, maar ook liefdevol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:16 am

Ergens in de verte hoorde ze een stem. 'He, Delia wordt eens wakker?' Het was een zachte stem maar liefdevol. Delia begon er op af te rennen. Als er een stem was, zou er ook een persoon zijn. Delia bleef rennen en na een tijdje knipperde ze met haar ogen. Ze keek recht in een bezorgd gezicht voor zich..jake..ze was niet alleen, ze was niet verlaten. Ze verstopte haar gezicht in haar handen en probeerde te stoppen met huilen...Alweer...Alweer had ze een nachtmerrie gehad..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:30 am

Jake begon zich zorgen te maken en hij pakte haar rustig vast en trok Delia ietsjes dichterbij om haar te troosten. 'Rustig maar het komt heus wel goed liefje.' zei Jake sussend en hij kste haar kruin. Zelf kon hij wel raden dat ze niet fijn gedroomt had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:33 am

Ze voelde hoe ze dichter naar hem toe werd getrokken. 'Rustig maar het komt heus wel goed liefje.' zei Jake sussend en hij kste haar kruin. Delia snikte zachtjes en veegde haar ogen af en keek naar Jake 'ik word gek Jake, dit is al de 2e nacht met een nachtmerrie.' Zei ze zachtjes en begroef haar gezicht in zijn borst die lekker warm was, het stelde haar gerust en ze wist dat ze veilig was, maar als nog had ze nachtmerrie's vreselijke nachtmerries die neit uit te houden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:54 am

Jake had het met haar te doen, maar veel kon hij ook niet voor haar doen. 'Dat gaat wel over liefje, maar het heeft tijd nodig.' zei Jake zacht en streelde haar zachte haren. Hij wist dat nachtmerrie‘s vreselijk waren, maar het zat nu eenmaal in het verwerkingsprosess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 9:57 am

'Dat gaat wel over liefje, maar het heeft tijd nodig.' zei Jake zacht en streelde haar zachte haren. Delia trilde en hield zijn shirt goed vast. 'Ik heb die tijd niet, Ik moet sterk zijn voor de roedel.' Zei ze zachtjes en snoof voor ze zijn shirt los liet en haar hoofd van hem af wende. ze moest zich sterk houden, ze mocht niet laten zien dat ze zich zwak voelde, de roedel moest in haar vertrouwen, de roedel moest weten dat als zij sterk was, zij ook sterk waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 6:24 pm

Jake kon haar goed begrijpen. Zo.dacht hij vroeger ook toen hun vader hen nog leerde en hij toch ziek was geraakt, maar Jake had niets van rust willen weten toen. 'Namens de roedel doe rustig! We hebben niks aan je als jij jezelf zo gaat kwellen. Je hebt tijd nodig om te helen geesterlijk voor jouw. Je doet me aan mezelf denken toen de griep onder de mensen heerste en ik het ook kreeg. Weet wel dat het geen pretje is en nog erger is dan bij de mens zelve. Ik snap heel goed dat jij sterker wilt voor doen dan je werkelijk bent.' legde Jake haar uit en keek haar serieus aan. Hopelijk snapte Delia dat hij geen half sterke weerwolven in de roedel wilde hebben? Anders was zij een nogal gemakkelijk doelwit!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimewo mei 01, 2013 11:46 pm

'Namens de roedel doe rustig! We hebben niks aan je als jij jezelf zo gaat kwellen. Je hebt tijd nodig om te helen geesterlijk voor jouw. Je doet me aan mezelf denken toen de griep onder de mensen heerste en ik het ook kreeg. Weet wel dat het geen pretje is en nog erger is dan bij de mens zelve. Ik snap heel goed dat jij sterker wilt voor doen dan je werkelijk bent.' legde Jake haar uit en keek haar serieus aan. Delia dacht na over de woorden van Jake en zuchten..Misschien een paar dagen rust niet zo erg zouden zijn? Maar het gekwel van die dromen zou ze niet uit kunnen staan en als ze bezig was. 'Ik zou het kunnen proberen, maar als ik rustig aan doe moe ik weer aan die dromen denken.' Zei ze zachtjes en keek naar haar handen die zenuwachtig aan haar shirt zaten te wringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedo mei 02, 2013 12:27 am

Jake hoorde wat ze zei en dacht na. Ergens hoefte ze ook niet constant stil te zitten? 'Waarom probeer je niet te mediteren? Het helpt vaak om zulke problemen uit de weg te gaan...' stelde Jake voor en ging wat verliggen en legde zijn hand op die van Delia‘s wringende bewegingen. Hij wilde niet dat ze gekwelt werd door die dromen, maar daar kom hij haar niet beschermen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitimedo mei 02, 2013 12:33 am

'Waarom probeer je niet te mediteren? Het helpt vaak om zulke problemen uit de weg te gaan...' stelde Jake voor en ging wat verliggen en legde zijn hand op die van Delia‘s wringende bewegingen. Delia zuchten en keek naar de tv en dacht na 'neeh, ik haal morgen wel mijn keybord wel op, muziek maakt mij wel vaker rustig...En er komt iemand aan.' Zei ze met een zucht en keek naar Jake. Het waren lichte voetstappen wat betekende dat het niet 1 van de oudjes was. Het was ook al weer te zwaar voor een meisje dus het moest een vriend zijn van Jake, het kon niet anders. Delia keek naar de deur en wachten af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Famus is a big thing, but i stil love you!
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sitting stil is not for me...
» Forbidden love together one!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tradion-
Ga naar: