Luna schrok toen ze een grom hoorde, ze draaide zich om, zag een gigantisch wolf staan. Oh god, had zij weer. ze zakte boos in elkaar klaar om aan te vallen. Luna handelde snal groef in haar rugzak, haalde er een zilveren scherpe briefopener uit. Zilver, daarmee zou ze een weerwolf aardig kunnen vermoorden. ze zwaaide behendig met het puntige voorwerp rond. Haar andere hand nog steeds stevig tot een vuist gebald om eht bloeden te stelpen. ‘Eet je voor een mens ben je uitermaten onhandig? Je bent hier verkeert als je iets zoekt te kunnen gebruiken. Op dat mes na vd je hier vrij weinig en als je jezelf wilt doushe kun je het ook vragen?‘ zei hij rustig. Ze keek hem kwaad aan. "Ik kan er niets aan doen oké, het ligt aan mijn ogen...Ik heb zeg maar zo goed als geen dieptezicht..." Mopperde ze opstandig. Het was waar, ze kon echt niet inschatten hoe ver hij bij haar weg stond. "En ik zocht geen geld...Ik zocht wat eten..." Mopperde ze erachter aan. En zich hier douchen? Met een weerwolf, een bloedzuiger en een lelijke kat in de buurt? Dacht het niet. Ze wilde hier vooral zo snel mogelijk weg, maar ze moest helaas nog wachten tot de zon op kwam voor eht veilig zou zijn