Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Famus is a big thing, but i stil love you!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 9:59 am

‘Het is nog gevoelig, maar verder gaat het prima met me.‘ zei Jack en bewoog zijn arm even. Ze keek naar die arm en schudde haar hoofd, hier ging die mens voor boeten! ‘Ben je er al achter wie hier voor verantwoordelijk is?‘ vroeg Jack en legde zijn goede hand teven haar wang aan. Delia legde haar hand op zijn hand die op haar wang lag en knikte 'Ja en 3x raden wie het is? We redden zijn nichtje en dat mens is er niet eens dankbaar voor. ' Zei ze geërgerd en keek in Jacks rode ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:01 am

Jack luisterde in stilte, maar kon een grom niet onderdrukken al leek die niets op wat Delia grommen kon. 'Waarom kunnen sommige mensen zo ondankbaar zijn?' het was niet echt een vraag, maar zo kwam het wel over. Jack schudden zijn hoofd en keek Delia weer aan. Ze zou die man laten boeten, maar Jack was bang dat ze dan iets stoms zou gaan doen en verlegde zijn hand naar hasr heup en trok Delia dicht tegen zich aan. 'Beloof me dat je niks geks doet? Hij weet niet beter, maar geheel ongestraft kunnen we hem ook niet laten ontkomen. Denk goed na voor je achter hem aangaat...' vroeg Jack op zachte toon en omhelsde haar lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 10:46 pm

Deli hoorde hem grommen en grinnikte, het leek eerder een grom van een pup dan van een echte wolf. Of eerder een mensen grom, die bakten er ook niks van. Delia voelde zijn hand o phaar heup en keek Jack aan en ze werd naar hem toe getrokken. Delia keek hem kalm aan. 'Beloof me dat je niks geks doet? Hij weet niet beter, maar geheel ongestraft kunnen we hem ook niet laten ontkomen. Denk goed na voor je achter hem aangaat...' vroeg Jack op zachte toon en omhelsde haar lichtjes. Delia omhelsde hem ook voorzichtig en legde haar hoofd op zijn schouder 'Maak je maar geen zorgen, ik denk altijd na voor ik iets doe.' Zei ze zachtjes en keek Jack aan. 'Kom laten we er een leuke dag van maken.' Zei ze zachtjes en kuste hem voorzichtig op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:00 pm

Jack wist dat ze uitkijken zou, maar het voelde niet goed dat ze er alleen achter aan zou gaan. Jack wenste dat hij niet publiekelijk gewond geraakt was, maar hij moest zich aan regels houden. 'ik wou dat ik me je meegaan kon.' zei Jack en voelde haar knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:09 pm

'ik wou dat ik me je meegaan kon.' zei Jack en voelde haar knuffel. Delia grinnikte 'Tja, dan moet je toch wat meer naar de publiek kijken en erder wegdraaien zodat je niet werd geraakt.' Zei ze met een grijns en liep naar de bank waar ze op plofte 'Maar kom, vertel over je tour, ik ben vreselijk nieuwsgierig!' Zei ze met een grijns en keek Jack met nieuwsgierige ogen aan. Haar hand ging meteen naar haar buik zodat ie daar op kon rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:38 pm

Jack knikte. 'Dat zal ik in het vervolg wel doen. Dit wil ik niet nog eens meemaken.' zei Jack en liep ook naar de bank en ging naast haar zitten. Ze vroeg naar zijn belevenissen. Jack glimlacht en begon met het vertellen. Hij vertelde over de reisen , maar ook over de feesten die ze langs gegaan waren. maar ook over de conserten zelf. Maar hij wilde ook graag dat ze mee had gekunnen om het zelf mee te hebben gemaakt. Jack voelde zich moe voor het eerst zins tijden. Het kwam vast door die kogel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:42 pm

Jack knikte. 'Dat zal ik in het vervolg wel doen. Dit wil ik niet nog eens meemaken.' zei Jack en liep ook naar de bank en ging naast haar zitten. Delia leunde tegen hem aan en sloot haar ogen terwijl ze naar zijn verhalen luisterde, wat wou ze toch graag mee! Maar dat kon niet, Haar rang was daarvoor veel te hoog en plus ze kon Jake ook niet achterlaten en ze wist zeker dat hij haar nu ook niet zou hebben laten gaan. Zeker nu niet, nu hij wist dat ze zwanger was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:50 pm

Jack sloot zijn ogen even en voelde een soort van pijnscheut door zijn schouder heen gaan. Hij kreunde en greep naar zijn schouder. Wat voor rotzooi hadden ze nu weer bedacht om vampieren te kwellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 19, 2013 11:53 pm

Delia hoorde gekreun en haar ogen schoten open en ze keek bezorgd naar Jack. ze zag hem naar zijn schouder grijpen en pakte voorzichtig zijn hand en legde die weg en maakte het verband er om heen weg en bekeek de wond aandachtig. Het genas sloom en dat was niet goed! Normaal zou het nu dicht horen te zijn maar dat gebeurde niet. 'Je hebt meer bloed nodig, mijn bloed zal iets voedzamer zijn dan die van Erik.' Zei ze voorzichtig en maakte haar nek bloot zodat er geen haar te vinden was en zodat jack haar makkelijk kon bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 1:52 am

Jack zag haar bezorgtheid en hoe ze de wond inspecteerde. Maar hij wilde haar niet zo in het openbaar bijten. ‘Er zijn hier te veel getuigen Delia, nu Erik bij me weg is gegaan kan het zijn dat iedereen hier zomaar binnen komen kan of je moet de deur eerst afsluiten!‘ waarschuwde Jack haar half kreunent, maar hij wist dat ze gelijk had, want anders was Erik nu dood geweest voor de hoeveelheid bloed hij nodig had om zijn aantal bij e vullen. Jack wist niet dat ze zwanger was en of Delia er wel verstandig aandeed om hem haar te laten bijten. Straks was dat niet goed voor de feutus???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 2:12 am

‘Er zijn hier te veel getuigen Delia, nu Erik bij me weg is gegaan kan het zijn dat iedereen hier zomaar binnen komen kan of je moet de deur eerst afsluiten!‘ waarschuwde Jack haar half kreunent, Delia knikte en stond op en deed de deur dicht en op slot en liep weer terug naar hem en ging wat makkelijker voor hem zitten, e dacht er heelmaal niet aan wat er voor gevolgen zouden komen na dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 3:22 am

Jack keek Delia even na en voelde zich plotseling heel erg duizelig worden wat volgde met een stekende brandende pijn in zijn keel! Dit kwam vroeger vaker voor toen Jack zichzelf uithongerde omdat hij toen geen vrede met zijn vampierfisme had, maar hij bebeerste zich nu. Toen Delia terug kwam kuste hij haar eerst rustig voor hij naar haar hals ging en Delia beet. Het bloed proefte anders dan anders, maar er hing een heerlijke zoete toon in. Jack voelde zijn zuigreflex meteen inzetten. Deze zoete smaak had hij eens eerder geproeft bij een drachtig hert. Het zuivere leven dat in het dier gegroeit had herinnerde Jack eraan, maar dit keer was het nog zoeter dan het toen was geweest, maar Jack had het hert toen laten lopen omdat hij het zielig voor hasr gevonden had. Alleen was haar jong toen wel afgekomen. Jack had net tien slokken op toen hiet door zijn hoofd schoot en maakte zich meteen van haar los. Even likte Jack haar wondjes schoon, maar de verlijding was groot. Hoewel Jack zich met moeite kon bedwingen trok hij zich van haar terug en duwde Della lichtjes van zich af. Grote rode ogen bekeken haar onderzoekend, maar hij had er niks op in te brengen hij deelde haar met Jake en als daar kinderen van kwamen zou Jack het niet erg vinden, maar ze had het hem moeten vertellen! 'Delia je... je bent zwanger!? Waarom had je dat niet gezegd dan had ik je niet gebeten...?' Jack kreeg verder geen woord medr uit zijn keel die nog steeds branden, maar hij moest zich in de hand houden!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 3:33 am

Ze voelde een zachte kus op haar hals voor hij haar beet, zijn tanden door haar huid deden pijn maar al gauw was het pijn vergeten en ze ontspande zich en een heerlijk gevoel kwam door haar heen. Ze genoot er van maar voelde wel hoe haar energie steeds minder werd, normaal nam Jack niet zo veel maar dat was gewoon om hun allebei te laten genieten en nu had Jack dorst, dat kon ze in zijn ogen zien. Ze voelde verandering in komen en ze opende haar ogen en voelde zijn tong over haar wondjes voor hij haar wegschoof. Ze zag zijn grote rode onderzoekende ogen en keek hem kalm aan. Ze sloot al gauw haar ogen om zich recht te houden, ze voelde zich vreselijk zwak. 'Delia je... je bent zwanger!? Waarom had je dat niet gezegd dan had ik je niet gebeten...?' Delia slikte en opende weer haar ogen, haar vingers gingen naar haar wondjes in haar hals en ze zuchten 'ik wou het vertellen na het concert maar toen werd je neergeschoten, je hebt het bloed hard nodig en mijn bloed geeft veel meer energie dan die van Erik of van een ander mens.' Zei ze kalm en leunde naar achter...Alles draaide om haar heen en ze probeerde rustig te ademen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 5:39 am

Jack voelde zich enorm schuldig. Hij had haar niet mogen bijten wanneer ze zwanger was. Dat kon.ten koste van haar kindje zijn. Delia vertelde dat ze het had willen zeggen na het consert en toen hij geschoten was, was ze dat mogelijk vergeten. Jack stond op en liep naar de deur. 'Maik breng snel wat te eten. Er zit hier eentje flauw van de honger!' riep Jack bezorgt en liet de deur open waarna hij weer naar binnen liep. Jack had Erik altijd bij zich in de trailer gehad tijdens het eten toen ze nog op Tour waren om geen argwaan te trekken. Jack ging naast Delia zitten en liet haar tegen de leuning aan hangen. 'Ik vind het fijn voor je dat je zwanger bent, maar had wat gezegt net dan had ik wel een andere manier gevonden om me te voeden. Maik komt zo en dan kan je, je bloedspiegel weer bij werken. Ik hoop maar dat het niet schadelijk is voor je baby?' zei hij bezorgd en streelde haar wang. Maik kwam binnen met een schaal broodjes met verschillend beleg en zetten die op tafel. Jack bedankte hem en Maik liep weer weg. Jack pakte een broodje voor haar en gaf deze aan Delia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 5:54 am

Jack stond op en liep naar de deur. 'Maik breng snel wat te eten. Er zit hier eentje flauw van de honger!' riep Jack bezorgt en liet de deur open waarna hij weer naar binnen liep. Delia slikte en haalde diep adem, hoezo blef alles zo draaien voor haar? Ze hoorde Jack naast haar komen zitten'Ik vind het fijn voor je dat je zwanger bent, maar had wat gezegt net dan had ik wel een andere manier gevonden om me te voeden. Maik komt zo en dan kan je, je bloedspiegel weer bij werken. Ik hoop maar dat het niet schadelijk is voor je baby?' zei hij bezorgd en streelde haar wang. Delia knipperde met haar ogen en hoorde iemand binnen komen en iets werd neergezet. Ze moest denken aan de blije gezicht van Jake toen ze het vertelde. Hij was zo blij en zij was ook blij. Ze rook iets in haar buurt en pakte het en begon te eten. Haar zicht begon beter te worden en ze bleef goed kauwen, het beste was geweest als ze veel vles had gehad. Haar eerste broodje had ze naar binnen gewerkt pakte ze nog een paar en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 6:09 am

Gelukkig was Erik verzot op broodjes rosbief en deed Jack ook altijd alsof hij ze graag at, dus dat lag er het meeste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 6:14 am

DElia begon steeds meer naar binnen te eten, ze was een wolf en kon heel veel eten, echt waar je zou verbaasd staan kijken als je zag dat de bord vol met broodjes zo binnen een half uur naar binnen had gewerkt. Ze ontspande zich wat. En leunde tegne Jack aan. 'Dus je vind het echt niet erg?' vroeg ze zachtjes en keek naar Jack, ze wou er zeker van zijn dat Jack het niet erg vond dat ze een kind kreeg van Jake, zijn concurent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 7:52 am

Binnen een half uurtje was de schaal leeg en Delia leunde tegen hem aan. Ze vroeg of hij het echt niet erg vod en hij glimlachte zacht. ‘Tuurlijk niet. Hij heeft iets weten te bereiken waar ik steeds faalde, maar natuurlijk ha ik ook graag een kind met jouw gewilt. Jake was me gewoon voor, plus dat het onze relatie verdoezelt. zei Jack zacht en kuste haar voorhoofd. Jack deed nog steeds moeite om haar niet weer te bijten, maar het ging hem goed af. Maar e nieuwe pijnscheut trok door zijn schouder en een nieuwe kreun kon hij niet onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 8:06 am

‘Tuurlijk niet. Hij heeft iets weten te bereiken waar ik steeds faalde, maar natuurlijk ha ik ook graag een kind met jouw gewilt. Jake was me gewoon voor, plus dat het onze relatie verdoezelt. zei Jack zacht en kuste haar voorhoofd. Delia glimlachte en keek naar achter, naar Jack 'Mijn wolf wil en leider, dat heb ik gemerkt en jij bent iemand van dezelfde rang.' Zei ze zachtjes en keek weer naar voren tot ze weer een kreun achter zich hoorde en overeind schoot en ze keek naar Jack, het ging echt helemaal niet goed 'Je hebt niet genoeg gehad!' Zei ze zacht en keek hem veel betekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami

Yami


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 16-04-13

Character sheet
Leeftijd:: 18
Wezen:: Mens
Partner:: /

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 10:45 am

Ja hij hu.kerde naar bloed nog meer zelfs dan hij ooit had gedaan, maar Jack kon haar niet nog meer ontnemen. Niet nu ze zwanger was! ‘Nee Dee, ik neem niet nog meer van je! Je... eurgh! Je bent zwanger en ik wil niet dat jullie ongeborene afkomt door mijn dorst!‘ kreunde Jack en schudden zijn hoofd. Maar hij wist wel iets en Jack kon mee zonder dat die man het in de gaten hebben zou! ‘Delia ik heb een ideetje, maar dat moet jij je wolf wel in houden. We wlen het m betaalt zetten? Dat kunnen we prima doen en hij zal boeten!‘ stelde Jack voor. Zijn plan vertelde Jac haar in een fluisterig zodat niemand het horen kon. Zij moest die vent bellen en vragen of hij naar haar toe wilde komen omxat ze zogenaamt info over vamps had maar het niet over de telefoon wilde bespreken. Jack voelde zijn keel branden vreselijk n ze sloegen twee vliegdn in 1klap mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 20, 2013 8:50 pm

‘Nee Dee, ik neem niet nog meer van je! Je... eurgh! Je bent zwanger en ik wil niet dat jullie ongeborene afkomt door mijn dorst!‘ kreunde Jack en schudden zijn hoofd. Delia keek hem strak aan, als JAck zo doorging zou hij helemaal kreukelen van het pijn. ‘Delia ik heb een ideetje, maar dat moet jij je wolf wel in houden. We wlen het m betaalt zetten? Dat kunnen we prima doen en hij zal boeten!‘ stelde Jack voor. Zijn plan vertelde Jac haar in een fluisterig zodat niemand het horen kon. Delia luisterde aandachtig naar zijn plan en knikte, het was geen slechte plan en je zou er mee door komen. Ze knikte en pakte de telefoon, ze wist wel een plekje waar ze heen konden gaan. Delai typte snel de nummer van die vent en wachten af...'Eh Hallo? U spreekt met Delia......Ik heb misschien informatie ie heel handig zult vinden over de V probleem......Ik kan het niet via de telefoon vertellen.....Kunt u misschien naar mij toekomen?' Haar toon was kalm en geheimzinnig terwijl ze sprak en ze spraken samen een plek af waaar ze elkaar dan zouden zien. Delia hing de telefoon op en keek naar Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 21, 2013 8:10 am

Jack knikte en wachten tot ze het telefoontje gepleegt had. Zijn keel branden van verlangen zijn lichaam wilde bloed! Hij deed zijn best zichzelf onder controlle te houden en ook probeerde Jack de gloed in zijn ogen bij het minnimun te houden, maar soms lukte het hem niet en leken zijn ogen wel twee gloeiende kolen. Even schudden Jack zijn hoofd om zijn gedachten te ordenen, maar vrijwel direct kwamen ze terug. 'Kom dan gaan we meteen. Kan ik nog een prima plekje opzoeken.' zei Jack en streelde haar wang nog even voor Jack opstond en samen met Delia weg liep naar de afgesproken plek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 21, 2013 8:30 am

Delia zag soms zijn gloed in zijn ogen en wist dat hij honger had, vreselijk veel honger! 'Kom dan gaan we meteen. Kan ik nog een prima plekje opzoeken.' zei Jack en streelde haar wang nog even voor Jack opstond. Delia glimlachte en stond op. Ze voelde een lichte steek door haar buik gaan, maar bleef recht overeind staan. Ze liep rustig naast Jack en keek soms even naar Jack. 'Gaat het wel een beetje?' vroeg ze zachtjes en keek hem bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 21, 2013 9:49 am

Delia liep rustig met hem mee en vroeg of het ging. Jack voelde zijn dorst grote vormen aan nemen. 'Ik heb me beter gevoelt.' zei Jack en voelde een nieuwe steek door zijn schouder gaan. Jack verbeet de pijn en toen ze op de plaatst van bestemming kwamen zag hij een mooi schaduwrijke plek, maar dat zou te opzichtig zijn en hij klom het dak op en knikte even naar Delia en deed zijn mitela voor even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 21, 2013 9:58 am

'Ik heb me beter gevoelt.' zei Jack en voelde een nieuwe steek door zijn schouder gaan. Delia keek hem bezorgd aan maar zei er niks over. Toen ze eindelijk op het plek waren aangekomen ging ze zelf op het gras zitten en legde haar hand op haar buik, een nieuwe steek ging door haar buik maar ze bleef recht op zitten, ze had vast te snel gegeten?! Even rustig aan doen en alles zou prima gaan...Hopelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Famus is a big thing, but i stil love you!   Famus is a big thing, but i stil love you! - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Famus is a big thing, but i stil love you!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sitting stil is not for me...
» Forbidden love together one!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Tradion-
Ga naar: