Het was een grappig gevoel en ze meost er om gieschelen en keek hem aan in zijn rode ogen 'hou op! Dat kietelt.' Zei ze zachtjes terwijl ze probeerde niet te lachen. 'We zullen zien, het is normaal voor weerwolven om soms te reizen, soms heb je behoefte aan om te gaan reizen zodat je je meer verbonden voelt met de roedel.' Zei ze zachtjes en keek hem aan, oorlog zou nog niet aankomen, hun roedel was nog te zwak en Lune zou het niet wagen om alle leden de dood in sturen. Jack trok zich iets terug toen ze zei dat het kietelde en grijnsde breed. 'Is goed hoor, maar ik ben al blij met jouw hier dichtbij mij.' zei Jack en voelde haar warmte tegen zijn koude lichaam aan. Hij genoot hier zo van! Het geluid van geritsel in de verte deed hem opschrikken en Jack keek meteen richting de plek waar het geluid vandaan kwam. 'We moeten nu echt gaan en jij moet je snel gaan wassen. Ik zie je morgen wel weer!' fluisterde Jack fel in haar oor en maakte dat hij weg kwam. Met de andere weerwolven viel niet te spotten niet dat hij een bange schijtert was, maar Jack wilde Delia niet in de problemen brengen en ze waren toch dicht in de buurt van het meer! Jack schoot achter een stel voor eeuwig groene struiken en keek toe hoe het geritsel dichtbij kwam.