Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hello again (Vinnie)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 07, 2013 9:06 am

Vincent merkte dat Luna aan iets dacht, hij kon het aan haar ogen zien en hij was bang dat ze stomme dingen zou doen. Ondertussen probeerde hij te bedenken wie Luna veranderd kon hebben. Maar hij wist 1 ding zeker, die vampier kon het beste ergens ver weg gaan zodat hij hem niet kon vinden heowel dat heel moeilijk was, want Vincent vond bijna altijd iemand die hij zoekt. Vincent bemerkte hoe Luna stil was en sloeg zijn arm om zijn schouders en keek Luna vragend aan 'Wat is er meid? Je kan alles aan mij vertellen.' Zei hij rustig en keek haar in haar paarse ogen aan, zijn rode ogen keken haar vriendelijk aan. Die paarse ogen hadden wel iets...iets moois en Vincent wist dat ze nog een grote toekomst had.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 07, 2013 9:22 am

Luna zat te piekeren, te piekeren hoe het nu verder moest. Wat moest ze doen? Hoe kon ze zich leren beheersen zonder Vincent het monster te laten zien dat in zich huisde? Hoe moest ze bij hem verblijven als ze hem niet durfde aan te raken? als ze bang was dat ze haar tanden weer ergens in zou zetten? Ze schrok erg toen ze een arm om haar schouders voelde. Zijdelings keek ze Vincent aan, 'Wat is er meid? Je kan alles aan mij vertellen.' Zei hij rustig en keek haar in haar paarse ogen aan. haar ogen stonden behoedzaam terwijl ze onder zijn arm wegdook en weer achter hem ging lopen. Dat was veiliger, veel veiliger voor hem. "Er is niets...ik moet gewoon nog wat wennen aan mezelf." Loog ze met een pokerface. nee ze kon hem niet alles vertellen, ze kon hem niet vertellen hoe ze zich voelde, hoe hard ze worstelde met zichzelf. hoeveel moeite het haar kostte om al haar emoties binnen te houden. Maar ze was bang dat als ze zou laten zien hoe erg ze dit vond, als ze zou zeggen hoe haar transformatie gebeurd was hij het idee van wraak nooit meer zou kunnen loslaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 07, 2013 9:28 am

Hij zag haar behoedzame blik en keek haar onderzoekend aan. Ze dok onder zijn arm door en ging achter hem lopen, nu was er duidelijk iets mis en zijn hersens probeerde alle dingen te bedenken "Er is niets...ik moet gewoon nog wat wennen aan mezelf." Hoorde hij achterzich en hij draaide zich met een ruk om en keek Luna aan met een opgetrokken wenkbrauw 'Loop niet tegen mij te liegen! Ik kan het merken dat er iets mis is, ik zie het alleen maar al aan je actie's en ik weet dat het nog al moeilijk is...Nu je een Vampier bent maar je went aan alles en ook met dit zul je leren leven, ik heb het ook in het begin moeilijk gehad toen ik was veranderd, mijn vader groep reisde altijd met een stel mensen als Vee, ik moest mij wel leren te beheersen als ik wou overleven, want als je aan iemand anders mens kwam dan...' Zijn blik werd even wazig terwijl hij terug dacht. Zelfs nu, als je goed keek zou je op zijn lichaam verschillende littekens vinden van vecht partijen.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 07, 2013 11:07 pm

Luna schrok en bleef staan toen Vincent zich omdraaide. keek Luna aan met een opgetrokken wenkbrauw 'Loop niet tegen mij te liegen! Ik kan het merken dat er iets mis is, ik zie het alleen maar al aan je actie's en ik weet dat het nog al moeilijk is...Nu je een Vampier bent maar je went aan alles en ook met dit zul je leren leven, ik heb het ook in het begin moeilijk gehad toen ik was veranderd, mijn vader groep reisde altijd met een stel mensen als Vee, ik moest mij wel leren te beheersen als ik wou overleven, want als je aan iemand anders mens kwam dan...' Zijn blik werd even wazig terwijl hij terug dacht. Ze wist dat die herinneringen hem nog altijd pijn deden. Ze wilde hem troosten, hem helpen. Maar ze durfde hem niet aan te raken. Wat als ze hem pijn deed? Maar nu had hij ook pijn, en dat kon ze niet aanzien. Langzaam ging ze naar hem toe, sloeg ze haar armen om zijn middel en wreef ze over zijn rug. "Stttt...Niet aan denken daar wordt je alleen maar verdrietig van" Fluisterde ze zacht. Hem troostend. "he....het is gewoon...wat als ik je pijn doe? Wat als je van me gaat walgen omdat ik een monster ben?" fluisterde ze zacht tegen zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 08, 2013 3:24 am

HIj knipperde met zijn ogen en zag hoe Luna iets wou maar ook weer niet! Hij bleef naar haar beweging kijken. Toen ze arzelend haar armen om zijn middel legde. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Ze wreef over zijn rug. "Stttt...Niet aan denken daar wordt je alleen maar verdrietig van" Fluisterde ze zacht. Hem troostend. "he....het is gewoon...wat als ik je pijn doe? Wat als je van me gaat walgen omdat ik een monster ben?" fluisterde ze zacht tegen zijn borst. Vincent lachte zachtjes om zijn woorden, hij kan er niks aan doen maar het was gewoon grappig 'Lieve Luna, ik ben net zo een monster als jij en geloof me, je moet je wel erg je best doen om mij pijn te doen, ik leef al 60 jaar en heb veel meegemaakt waardoor ik pijn nauwelijks voel.' Zei hij zachtjes tegen haar haar en genoot er van om zo stil te blijven staan met haar, het deed hem goed, het liet hem vergeten wat er om hun heen gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 08, 2013 3:54 am

Meteen voelde ze zijn armen om zich heen. Enigszins wilde ze zich van hem wegrukken maar anderszins kon ze niet bij hem vandaan blijven. Hij moest lachen. Waarom moest hij lachen? Wat was er in godsnaam zo grappig? Er was niets grappig. 'Lieve Luna, ik ben net zo een monster als jij en geloof me, je moet je wel erg je best doen om mij pijn te doen, ik leef al 60 jaar en heb veel meegemaakt waardoor ik pijn nauwelijks voel.' Zei hij zachtjes tegen haar haar. "Jij zult nooit een monster zijn, zelfs als je er je best voor zou doen. " Sprak ze zacht tegen zijn borst. Langzaam richtte ze haar hoofd naar hem op. "En...Vincent ga alsjeblieft niet achter mijn maker aan....hij deed het niet met opzet...en hij is bij me gebleven toen ik veranderde..." Sprak ze met een zachte stem. Een angstige stem. Ze wist dat dit een gevoelig onderwerp was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 08, 2013 6:24 am

"Jij zult nooit een monster zijn, zelfs als je er je best voor zou doen. " Sprak ze zacht tegen zijn borst. Langzaam richtte ze haar hoofd naar hem op. "En...Vincent ga alsjeblieft niet achter mijn maker aan....hij deed het niet met opzet...en hij is bij me gebleven toen ik veranderde..." Sprak ze met een zachte stem. Vincent keek haar aan in haar paarse kijkers en dacht na, Als dat zo was dan wou hij minstens zijn naam weten aan wie hij misschien dit te verdanken had 'Ik wil alleen maar weten wie het was, ik beloof dat ik hem niks zal maken.' Zei hij zachtjes en keek Luna geruststellend aan en dacht over haar eerste woorden na en grinnikte 'Je kent mij veel te slecht als je denkt dat ik geen monster ben, vergeet niet dat ik wel meer dan 1 stad op heb leeg gezuigd voor ik mij goed leerde te beheersen.' Zei Vincent kalm en keek haar net zo aan, maar in zijn ogen lag pret te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 09, 2013 5:47 am

'Ik wil alleen maar weten wie het was, ik beloof dat ik hem niks zal maken.' Zei hij zachtjes. Luna slikte, kon ze dat maken? zou het veilig zijn? Zou hij zich aan zijn belofte houden? Luna wist het niet zeker. Vincent grinnikte 'Je kent mij veel te slecht als je denkt dat ik geen monster ben, vergeet niet dat ik wel meer dan 1 stad op heb leeg gezuigd voor ik mij goed leerde te beheersen.' Zei Vincent kalm en keek haar net zo aan, maar in zijn ogen lag pret te lezen. Zchtjes glimlachte ze. "Dan nog ben jij geen monster" Sprak ze zich tegen hem aan nestelend. Ze zuchte zacht. "I...ik ken zijn naam niet....Ik weet alleen dat hij zwart haar heeft en rode ogen en hij loopt met een demoonventje rond." Sprak ze zacht. Nee nu ze er zo over nadacht had ze haa rmaker nooit naar zijn naam gevraagd en ze had zich ook nooit aan hem voorgesteld. "De laatste keer dat ik hem tegen kwam was hij blind...ik had medelijden met hem....en toen we beide wilde weggaan draaide de wind en beet hij me." Die herinnering was pijnlijk beangstigend automatisch nam ze hem strakker vast. "Ik was zo bang......" Fluisterde ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 09, 2013 6:02 am

"Dan nog ben jij geen monster" Sprak ze zich tegen hem aan nestelend. Vincent grinnikte 'en ik heb meer moorden op mijn lijst staan toen ik even oud was als jij. Dus laten we er op houden dat ik een monster ben en dat vinden vele vampiers en Weerwolven ook.' Zei hij met een grijns. "I...ik ken zijn naam niet....Ik weet alleen dat hij zwart haar heeft en rode ogen en hij loopt met een demoonventje rond." Sprak ze zacht. Toen Dark wist hij meteen wie haar had gebeten en dat vertelde hij aan Vincent via zijn gedachten. "De laatste keer dat ik hem tegen kwam was hij blind...ik had medelijden met hem....en toen we beide wilde weggaan draaide de wind en beet hij me." Die herinnering was pijnlijk beangstigend automatisch nam ze hem strakker vast. "Ik was zo bang......" Fluisterde ze zacht. Vincent drukte haar iets tegen zich aan en suste haar zachtjes 'nu ben je veilig, i kzal er voor zorgen dat je veilig bent.' Zei hij zachtjes en Dark kwam even tussen hun 'Luna, weet jij toevallig of die Vent demon groot is of niet?' vroeg hij nieuwsgierig en keek ook zo, want als dat zo was moest ie flink gaan werken zodat ie niet achterbleef want hij en Uvall hielden altijd een wedstrijdje over wie machtiger was en tot nu toe was hij het geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 09, 2013 9:48 am

Vincent grinnikte 'en ik heb meer moorden op mijn lijst staan toen ik even oud was als jij. Dus laten we er op houden dat ik een monster ben en dat vinden vele vampiers en Weerwolven ook.' Zei hij met een grijns. Zachtjes moest ze lachen door zijn woorden. "Laten we dan samen monsterlijk zijn" Sprak ze met een grijns. Vincent drukte haar iets tegen zich aan en suste haar zachtjes 'nu ben je veilig, i kzal er voor zorgen dat je veilig bent.' Zei hij zachtjes Luna hield Vincent vast, begroef zichzelf in zijn veiligheid. Tot Dark even tussen hun kwam. 'Luna, weet jij toevallig of die Vent demon groot is of niet?' vroeg hij nieuwsgierig en keek ook zo, Luna keek de viervoeter aan die eerder nog naar haar had zitten grommen en haar tegen de grond had gedrukt. "Nou...soms is hij klein en soms ook weer niet. Hij wordt groter als hij wilt...Hij heeft die vampier van me afgetrokken." Sprak ze zachtjes, Vincent nog steeds vasthoudend. haar keel brandde alweer ze had dorst, zo'n dorst dat zelfs Vincents vampierenbloed heerlijk rook. maar ze hield zich in, dat moest wel. Alleen haar hongerige blik die kon ze niet verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 09, 2013 6:41 pm

Hij hoorde haar zachjes lachen en genoot van haar lach want die was prachtig! "Laten we dan samen monsterlijk zijn" Sprak ze met een grijns. Vincent grijnsde terug en knikte 'slim plan' Zei hij met een grijns en voelde hoe Luna zich ontspande. Toen Dark tussen kwam keek hij haar vragend aan. "Nou...soms is hij klein en soms ook weer niet. Hij wordt groter als hij wilt...Hij heeft die vampier van me afgetrokken." Sprak ze zachtjes, Dar kgromde zachtjes 'Uvall heeft de offers al gebracht! Das niet goed.' Zei hij grommend en begon te ijsberen. Vincent lachte zachtjes om zijn actie en keek in Luna's oge nen zag een hongerig blik 'Je mag mij bijten, maar op een voorwaarde dat jij je niet overgeeft aan je monsterlijkheid en kleine rustige slokjes neemt.' Zei hij zachtjes en maakte zijn kraag los zodat ze er bij kon als ze het wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 10, 2013 12:13 am

Vincent grijnsde terug en knikte 'slim plan' Zei hij met een grijns. "ik weet niet of het slim is...maar leuk wordt het in ieder geval wel" sprak ze grinnikend. Dar kgromde zachtjes 'Uvall heeft de offers al gebracht! Das niet goed.' Zei hij grommend en begon te ijsberen. Luna keek de hond met een opgetrokken wenkbrauw aan voor ze zich weer naar Vincent draaide. "Waar heeft hij het in godsnaam over? " Vroeg ze met een argwaanende maar hongerige blik. Zijn woorden deden haar hem verbaasd aanstaren. 'Je mag mij bijten, maar op een voorwaarde dat jij je niet overgeeft aan je monsterlijkheid en kleine rustige slokjes neemt.' Zei hij zachtjes en maakte zijn kraag los zodat ze er bij kon als ze het wou. Zijn ader. Ze zag de ader, ze rook zijn bloed. Vampieren bloed had de vreemde gewoonte om een zeer verfijnde geur te verspreiden. Maar bloed van elkaar drinken was nogal iets intiems had ze horen zeggen. Nee, nee ze mocht niet. maar voor die gedachte zich volledig had kunnen vormen had ze Vincent al omver geduwd. Keek ze hem aan met haar grote paarse ogen, bestudeerde ze zijn gezicht. Voor ze zijn zachte haren aan de kant deed en zijn nek volledig ontblootte. Ze boog zich met haar hoofd naar hem toe, haar handen op zijn borst gedrukt. Ze likte zijn nek zachtjes, drukte er een kleine kus op voor ze haar tanden in zijn vlees zette. zijn bloed was lekker, erg lekker. Maar ze was voorzichtig, dit was Vincent, ze wilde Vincent geen pijn doen. Zachtjes dronk ze, ze zat in een gekronkelde houding op hem. Ze kon niet stoppen, ze kon het niet hoeveel moeite ze ook deed, het ging niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 10, 2013 3:26 am

"ik weet niet of het slim is...maar leuk wordt het in ieder geval wel" sprak ze grinnikend. Vincent knikte bij haar woorden en hoorde de woorden van Dark aan, tja die zal wel wat meer moeten doen om zijn oude kracht terug te krijgen dan alleen maar wat lijken te offeren. "Waar heeft hij het in godsnaam over? " Vroeg ze met een argwaanende maar hongerige blik. Vincent keek naar haar 'Uvall en Dark zijn oude 'vrienden' en ze meten nog al vaak kracht uit met elkaar.' Legde Vincent uit en stelde haar daarna voor om hem te bijten. Vincent zag hoe ze er over nadacht en plotseling werd ie omgeduwd en kwam hij in het zand te liggen. Hij bekeek haar grote paarsen ogen aan en voelde hoe ze zijn haar weg deed om bij zijn keel te komen. Daarna voelde hij haar tong toen ze naar hem toe boog en haar zachte lippen voor haar mes scherpe tanden zijn keel in boorde naar zijn ader. Hij bleef rustig liggen en sloot zelf zijn ogen om van het gevoel te genieten. Hij wist altijd dat het fijn voelde maar nu was het zo echt.. Toen Vincent doorkreeg dat ze niet meer stopte al dronk ze zachtjes opende hij zijn ogen en legde zijn handen op haar schouders en duwde haar van zich af en keek in haar ogen 'Nu is het genoeg.' Zei hij rustig, zacht maar toch streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 10, 2013 3:40 am

Vincent keek naar haar 'Uvall en Dark zijn oude 'vrienden' en ze meten nog al vaak kracht uit met elkaar.' Legde Vincent uit. Luna keek even naar dark en grinnikte zacht. "Nou succes daarmee dan" Sprak ze grinnikend. ja dit vond ze best grappig. Ze duwde hem omver en dronk van zijn bloed maar ze kon zichzelf er niet toezetten om te stoppen. Daarom was ze ook erg blij dat hij het voor haar deed door haar weg te duwen. 'Nu is het genoeg.' Zei hij rustig, zacht maar toch streng. Ze knikte zacht. "Laat me het nog schoonlikken sprak ze met een halve glimlach voor ze zich weer naar hem toe boog en de wond schoonlikte. haar hoofd ging weer wat hoger waardoor haar hoofd een paar centimeter van hetzijne was verwijderd. "Dankje Vincent." Sprak ze zacht voor ze van hem afging en tegen een boom aanleunde, wachtend op wat er nu zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 10, 2013 3:54 am

Luna keek even naar dark en grinnikte zacht. "Nou succes daarmee dan" Sprak ze grinnikend, Dark ontblote zijn tanden even naar haar 'Succes heb ik erg hard nodig.' Zei Dark grommend en ging liggen terwijl hij naar hemel keek en nadacht, hoe kon hij het beste zijn kracht terug krijgen? Vincent duwde Luna iets va nzich af zodat ze zou moeten stoppen. Ze knikte zacht. "Laat me het nog schoonlikken sprak ze met een halve glimlach voor ze zich weer naar hem toe boog en de wond schoonlikte. haar hoofd ging weer wat hoger waardoor haar hoofd een paar centimeter van hetzijne was verwijderd. "Dankje Vincent." Sprak ze zacht voor ze van hem afging en tegen een boom aanleunde, Vincent stond zelf snel op en deed zijn kraag weer dicht en keek naar Dark 'Kom je kan thuis zitten piekeren.' Zei hij rustig en liep op Luna af en keek haar aan 'JE deed het wel rustig en daar ben ik blij mee.' Zei hij zachtjes en glimlachte bemoedigend en begon te lopen, naar zijn huis, naar de veilige plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 2:33 am

Dark ontblote zijn tanden even naar haar 'Succes heb ik erg hard nodig.' Zei Dark grommend en ging liggen terwijl hij naar hemel keek en nadacht, Ze draaide met haar ogen. "Relax Dark, je was veel leuker toen ik nog mens was." Sprak ze grinnikend voor haar aandacht weer naar Vincent ging. Vincent stond zelf snel op en deed zijn kraag weer dicht en keek naar Dark 'Kom je kan thuis zitten piekeren.' Zei hij rustig en liep op Luna af en keek haar aan 'JE deed het wel rustig en daar ben ik blij mee.' Zei hij zachtjes en glimlachte bemoedigend en begon te lopen, naar zijn huis, naar de veilige plek. Met een kleine glimlach volgde ze hem naar het huis. Ze ging naar binnen en kroop op Vincents bed. Ze legde haar hoofd in het kussen en snoof hun vermengde geuren op voor ze zich op haar rug draaide. "Zeg eens, wat doen vampieren eigenlijk de hele nacht? Aangezien we toch neit hoeven te slapen." Vroeg ze voor ze haar blik naar Vincent toedraaide. "Wat deed jij eigenlijk? Iedere keer dat ik wakker werd zat je langs mijn bed." Vroeg ze met een nieuwsgierige en ondeugende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 3:55 am

"Relax Dark, je was veel leuker toen ik nog mens was." Sprak ze grinnikend en Vincent grinnikte toen hij haar woorden hoorde. Tja Dark werd soms nogal....pissig als hij niet mocht doden of als er iets hem tegen zat en nu was hij woedend op Luna omdat zij van Vincent een robot had gemaakt ook al is ie nu ontdooid. Vincent hoorde voetstappen achter zich en glimlachte zachtjes maar al gauw werd zijn gezicht emotieloos en hij bleef kalm lopen tot ze eindelijk thuis waren e nhij de deur voor Luna openhield zodat ze naar binnen kon. Toen Dark ook binnen was deed hij de deur dicht en liep naar boven waar hij Luna in zijn bed gekropen zag. "Zeg eens, wat doen vampieren eigenlijk de hele nacht? Aangezien we toch neit hoeven te slapen." Vroeg ze voor ze haar blik naar Vincent toedraaide. "Wat deed jij eigenlijk? Iedere keer dat ik wakker werd zat je langs mijn bed." Vroeg ze met een nieuwsgierige en ondeugende blik. Vincent grijnsde naar haar en haalde zijn schouders op 'Meestal verzinken ze in een slaap toestand...Maar ik patrouille 's avonds of i kwaak terwijl jij slaapt.' Zei hij rustig en ging op zijn stoel zitten en sloeg zijn armen over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 8:10 am

Wat darks probleem was wist ze niet echt, maar ze had besloten om het maar te negeren. eenmaal thuis en in zijn bed kon ze het niet laten om hem te ondervragen. ze keek hem aan, hij zag er anders uit met haar nieuwe zicht, ze kon alles veel duidelijker zien. Vincent grijnsde naar haar en haalde zijn schouders op 'Meestal verzinken ze in een slaap toestand...Maar ik patrouille 's avonds of i kwaak terwijl jij slaapt.' Zei hij rustig en ging op zijn stoel zitten en sloeg zijn armen over elkaar. Met een schuin hoofd keek ze hem aan. "Dus als ik het goed begrijp zat je te luieren, babysitter te spelen of mij te begluren.." sprak Luna met een plagend grijnsje. "...klinkt ook niet erg spannend" Voegde ze er nog aan toe. Ze bleef hem aankijken met een schuin hoofd en een berekende blik. "Waarom kom je niet bij me zitten?" Vroeg ze met een pruillipje. Ze snapte neit waarom hij nu daar ging zitten, hij kon haar geen pijn doen, ze was nu geen mens meer. teminste dat zag zij als het enige positieve aan dit hele gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 8:40 am

Hij zag haar schuin hoofd en grijnsde om haar woorden. "Dus als ik het goed begrijp zat je te luieren, babysitter te spelen of mij te begluren.." sprak Luna met een plagend grijnsje. "...klinkt ook niet erg spannend" Voegde ze er nog aan toe. Vincent grinnikte 'Of je kunt boeken lezen en talen leren, maar die ale nzijn te eenvoudig, de meeste die ik nodig heb beheers is al.' Zei hij met een kalme glimlach. "Waarom kom je niet bij me zitten?" Vroeg ze met een pruillipje. Ooh god daar had je die pruillipje waar hij zo niet tegen kon. 'Gewoonte denk ik.' Zei hij rustig en stond onzeker op en ging naast haar zitten. Hoewel hij nu zeker wist dat hij Luna nauwelijks pijn kon laten voelen, was hij toch bang, bang dat ze eignelijk hem niet zo fijn vond om zo dicht bij zich te hebben. Vincent bekeek Luna van top tot teen en kon het niet laten 'Is dat je nieuwe look of ga je je vandaag ook nog wassen.' Vroeg hij met een grijns en wees op haar warrige haar en onder modder zittende kleren en lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 9:03 am

Vincent grinnikte 'Of je kunt boeken lezen en talen leren, maar die ale nzijn te eenvoudig, de meeste die ik nodig heb beheers is al.' Zei hij met een kalme glimlach. Ze zuchtte. "Het vampierenleven klinkt nog erger dan de middelbare school" Mopperde ze voor ze hem naar zich toegelokt kreeg. Mooi zo ze had hem liever dicht bij zich. 'Gewoonte denk ik.' Zei hij rustig en stond onzeker op en ging naast haar zitten. Braaf vincentje sprak ze hem in gedachten toe. Vincent bekeek Luna van top tot teen en kon het niet laten 'Is dat je nieuwe look of ga je je vandaag ook nog wassen.' Vroeg hij met een grijns en wees op haar warrige haar en onder modder zittende kleren en lichaam. Ze was haar uiterlijke staat helemaal vergeten. Gemaakt zuur keek ze hem aan. "als je vindt dat ik stink moet je het gewoon zeggen hoor." Zei Luna opstandig voor ze de kamer uit trippelde en een halfuurtje later weer terug kwam. Ze had zijn shirt over haar ondergoed aangetrokken dat vond ze prima genoeg om in bed te liggen en ze had toch geen last meer van kou. Met een plof ging ze voor hem zitten en drukte ze een borstel in zijn handen. "Als straf voor jouw onsubtiele wijze van een dame vertellen dat ze er niet uitziet mag jij nu lekker de klitten uit mijn haar borstelen" Sprak ze met een plagerige grijns. "Hup, hupn begin er maar een vinnie" Giechelde ze er nog achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 12, 2013 9:18 am

Ze zuchtte. "Het vampierenleven klinkt nog erger dan de middelbare school" Mopperde ze en Vincent haalde zijn schouders op 'Wees blij dat je op de middelbare zat! en kreeg wel wat dingen uitgelegd of geleerd maar meer dingen die nuttig zijn in de woestijn en daarna werd ik tot een vampier opgelijd en alles wat ik over hun moet weten en over hoe ik bij de mensen moet gedragen.' Zei Vincent kalm en zag haar tevreden blik toen hij bij haar kwam zitten. Toen hij over haar uiterlijk begon zag hij haar verwarde en daarna zure blik. "als je vindt dat ik stink moet je het gewoon zeggen hoor." Zei Luna opstandig voor ze de kamer uit trippelde. Vincent grinnikte en pakte wat kleren en klede zich snel om, Nu had hij gewoon een standaart zwarte jogging broek met een zwarte shirt aan voor de nacht, dit vond hij eerlijk gezegd best wel fijn zitten. Dark was op zijn plek gaan liggen piekeren en daar maakte hij niet zo veel zorgen om. Toen Luna terug kwam bekeek hij haar uiterlijk, ze was duidelijk eleganter geworden nu ze zijn ras was geworden. Met een plof ging ze voor hem zitten en drukte ze een borstel in zijn handen. "Als straf voor jouw onsubtiele wijze van een dame vertellen dat ze er niet uitziet mag jij nu lekker de klitten uit mijn haar borstelen" Sprak ze met een plagerige grijns. "Hup, hupn begin er maar een vinnie" Giechelde ze er nog achteraan. Vincent keek naar de kam en toen naar haar haar. Hij had altijd wel een kam over zijn haar gehaald maar nog nooit gedaan bij iemand anders. Heel rustig begon hij haar klitten er uit te werken zoals hij dat bij zich zelf deed, hij wist zeker dat het soms pijnlijk was maar ze moest dan maar even op haar kiezen bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
luna

luna


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 11-02-13

Character sheet
Leeftijd:: 16
Wezen:: Vampier
Partner:: I love that bloodsucker

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 13, 2013 6:16 am

Vincent haalde zijn schouders op 'Wees blij dat je op de middelbare zat! en kreeg wel wat dingen uitgelegd of geleerd maar meer dingen die nuttig zijn in de woestijn en daarna werd ik tot een vampier opgelijd en alles wat ik over hun moet weten en over hoe ik bij de mensen moet gedragen.' Zei Vincent kalm. Even richtte luna haar blik van Vincent af. "Lang heb ik er ook niet gezeten...Ik ben met school gestopt toen mijn ouders dood waren" Sprak ze met een kleine zucht. Ze praatte niet graag over dode mensen het maakte haar van streek. Vincent keek naar de kam en toen naar haar haar. Luna wachtte grinnikend. Jup dit vond ze wel grappig. ze voelde de kam door haar haren heen af en toe kneep ze haar ogen even gepijnigd dicht. Awtsh. Toen ze vond dat het wel goed was gritste de kam uit Vincents handen en kroop achter hem. Ze Nam zijn haar vast en begon het razend snel te verdelen en in kleine vlechtjes te vlechten. Toen ze klaar was bekeek ze giechelend haar resultaat. Het zag er echt hilarisch uit, ze ging liggen en bleef maar doorlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 03-02-13
Woonplaats : In jouw gedachten woon ik

Character sheet
Leeftijd:: 19
Wezen:: Vampier
Partner:: My love is dead by my own fault

Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 13, 2013 6:46 am

Even richtte luna haar blik van Vincent af. "Lang heb ik er ook niet gezeten...Ik ben met school gestopt toen mijn ouders dood waren" Sprak ze met een kleine zucht. Vincent knikte en hield verder zijn mond, hij wist heo het was om mensen die dierbaar waren te verliezen. Toen hij haar rustig kamde merkte hij aan haar spieren dat ze soms wel veel pijn had. Vincent zag heo ze de kam uit zijn handen gritste en achter hem ging zitten en voor hij nog kon protesteren was ze er eigenlijk al klaar en hij keek geërgerd naar Luna 'Nu heb je mijn mannelijkheid verpest Lun!' Zei hij nep boos en hield zich in om niet te lachen en begon snel de vlechten los te maken, dit was wel grappig en het zou eigenlijk vroeger niet gekund hebben met zijn kort haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello again (Vinnie) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello again (Vinnie)   Hello again (Vinnie) - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello again (Vinnie)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just having fun (vinnie)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Brundanas-
Ga naar: