Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pain....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:28 pm

Delia liep rustig met Jack mee en hield het bos goed in de gaten, want ze wou niet weer betrapt worden en dit keer was Jake dat niet en zou het ook niet zijn want die was weer terug. Delia keek soms stiekem naar jack als ze dacht dat hij niet keek. Hoezo moest hij zo lief en knap zijn? Het was gewoon niet eerlijk! Hoezo was hij geen weerwolf of zij een vampier? Maar binnen kort zou het volle maan zijn en dan zat ze goed fout, dan mocht ze ook een paar dagen Jack niet zien, puur voor zijn veiligheid en hij zou dan ook niet in de buurt van de weerwolven kamp mogen komen want dan zouden de andere zonder reden aanvallen. Delia zag een schattig huisje in zicht komen en rook verschillende kruiden die Jack blijkbaar voor zijn parfum had gebruikt. Eenmaal binnen in de plagge hut sloot Jack snel de flesjes en zetten ze in de kast. Daarna draaide hij zich om en liep naar Delia toe. 'En hoe vind je het hier? Misschien niet zoals jouw huis er welligt uit ziet, maar ik ben er te vrede mee voorlopig.' vroeg hij eerst, Delia knikte en keek rond, dit huisje was niet stevig. 'Nouja, je kan wel een tijdje in leven maar hij moet echt steviger, er hoeft alleen maar een sterke wind langskomen en dan ben je je huis kwijt!' Zei ze kalm en keek rond, ja ze moesten wel eens huizen bouwen zeker bi jtrainingen moest je je eigen huisje met je groep maken en ze had vaak geneog gezien hoe huisjes weg werden gewaaid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:43 pm

Delia vond dat hij het huisje ook moest versterken. Jack knikte en gaf haar een kus. ‘Weet ik, maar ik was eerst duk met het parfum zodat ik die gemaakt kreeg. Nu is het huisje aan de beurt, maar ik moet eerst stenen hebben.‘ zei Jak en sloot zijn armen om haar heen. Het was echt balen dat ze zo veel verschilde, maar het was nu eenmaal niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:55 pm

Delia voelde een kus en keek naar Jack en glimlachte. ‘Weet ik, maar ik was eerst duk met het parfum zodat ik die gemaakt kreeg. Nu is het huisje aan de beurt, maar ik moet eerst stenen hebben.‘ zei Jak en sloot zijn armen om haar heen. Delia deed het zelfde bij hem en legde haar hoofd op zijn borst terwijl ze haar ogen sloot 'Jack, binnen kort is het volle maan...' Zei ze zachtjes en tilde haar hoofd op, Weerwolven wisten meestal wanneer het volle maan was zonder naar het maan te kijken, tenminste zij wist altijd wanneer het was. Een paar dagen voor het volle maan was ze altijd heter en had ze vreselijk jeuk aan haar huid, haar ogen hadden dan een koortsachtige glinstering. Het was een hel die paar dagen en zeker tijdens volle maan was het ook vreselijk. Ze kon haar emotie's niet in bedwang houden en wilde het liefst vampieren vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:18 am

Delia deed hetzelfde als dat Jack bij haar had gedaan en ze legde haar hoofd op zijn borst.. Jack genoot van haar warmte, daar had hij altijd van genoten. Maar helaas kon hij nu niet zolang in de zomer in ze zon lopen of zitten! Toen Delia zei dat het binnen kort volle maan was. Jack knikte, maar besefte dat ze dat waarschijnlijk niet zien kon. ‘Weet ik, maar wees gerust lievert ik zal tijdens de volle maan niet verder komen dan mijn huisje.‘ zei hij geruststellend in de hoop dat Delia zich geen zorgen zou maken. Jack streelde haar haren en voelde al aan haar dat Delia warmer was dan normaal. ‘Je bent al warmer, maar ik zal niet naar je toe komen en zolang duurt de volle maan gelukkig niet, want ik heb al eens een maand zonder bloed te drinken overleeft, dus die paar dagen maken geen verschil.‘ zijn Ierse toon zacht en serieus door klinkend zodat Delia merken zou dat Jack het ook echt meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:31 am

‘Weet ik, maar wees gerust lievert ik zal tijdens de volle maan niet verder komen dan mijn huisje.‘ zei hij geruststellend, Delia knikte opgelucht en zuchten ontspannen, nouja gelukkig was Jack wel verstandig en bleef hij tijdens het volle maan bij haar uit de buurt. Delia voelde zijn heerlijke koude vingers door haar en hoorde zijn woorden: ‘Je bent al warmer, maar ik zal niet naar je toe komen en zolang duurt de volle maan gelukkig niet, want ik heb al eens een maand zonder bloed te drinken overleeft, dus die paar dagen maken geen verschil.‘ zijn Ierse toon zacht en serieus. Delia keek hem glimlachen en dankbaar aan 'Ja gelukkig duurt de volle maan niet zo lang, het is vreselijk tijdens het volle maan, je kan je bijna niet meer controleren...' Een huivering trok door haar heen en ze legde haar voorhoofd tegen zijn borst aan en probeerde te ontspannen 'het is niet eerlijk! Hoezo zijn we niet van dezelfde soort?' Zei ze zachtjes en bleef met haar hoofd op zijn borst rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:14 am

Jack luisterde naar wat ze zei en kon het alleen maar met haar eens zijn. ‘Misschien omdat we het voorbeeld zijn dat er niet gevochten hoeft te worden?‘ zei hij zacht en kalm, maar of de andere van beide rassen het ook zo zouden zien? ‘En misschien omdat ik je zou kunnen afkoelen mocht je over verhit worden?‘ plaagde Jack een beetje en glimlachte ontdeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:20 am

‘Misschien omdat we het voorbeeld zijn dat er niet gevochten hoeft te worden?‘ zei hij zacht en kalm, Delia haalde haar schouders op en reageerde er niet op, ze had geen zin om er op te reageren. Wie weet wat moeder natuur met hun in haar gedachten had? ‘En misschien omdat ik je zou kunnen afkoelen mocht je over verhit worden?‘ plaagde Jack een beetje en glimlachte ontdeugend. Delia grinnikte en keek op, ze kon het niet laten om het te zeggen: 'Afkoelen? Ik krijg het juist heter als ik bij jou in de buurt ben.' Haar stem klonk plagerig en ze keek hem aan in zijn rode ogen, ze leken wel helder? Kwam vast door het bloed die hij nu geproefd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:40 am

Delia plaagde hem terug, maar dat vond hij nu juist zo leuk aan hem. Jack voelde iets opkomen, maar wist dat ze het vast niet leuk vinden zou. ‘Misschien dat je Lune een bijt behandeling voor kunt slan? Word zij misschien ook weer vrolijker zoals jij, maar dit bedoel ik als geintje he?‘ stelde Jack voor, maar voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 2:44 am

‘Misschien dat je Lune een bijt behandeling voor kunt slan? Word zij misschien ook weer vrolijker zoals jij, maar dit bedoel ik als geintje he?‘ stelde Jack voor, maar voorzichtig. Delia grinnikte en haalde haar schouders 'Misschien wel, of jij bent je hoofd kwijt en bent heel snel as...Nee laten we dat maar niet doen.' Zei ze grijnzend en ging op haar tenen staan om een zachte kusje te drukken op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 3:15 am

Ja daar had Delia wel gelijk in, maar het zou Lune vast net zo goed doen als Delia. ‘Zeker en dat wil ik jou niet aan doen.‘ zei Jack en voelde haar warme lippen. Jack kuste haar terug en kneep even zachtjes in haar billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 3:19 am

. ‘Zeker en dat wil ik jou niet aan doen.‘ zei Jack, Delia knikte en voelde hoe hij haar terug kuste, Delia sloot haar armen om zijn nek en sloot haar ogen. Delia voelde hoe iemand in haar billen lichtjes kneep en giechelde zachtjes terwijl ze zich iets terug trok maar wel hield ze haar gezicht dicht bij die van hem 'Jij bent een heel ondeugende jongen.' Zei ze nep streng maar kon het niet laten om zachtjes te giechelen. Jack had iets magisch en kon haar makkelijk op een goede stemming brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 4:08 am

Delia giechelde en trok zich zo ver terug dat hun gezichten nog dichtbij elkaar waren. Haar nep strenge woorden deden hem grijnzen. ‘Ik moet er nu toch van profiteren, want straks zie ik je een paar dagen niet en dan zit ik hier helemaal alleen...‘ zei Jack nep zielig en keek haar met zijn rode ogen aan die hij even zielig vertrok zoals een pup naar iemand keek om aandacht te krijgen, maar de vrolijke ondeugende twinkeling die erin verschool verried zijn plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 4:11 am

‘Ik moet er nu toch van profiteren, want straks zie ik je een paar dagen niet en dan zit ik hier helemaal alleen...‘ zei Jack nep zielig en keek haar met zijn rode ogen aan die hij even zielig vertrok zoals een pup naar iemand keek om aandacht te krijgen, maar de vrolijke ondeugende twinkeling die erin verschool verried zijn plezier! Delia grinnikte toen ze zijn ogen zag en schudde haar hoofd 'Ik kan het toch echt veel beter. ' Zei ze grijnzend maar de grijns stierf weg en haar rbuine kijkers leken net die van haar wolf, ze keke zielig, vragend naar aandacht als van een echte hond, wat ze in theorie ook gedeeltelijk was. Delia piepte zielig maar die piep veranderde al gauw in een zacht gelach. 'Je hebt nog veel te leren!' Zei ze speels en speelde met zijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 4:24 am

Ja daar had ze helemaal gelijk in en Jack moest lachen toen hij haar zo zag kijken. ‘Je bent me er eentje!‘ grinnikte hij nog even na en hoorde haar volgende woorden. Hij grijnsde en het voelde heerlijk toen ze met zijn haren speelde. ‘Je bent de beste Delia, in al die jaren zelfs toen ik nog mens was had ik me niet kunnen indenken ooit verliefd te woren op een mooie weerwolf!‘ dit keer meende Jack wat hij zei en kuste haar eventjes en zachtjes. Hij zou blij zijn als die dagen voorbij waren, want zelf was hij rond die tijd niet te genieten! Niet dan hij drang had om iemand te vermoorden, mmaar dan bleef hij liever op 1 plek waar niemand hem storen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 4:31 am

Delia hoorde hem lachen en genoot van die heerlijke lach. ‘Je bent me er eentje!‘ grinnikte hij Delia grinnikte en haalde diep adem terwijl ze naar hem keek, hoe kon ze ooit leven zonder dit schepsel? ‘Je bent de beste Delia, in al die jaren zelfs toen ik nog mens was had ik me niet kunnen indenken ooit verliefd te woren op een mooie weerwolf!‘ dit keer meende Jack wat hij zei en kuste haar eventjes en zachtjes. Delia genoot van zijn woorden, ze raakte haar hart dep van binnen 'Toen ik nog klein was dacht ik altijd dat vampieren mijn grootste vijanden zoudne worden, ik had nooit verwacht dat ik er met 1tje zou krijgen.' Zei ze grinnikend en bleef zijn gezicht bewonderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 6:01 am

Jack genoot van haar woorden en drukte zijn lichaam iets strakker tegen har aan. ‘Ik hwb me nooit bezig gehouden met ruzie‘s tenzij ze onvermijdelijk waren en oorlogen bezig gehouden. Hetvoelt gewoon niet goed, maar op sommige momenten kan het niet anders dan dat je een aanvaring krijgt maar ik ben geen watje en train vaak genoeg ookal kunnen de andere het niet zien. Dat doe ik in alle stilte en niemand die het door heeft.‘ zei Jack en wreef met zijn neus tegen die van haar. Jack verlangde er zo naar geen vampier te zijn, maar goed het was nu eenmaal niet anders en dat vond hij super jammer. ‘Weet je misschien is dit wel onze lotsbestemming? Wie weet waren we ook wel een stel geworden als ik die vampier niet tegen gekomen was? Maar ik ben blijouw te hebben en die Jake lijkt me ook een goeie kerel!‘ zei hij. Jack had nooit in lotsbestemmingen en zo gelooft, maar wanneer werden een vampier en een weerwolf verliefd op elkaar? Nooit toch? Maar een kat en een hond konden toch ook samen als je ze maar de kans gaf!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 6:12 am

Dela voelde hoe hij haar lichaam strakker tegen de de van hem drukte en glmlachte naar hem terwijl haar hart tekeer ging. ‘Ik hwb me nooit bezig gehouden met ruzie‘s tenzij ze onvermijdelijk waren en oorlogen bezig gehouden. Hetvoelt gewoon niet goed, maar op sommige momenten kan het niet anders dan dat je een aanvaring krijgt maar ik ben geen watje en train vaak genoeg ookal kunnen de andere het niet zien. Dat doe ik in alle stilte en niemand die het door heeft.‘ zei Jack en wreef met zijn neus tegen die van haar. Delia knikte alleen maar 'Mijn hele leven draaid om vechten, ik ben opgevoed met het gedachten dat ik voor de oorlog zou moeten vechtne waar mjn vader dood ging. Maar ik was altjd nieuwsgierg naar Vampieren.' Zei ze zachtjes en sloot haar ogen terwijl ze naar zijn volgende woorden luisterde. . ‘Weet je misschien is dit wel onze lotsbestemming? Wie weet waren we ook wel een stel geworden als ik die vampier niet tegen gekomen was? Maar ik ben blijouw te hebben en die Jake lijkt me ook een goeie kerel!‘ zei hij. Delia deed haar ogen open en grinnikte '' Als je een mens was gebleven was je allang al dood, vast met een leuke ierse vrouw en had je kinderen gehad, nog voor ik geboren werd, ik ben niet zo oud als je denkt. Ik ben pas echt 16.' Zei ze grinnikend en streelde zijn kaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 7:01 am

Delia had dus haar hele leven al voor de oorlog in gedachten getraint. Hm, dat was niet niks, maar toen ze he zei dat ze pas 16 was kon hij zichzelf wel voor zijn kop slaan! ‘Au! Das waar ook, dat vergeet ik steeds!‘ mopperde Jack en schudden zijn hoofd. ‘Afijn dan was ze vast net zo mooi, lief en ontdeugend geweest als jij!‘ plaagde hij er meteen achter aan en keek haar net zo aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 7:20 am

‘Au! Das waar ook, dat vergeet ik steeds!‘ mopperde Jack en schudden zijn hoofd. ‘Afijn dan was ze vast net zo mooi, lief en ontdeugend geweest als jij!‘ plaagde hij er meteen achter aan en keek haar net zo aan. Delia giechelde en keek hem net zo ondeugend aan. 'Nou ik ben erg dankbaar voor die ouwe man die jou gevonden heeft!' Zei ze grijnzend en streelde zijn wenkbrauwen terwijl ze hem verliefd aankeek. 'Dan zou ik vast een lieve, ondeugende, schattige jongen hebben ontmoet.' Zei ze zachtjes en keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 8:36 am

Jack voelde zich gevleit door haar woorden en genoot van haar aanraking. ‘Ja vast, maar toch was ik nog liever mens geweest.‘ zei Jack zeurderig. Hij streelde haar mooie gezicht en kuste haar lippen zachtjes. ‘Zou... zou je vannacht hier kunnen blijven?‘ ergens hoeftehij het niet te vragen, maar toch vond Jack het nodig. Ze ha notabene wel een hoge rang!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 8:41 am

‘Ja vast, maar toch was ik nog liever mens geweest.‘ zei Jack zeurderig. Delia grinnikte om zijn zeurderige toon en kuste zijn kaak. Daar kuste Jack haar lippen heel zachtjes. . ‘Zou... zou je vannacht hier kunnen blijven?‘ Voor Delia knikte dacht ze even na, zou dat wel slim zijn? ze had een hoge rang en zou eigenlijk nu in de roedel moeten zijn. Maar ze was depressief weggegaan dus ze konden haar niet kwalijk nemen dat ze vannacht niet terug kwam. Delia knikte zachtjes nadar ze had nagedacht 'Ik zou het met alle liefden doen.' Zei ze zachtjes en keek hem aan in zijn rode ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 9:45 am

Delia begreep heel goed wat hij bedoelde, maar toch was Jack blij dat ze bleef. Hij glimlachte liefdevol toen hij hoorde dat ze met liefde bleef Jack keek in haar mooie bruine ogen. ‘Ik ben heel blij om dat te horen.‘ zei Jack en lootste haar me naar de bankdie hij ergens uit een verlaten woning had weten te verhuizen naar hier. Toen ze zaten kuste Jack haar liefdevol en streelde zachtjes haar mooie zachte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 9:58 am

‘Ik ben heel blij om dat te horen.‘ zei Jack en lootste haar me naar de bank, Delia glimlachte naar Jack terwijl ze haar benen op zijn schoot legde en de borst streelde de borst van Jack terwijl ze zelf genoot van zijn streling door haar haar, Delia sloot haar ogen en liet zich weg voeren door het aanraking. Voor het eerst in haar week na haar moeders dood ontspande ze zich helemaal. Haar schouders hingen iets en haar spieren waren niet gespannen. Delia trok haar rokje iets recht, het was la zo kort ne het had soms de neiging om omhoog te kruipen. Delia moest denken aan het gevoel toen Jack haar beet, het had fijn gevoelt...Het leek toen als of ze met elkaar lichamelijk waren versmolten maar Delia wist dat Jack haar alleen maar had vastgehouden en dat was alles...Hmm vreemd was de vampieren spuug....Heel vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 03, 2013 11:52 am

Delia ging bij hem op schoot zitten en legde zich tegen hem aan terwijl ze zijn borst streelde. Voor ze haar ogen sloot en van zijn strelingen genoot. Jack genoot van haar strelingen over zijn borst en bracht hem in een staat die hij lang heel lang geleden ooit gevoelt had! Jack voelde dat hij weg gleed in een soort van droomstadium, maar hij was nog klaar wakker. Overal kwamen schimmige figuren voorbij waarvan hij hun gezichten niet kon zien op een na en dat was die van Delia! Jack begon haar opnieuw kleine kusjes te geven eerst in haar gezicht en zakte langzaam af naar haar hals. Haar heerlijke zachte hals!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 04, 2013 4:19 am

Delia voelde hoe Jack haar zachtjes kusjes gaf, eerst in haar gezicht en toen zakte hij langzaam naar beneden naar haar nek. Delia kantelde haar hoofd naar beneden zodat hij er beter bij kon, ze had niet echt door wat ze deed, tja je moet ook geen 2 jongenluien die op elkaar waren in 1 kamer laten zitten, zeker 2 bovennatuurlijke! Het voelde heerlijk, Jack was veel beter dan andere jongens met wie ze gehad had, ze dachten allemaal als macho's en Jack was gewoon Jack en dacht ook net zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pain.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain....   Pain.... - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain....
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pain and Hunger!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Arcea-
Ga naar: