Blood War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Delia i need to know?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jake
Pack Bèta
Jake


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 15-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 43 jaar
Wezen:: Weerwolf
Partner:: I no you love also another men, but you are my only love Delia.

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 3:15 am

Zijn glimlach verdween toen ze buiten waren en Cira begon te hoesten? Het kwam vast doordat het binnen eerst zo koud was geweest? Toen ze zich omgekleed had grijnsde hij weer. ‘Maar wel mijn suikerspin!‘ zei Jack zachtes in haar oor en bracht snel de jurk terug. Daarna deed Jack zijn leren jack uit en deed die over de schouders van Delia. ‘Hier dan heb je het minder koud.‘ zei hij en glimlachte vriendelijk naar Delia en liep met haar mee richting het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 3:33 am

Delia zag hem grijnzen toe nze naar buiten kwam. ‘Maar wel mijn suikerspin!‘ zei Jack zachtes in haar oor en bracht snel de jurk terug. Delia bleef wachten tot Jack terug was e nzag hoe hij zijn leren jack uitdeed en die om haar schouder deed, ze glimlachte en trok die m har schouders wat strakker. Ze ademde zijn geur diep in. Het voelde zo vertrouwen gedaan. ‘Hier dan heb je het minder koud.‘ zei hij en glimlachte vriendelijk, Delia ging dichter naar hem toe lopen en glimlachte verliefd naar hem. 'Het is wel jammer dat we niet openbaar samen kunnen zijn.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 4:18 am

Jack glimlachte en legde zijn arm om haar Middel. Het was toch al mistig aan het worden dus nieand zou het zien. ‘Ja dat is wel jammer, maar het is het beste. We kunnen toch op onze geheimen plekjes ontmoeten.‘ zei Jack en kuste haar even op haar wang terwijl het steen in zand over ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 4:25 am

Delia voelde zijn arm om haar middel en glimlachte naar hem en bleef naast hem lopen, het voelde goed. ‘Ja dat is wel jammer, maar het is het beste. We kunnen toch op onze geheimen plekjes ontmoeten.‘ zei Jack en kuste haar even op haar wang terwijl het steen in zand over ging. Delia grijnsde naar Jack en voelde haar wangen iets rood worden toen ze zijn kus voelde. 'ja dat kan, maar waar is onze geheime plekje? Of is ie zo geheim dat wij het zelf neit weten?' Zei ze plagend en porde zachtjes in zijn buik speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 4:57 am

Jack grijnsde bij haar woorden en genoot van hun samen zijn. ‘Ik ken er eentje die erg afgelegen ligt buiten beide gebieden. Volg gewoon mijn geur dan kom je er wel.‘ zei Jack. Hij had een heel mooi plekje uit gezocht daarvoor. Geen weerwolf of mens kwam daar zelfs de vampiers bleven er uit de buurt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 5:10 am

‘Ik ken er eentje die erg afgelegen ligt buiten beide gebieden. Volg gewoon mijn geur dan kom je er wel.‘ zei Jack. Delia knikte begrijpend en snoof nog is zijn geur op van zijn jack, 'dan moet ik vooral jou geur goed onthouden.' Zei ze plagend en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. 'Zo zijn we vandaag nog van plan of moet ik zometeen naar het meer om jou geur van me af te wassen?' vroeg ze zachtjes en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 6:40 am

Delia vroeg of ze nog wat gingen doen of dat ze zich zou moeten gaan wassen zodat Delia weer terug naar huis daarna ging. ‘We zouden nog even kunnen gaan jagen?‘ stelde Jack voor in de hoop dat Delia een hert op hun grond gebied naar het niemandsland zou jagen zodat hij niet op klein wild hoefte te gaan jagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 6:42 am

‘We zouden nog even kunnen gaan jagen?‘ stelde Jack voor in de hoop dat Delia een hert op hun grond gebied naar het niemandsland zou jagen zodat hij niet op klein wild hoefte te gaan jagen? Delai knikte begrijpend, ja het was schaars nu en voor jack zeker odmat bijna alle herten op hun gebied waren. 'is goed joch!' Zei ze grijnzend en deed een paar stappen van hem vandaan en nam har wolven vorm aan, ze was nu even groot als Jack. Als goed is had hij haar nog nooit in haar wolven vorm gezien e nze keek hem benieuwd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 6:52 am

Jack grijnsde toen Delia instemde. Hij zag hoe ze wat afstand nam en in haa wolvenvorm veranderde. Jack had haar zo nog nooit gezien, maar hij was diep onder de indruk van haar grote en hoe ze eruit zag. ‘Je bent mooi zowel in je mensenvorm als in je weerwolvenvorm.‘ zei Jack en kriebbelde haar even onder haar kin. Nu op weg naar het bos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 1:36 am

Delia zag zijn indruk en zete een paar stappen naar hem toe, hoewel ze vocht met haar instinkten bleef ze bij hem staan en genoot van de gekriebel onder haar kin terwijl ze met gespitste oren naar hem luisterde. ‘Je bent mooi zowel in je mensenvorm als in je weerwolvenvorm.‘ zei Jack, Delia kwispelde en likte even zijn hand voor ze richting het bos begon te lopen, haar spieren bewigen soepel en al gauw kwam ze ook in het bos, ze hief haar neus en opende iets haar mond om beter te ruiken, ze rook een kudde herten niet ver bij haar vandaan en liep ook die kant op, ze hoefde maar 1 hert zijn richting op te jagen, dat zou vast niet zo moeilijk zijn. delia schoot naar voren en koos een grote hert uit voor Jack en begon die te jagen, de andere rende weg terwijl ze de hert corigerend richting Jack joeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 1:57 am

Jack voelde haar tong over zijn hand likken. Het was best vreemd na zoveel jaar weer over zijn hand gelikt te worden nadat hij thuis was weg gegaan had hun wolfhond dat ook gedaan, maar Jack ook zo aan gekeken alsof hij bang was Jack nooit meer terug te zien. Had hun hobd het voelen aankomen dat hij nooit meer naar Ierland terug zou komen? Maar goed nu moest hij zich op twee dingen consentreren. Het maken van een maskerende parfum die zijn lichaamsgeur verdoezelde zonder meg sterk te ruiken en het binnen krijgen van bloed! Jack had altijd wel een potje of zo bij zich en zag Delia weg stuiven om een hert te vangen of zijn richting op jagen! Jack veegde haar speeksel in het potje en sloot het dekseltje en niet te vroeg stopte hij het potje weer in zijn binnenzak, want daar kwam de prooi aan!!! Maar het dier rook hem en schoot weg. Jack sprinen achter het hert aan en greep het dier om de hals en drukte het tegen de grond, daarna brak hij het de nek en keek Deli even glimlachend aan. Zijn tanden boorden zich door de huid van het pas gedoden dier en Jack begon het bloed op te drinken. Ze waren in niemandsland tussen de 2 grenslijnen dus hoefte ze niet bang te zijn dat een van hen over de grens stond. Jack genoot van een volle maag en ging weer recht zitten toen hij klaar was. ‘Dat is weer een tijdje geleden! Enkel han en andere klein wild is prima voor tussen door, maar niet voor langere tijd.‘ zei hij te vrede en maakte plaatst zodat Delia kon gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 2:34 am

Delia zag hoe Jack achter de hert aan sprinten en hem neersloeg, zelf liep ze rustig naar hem toe en ging liggen op haar buik terwijl ze naar het hert keek, ze zou het nu niet kunnen verdragen om te zien hoe hij dronk. Haar instinkte waren heel anders dan haar hart er aan dacht. Toen Jack klaar was stond ze zelf op en liep naar hun toe. ‘Dat is weer een tijdje geleden! Enkel han en andere klein wild is prima voor tussen door, maar niet voor langere tijd.‘ zei hij te vrede en maakte plaatst zodat Delia kon gaan eten. Delia kwispelde lichtjes en boog zich over het hert en begon stukken los te scheuren, hoewel het vlees nu iets droger was dan normaal met bloed smaakte het nog steeds lekker en ze sloot haar bruine ogen om er van te genieten. Toen het laatste stukje vlees en ging tevreden op haar buik liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 4:05 am

Hij zag haar kwispelen en ging in kleermakerszit zitten terwijl hij toe keek hoe Delia de resten van het hert op at, nouja de botten liet ze liggen. Ze at rustig door terwijl Jack de boel in de gaten hielt. De gedachten schoten door hem heen. Straks zou Jack een stukje vacht van de kop van het hert meenemen en misschien als Delia het toe zou staan wat vacht van haar. Dan kon hij experimenteren vor de parfum die zijn lichaamsgeur volledig zou maskeren daarbij moest hij ook nog wat boomschors van de den en eike boom hebben zodat hij die ook in de oli‘en kon verwerken! Muskus van de muskusrat natuurlijk ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 6:48 am

Ze had gezien hoe Jack alles in de gante hield maar hij was ook van de wereld verwijderd, hi jdacht ergens naar. Delia blef hem een tijdje bewonderen en schudde toen haar hoofd. 'je hoort niet met hem om te gaan!' Zei een stem binnen in haar 'maar hij is zo leuk!' 'Hij is een Vampier!' 'Maar een dierenbloed drinkende vampier!' 'hij is als nog ons vijand!' 'Maar hij is weggegaan van Rhine en de andere vampiers!' 'Hij blijft een vampier en jij weet donders goed dat je niet met een vampier mag omgaan en zeker er op verliefd worden!' 'maar hij is een lieverd en heel (veel te lief) voor een vampier!' Nouja, zo ging het ene tijdje door in haar hofod en uiteindelijk stond ze op om wat te lopen terwijl ze de gedachten probeerde te verjagen. Uiteindelijk veranderde ze van vorm en liep naar Jack toe en ging naast hem zitten 'waar denk je aan?' vroeg ze nieuwsgierig en keek hem met twinkelende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 29, 2013 7:14 am

Jack had niet door met waar Delia aan dacht. Hij was nog steeds met de ingredienten bezig tot hij beweging opmerkte en zag Delia even weg lopen. Had ze iets gehoort of geroken wat hem niet opgevallen was? Jack snuffelde snel even, maar kon niks bemerken dat gevaarlijk voor hen zijn kon. Zijn gedachten ratelde weer door tot Delia naast hem km zitten en vroeg waar hij aan dacht? ‘Ik zit een lijstje te maken over wat ik gebruiken kan zodat jij je niet steeds door mijn toedoen hoeft te wassen maar mag ik ook wat van je vacht lenen het hoeft niet veel te zijn, maar een klein plukje is goed genoeg. Dan kan ik dat in de oli verwerken net als de andere ingredienten dat mix makkelijker dan zoals de rest dat doet met waterachtige producten.‘ zei Jack naar waarheid, maar vroeg het een beetje verlegen toen hij wat van haar vacht vroeg. Van een andere weerwlf zou Jack het zeker niet krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 4:30 am

‘Ik zit een lijstje te maken over wat ik gebruiken kan zodat jij je niet steeds door mijn toedoen hoeft te wassen maar mag ik ook wat van je vacht lenen het hoeft niet veel te zijn, maar een klein plukje is goed genoeg. Dan kan ik dat in de oli verwerken net als de andere ingredienten dat mix makkelijker dan zoals de rest dat doet met waterachtige producten.‘ zei Jack naar waarheid, maar vroeg het een beetje verlegen toen hij wat van haar vacht vroeg. Delia keek hem even niet begrijpend aan en knikte toen voor ze rustig haar wolven vorm aan nam en hem afwachtend aankeek, Hij mocht best wat haren van haar nemen, het zou toch neit uitamken en ze verhaarde nu ook veel meer omdat het war mwerd na de winter met sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 5:12 am

Delia begreep hem eerst niet, maar al snel knikte ze en nam haar wolvenvorm weer aan. Jack streek even over haar vacht en bemerkte hoe los haar vacht zat. Dus ze was nu aan het verharen? Hm, nu kon hij meer gebruiken dan simpel weg wat haar weg snijden of afknippen! Jack schreek verschellende keren door haar vacht en had al snel een flinke handvol van haar vacht die hij in zijn jaszak stopte. 'Zo dat moet genoeg zijn. Nu hoef ik de andere ingredienten alleen nog te zoeken en ik kan aan de slag. Maar ik denk dat jij beter terug kunt gaan anders zullen ze zich vast af vragen of je die jurk niet aan het dumpen bent.' zei Jack en streelde haar nog even over haar grote wolvenkop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 5:21 am

Delia voelde koude handen over haar vacht en zag hoe Jack er wat vacht af haalde, het zou wel fijn zijn om te worden leeg geplukt, haar huid jeukte vreselijk. 'Zo dat moet genoeg zijn. Nu hoef ik de andere ingredienten alleen nog te zoeken en ik kan aan de slag. Maar ik denk dat jij beter terug kunt gaan anders zullen ze zich vast af vragen of je die jurk niet aan het dumpen bent.' zei Jack en streelde haar nog even over haar grote wolvenkop. Delia likte zijn handen en ging op haar rug liggen terwijl ze begon te rollen om te proberen of ze van het vacht af kon komen, normaal gezegd deden de weerwolven dat bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 5:38 am

Jack glimlachte vriendelijk terwijl ze zijn handen likte, maar toen Delia op haar rug draaide en gek begon te bewegen maakte Jack plaatst om niet gerakt te worden en zijn geliefde de ruimte te geven. Hij kon in het dorp of de stad wel een borstel krijgen die haar van die lose haren af kon helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 5:46 am

Delia zag hoe Jack plaats nam en toen ze uiteindelijk wat bevrijd werd van wat hoopje haren stond ze op en schudde zich uit, ze zat onder sneeuw en zand en alles vlog om haar heen. Delia grijnsde wolfachtig en veranderde terug in haar mensen vorm en keek geërgerd naar haar kleren en haar haar die door elkaar zat door dat ze net gerold had. Delia keek Jack aan en zuchten 'Ik zie er vast niet uit.' Zei ze geërgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:22 am

Sneeuw en zand vlogen in het rond. Jack sprong achter een dikke boom om uit de vuurline te zijtot ze klaar was. Daarna zag hij hoe vreselijk Delia er in haar mensenvorm eruit zag en glimlachte vrolijk. ‘Misshien wat warrig maar je schoonheid wordt er niet door belast.‘ zei Jack en veegde haar met sneeuw restjes en zannd restjes uit haar prachtige gezicht. ‘Je blijft mooi Delia en je moet je toch nog wassen dus zal enkel je jurk in de kreuk zitten.‘ vervolgde Jack erachter aan. ‘My Irishe roos!‘ fluisterde Jack met een liefdevolle glimlach naar Delia en streelde haar prachtige gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:35 am

Delia zag hoe Jack van achter een boom te voorschijn komen en glimlachte terug naar hem. ‘Misshien wat warrig maar je schoonheid wordt er niet door belast.‘ zei Jack, ze voelde koude handen de restjes wegvegen en ze glimlachte naar hem terwijl ze zijn gezicht bekeek. ‘Je blijft mooi Delia en je moet je toch nog wassen dus zal enkel je jurk in de kreuk zitten.‘ vervolgde Jack erachter aan. ‘My Irishe roos!‘ fluisterde Jack met een liefdevolle glimlach naar Delia en streelde haar prachtige gezicht. Delia voelde haar hart snel gaan en haar wangen warm worden 'ja je hebt wel gelijk en ik zal vanavond wel bij wat vrienden zijn, we zitten er allemaal mee dat we verharen, dus ze helpen mij wel verder.' Zei ze grijnzend en keek hem aan 'Heerlijk, over een paar maanden weer lente! Mijn mooie dunne vachtje komt terug en ik val niet meer zo erg op zo als tijdens het winter.' Zei ze met een grijns en ook verlangen, ja ze hield van de lente, ze was ook in de lente geboren. haar gedachten werden door andere gedachten getrokken 'hoe is lente eigenlijk in ierland?' Vroeg ze zachtjes en keek hem met een ietjes scheve hoofd en met nieuwsgierige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:54 am

‘Zou je dan wat van je vacht willen bewaren? Dan kun je dat de volgende keer weer meenemen.‘ zei Jack zacht en hoorde haar over de lente beginnen. De lente ja daar verlangde hij ook naar en had zijn lijden weer een einde, want dan kwamen de herten weer terug in het bosge gedeelte van de vampiers! Jack knikte instemmend, maar keek Delia aan die hem naar zijn geboorteland vroeg hoe het daar was in de lente. Een dromerige blik verscheen. ‘Heerlijk! Overal waar je kijkt groen uitgestrekt land met groene bossen zoals hier maar dan meer glooiend. Het is er dan heerlijk fris niet te heet nog te oud. Ierland is zelfs in de zomer nog het beste land om je de hele dag uit te leven in tegenstelling tot hier. Nee eigenlijk zit ik er vaak aan te denken weer terug naar Ierland toe te gaan, maar daar is niks meer op mijn geboorteland na dat me bind, niet zoals ik nu verbonden ben met jouw Delia.‘ zei Jack en streelde opnieuw haar gezicht. Het was maar goed dat niemand in de buurt was, want Jack boog zich voorzichtig naar Delia toe en zoende haar liefdevol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 9:25 am

Zou je dan wat van je vacht willen bewaren? Dan kun je dat de volgende keer weer meenemen.‘ zei Jack zacht, Delia knikte en keek Jack aan terwijl ze alles verteld, ja ze hield zo veel van de lente. Toen ze naar Ierland vroeg keek z in de ogen van Jack. Een dromerige blik verscheen in zijn ogen. ‘Heerlijk! Overal waar je kijkt groen uitgestrekt land met groene bossen zoals hier maar dan meer glooiend. Het is er dan heerlijk fris niet te heet nog te oud. Ierland is zelfs in de zomer nog het beste land om je de hele dag uit te leven in tegenstelling tot hier. Nee eigenlijk zit ik er vaak aan te denken weer terug naar Ierland toe te gaan, maar daar is niks meer op mijn geboorteland na dat me bind, niet zoals ik nu verbonden ben met jouw Delia.‘ zei Jack en streelde opnieuw haar gezicht. Delia stelde zich alles helemaal vol en ademde diep in, ze was nog nooit in buitenland geweest en had nu wel zin om naar buiten te gaan, om een tijdje rond te zwerven als een eenling, dat deden sommige jonge wolven of de wereld voor ene paar jaar te verkennen voor ze terug kwamen in de roedel of voor goed eenlingen werden. Delia voelde zachte lippen op die van haar en dat haalde haar terug in de realietijd. Een 2 strijd begon in haar hoofd maar ze kuste Jack terug en legde haar armen om zijn nek heen. Ze trok zich iets terug maar wel dat hun lippen elkaar nog raakte 'ik zou kunnen vragen aan Lune of ik misschien een jaartje kan zwerven?' vroeg ze zachtjes en opende haar ogen om hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 730
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 200 Years
Wezen:: Vampier
Partner:: I will never forget you Delia!

Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 10:14 am

Ze trok zich iets terug maar wel dat hun lippen elkaar nog raakte 'ik zou kunnen vragen aan Lune of ik misschien een jaartje kan zwerven?' vroeg ze zachtjes en opende haar ogen om hem aan te kijken. Jack grijnsde bij haar woorden. 'Dan kunnen we samen gaan en niemand hoeft het te weten. Ierland is echt heel mooi Delia. Je zult het er prachtig vinden, maar wat Als Lune je nu geen vrij geeft? Ik ga er niet heen zonder jouw als je dat maar weet.' fluisterde Jack zachtjes terwijl hun lippen elkaar nog net beroerde. Het was vreemd om die geur tegenover zich te hebben, maar zijn liefde voor haar was steker dan zijn vampier instinkt en zachtjes streelde hij haar lippen door de zijn net over die van haar te laten gaan. Het voelde gewoon heerlijk, maar toch wist hij dat ze uit moeten kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Delia i need to know? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Delia i need to know?   Delia i need to know? - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Delia i need to know?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Delia Guinevere
» Delia; Long time no see

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood War :: Zanovon :: Brundanas-
Ga naar: